A MINI Budapest Motorsnál mutatkozott be a TEAM REDDY GARAGE

Az országban egyedüliként már három MINI CHALLENGE versenyautóval állnak rajthoz az Országos és a Kelet- Európai (CEZ) bajnokságban, valamint a Szlalom EB-n!

A 2021-ben alakult TEAM REDDY GARAGE tavaly még csak egy versenyautóval és három pilótával indult a Szlalom Országos Bajnokságban, amelyet a szezon végén két kategóriában is bajnoki címmel zárták. A 2023-as szezonnak már három MINI Cooper S R53 versenyautóval és öt pilótával vágnak neki.

A ’22-es év végén stratégiai együttműködés jött létre a TRG és a SOLUTION RACING között, így vásároltak közösen két gépet, amelyek mind a színvonalas és népes belga MINI szériában indultak. Közülük az egyik bajnoki génekkel bír.

Az autóbemutatóval egybekötött sajtótájékoztatót Nagy Dániel nyitotta meg, aki sorban megszólaltatta a csapat vezetőt és a pilótákat is. Ezen a ponton érkezett el a csapat tagjainak bemutatása:

Lucienne Kachichian (31éves)
A Continental szenior kutató-fejlesztő mérnöke, aki szabadidejében is a sebesség megszállottja. Négykeréken épp annyira otthonosan érzi magát, mint kettőn, ez pedig a tavalyi eredményein is megmutatkozott. Emellett a TotalCar újságírója és az Országos Szlalom Bajnokság női bajnoka 2022-ben.

Sárosi Anna (21éves)
A TRG egyik alapítója, aki rajong a MINI életérzésért és az autózásért, ő a csapat lelke, ügyeket intéz, szervez, de a mindennapi teendői mellett a versenypályán is jól teljesít.

Bozó Katalin Krisztina (29 éves)
Bérgokartosként kezdte pályafutását 12 éves korában. Majd 2016-ban került ki Belgiumba, ott szeretett bele az endurance világába. Ötször indult a zolderi 24 órás, kétszer a VW FunCup spa-i 25 órás illetve a 24h of Citroen 2CV versenyeken. Emellett egy Belga pályanapokat szervező cégnél dolgozik, így egy évben többször is megfordul olyan legendás versenypályákon, mint Spa-Francorchamps vagy a Nürburgring-Nordschleife. 2017-ben, 2018-ban és 2019-ben elnyerte a Belga Endurance Bajnokság (Belcar) női bajnoki címét.

Berta Benjámin (19 éves)
Magyarország egyik legmagasabban jegyzett formaautós pilótája, aki 2022-ben
négy nemzetközi Forma-3-as szériát is megnyert, illetve a népes – gyakorta 40 indulót felvonultató – Olasz Bajnokság második helyén végzett az F317-es Dallarájával. A Formula.hu Top 50 Magyar Autóversenyzői közönségszavazásán az előkelő 5. helyen végzett, míg a szakmai értékelésben a 16. helyen olvasható a neve.

Sándor Norbert (51 éves)
A Team Reddy Garage egyik alapítója és a csapatvezető. A MINI-k iránti rajongása hosszú évtizedekre nyúlik vissza, jelenleg a Magyar MINI Maffia tulajdonosa és a Országos Szlalom Bajnokság PF4 kategóriájának bajnoka.

„Nagyon hosszú és rögös út vezetett eddig a pontig, de megérte minden perc nehézség, mert így még jobban tudjuk értékelni ezt amikor, végre mindhárom autó összeállt. Hálás vagyok mindenkinek, aki valamilyen formában is segített eljutni idáig. A 2023-as szezonban is több fronton szeretnénk helytállni csapat és egyéni szinten is. Erről később bővebben is beszámolunk majd.

Továbbá ezúton is szeretnék is köszönetet mondani támogatóinknak, a SOLUTION Racingnek, az ENEOS-nak, a Dorkónak, a Red Bull Magyarországnak, a Pólós Havernak, az X-Tra Mediának, az AKOBEZ-nek, a BP Racingnek és a Marco Martely-nek.

Külön köszönet a helyszín biztosításáért a MINI Budapest Motorsnak” – összegzett Sándor Norbert, a csapat tulajdonosa.

Hegedűs Csaba, az autoszlalom.hu részéről hozzátette:
„Hatalmas büszkeséggel tölt el, hogy egy ilyen nívójú csapat is emeli a Magyar Országos Szlalom Bajnokság színvonalát”

Forrás: Háfra Zsolt
Fotók: TRSCH

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Motorsportmérföldkő előtt tiszteleg ez a limitált GR Supra

A Toyota idén megépítette századik Toyota GR Supra GT4 versenyautóját. Ennek örömére a Toyota Deutschland egy motorsport ihletésű, limitált szériát készített a közúti alapmodellből, amely a különleges színvilág mellett műszaki tartalmában is közösséget vállal az ügyfél-versenyautóval. A Toyota Gazoo Racing (TGR) 2019 elején kezdte fejleszteni új ügyfél-versenyautóját, és a Toyota GR Supra GT4 alig egy […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Villanyhasáb – KIA EV9 hazai sajtóbemutató

Még a tavalyi évben jelentette be a KIA, hogy egy full-size elektromos SUV-val kívánja magát feljebb pozicionálni az autómárkák között, mindez anélkül, hogy egész KIA brandet elvinnék prémium irányba. Ez év végére testet öltött a próbálkozás, a koreaiak bemutatták az EV9-et, a KIA első teljesen elektromos nagy SUV-ját. A bemutatót Szentendrén a nemrég nyílt Daalarne […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Értem már! – Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet MHEV GLX Limited teszt

Furcsa játékokat tud űzni az élet. Vezettem már Ferrari 458 Italia-t, 450 lóerős Ford Mustangot, V6-ossal szerelt Kia Stingert, V8-as G500-as és S500-as Mercit, 400 lovas Audi e-tront, Lexus LC-t és RC F Track Edition-t, 640 lóerősre tuningolt Nissan GT-R is volt már a kezeim között. Viszont nem vezettem még Suzuki Vitarát. Úgy, hogy a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom