Hazánk legrégebbi versenyével folytatódik a Magyar Országos Rallye Bajnokság

Magyarország legnagyobb múltra visszatekintő raliversenyén, a Mecsek Rallye-n áll újra rajthoz Turán Frici és Farnadi Ági június 23-25. között a Volkswagen Polo GTI R5-tel. A Pécs környéki, kétnapos versenyen Friciéknek összesen 10 gyorsasági szakaszt és közel 140 versenykilométert kell teljesíteniük.

“A Mecsek Rallye mindig is a szívem csücske volt, többször nyertünk már itt futamot, és nagyon sok élmény köt a pécsi autósporthoz. Karrierem kezdetén is sokszor versenyeztem itt anno még a gyorsasági szakágban, a hegyiversenyeknek adtak otthont a Mecsek változatos pályái, majd később a ralipályákkal is itt ismerkedtem meg. Minden évben nagyon várom ezt a futamot, olyan mintha haza érkeznék. Örülök, hogy ismét kétnapos versenyhétvége vár ránk, sőt pénteken éjszakai gyorsasági szakaszok is lesznek, ami egy külön színfolt a raliban. Nagyon szeretek esti fényekben versenyezni, ez mindig egy extra adrenalinfröccs” – mesél mecseki élményeiről Turán Frici.

“A pályák is technikásak, hangulatosak, a Mecseket a nézők is nagyon szeretik, sok autósport kedvelő él ezen a környéken. Egy jó hétvége elé nézünk, amit a Dunakanyar Rallye-s eredményünk után izgatottan várok” – folytatja Farnadi Ági.

“Bízunk benne, hogy nem lesz semmilyen technikai problémánk, mi továbbra is hiszünk a csapatban és a Polo-ban is. Következő hét szerdán már kezdődnek a hivatalos programok, szeretnénk jól felkészülni a pályából, és jó itinert írni, koncentráltan tesztelni. Nagyon fontos lesz a gumitaktikánk is, bízom a Pirelli szakembereiben, akik eddig is jó tanácsokkal láttak el minket. Célunk, hogy most is kiautózzuk magunkból a maximumot és legalább azt a formát hozzuk, amit a Dunakanyar Rallye-n” – zárja Frici.

Kapcsolódó cikkek

Race Verdák

Mikor lemegy a sisakrostély, már csak én vagyok és a pálya – INTERJÚ Vékony Szintiával

Hol van már az a korszak, mikor a kislányok még babáztak és szégyenlősek voltak. A mai fiatalok teljesen más rugóra járnak, és van, aki a gyerekjátékokat többszáz lóerős versenyautókra cserélte, hogy aztán egy szép napon valóra váltsa a magyar autósport szurkolók legdédelgetettebb álmát. Merthogy interjúnk alanya, a tizenöt esztendős Szintia nem mást tűzött ki a […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

A szépfiú – Peugeot 308 SW GT-Pack Plug-in Hybrid teszt

2021-ben mutatkozott be a Peugeot alsó-középkategóriás típusának, a 308-asnak a harmadik generációja. Így már 15 éve nem tartja magát a hagyományokhoz az oroszlános márka, nem kapnak eggyel nagyobb számot az újabb kompakt autói. A P5 modellkóddal jelölt, EMP2-es padlólemezre épült (lásd még: Opel Astra L, DS4) 308 ötajtós és kombi formában is elérhető, rendelhetjük benzines […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Utcán Verdák

Lenyűgöző térkínálat és teljesítmény, prémium technológia: ez elektromos hajtású E-Tourneo Custom modell

A Ford Pro ma bemutatta az új generációs Tourneo-sorozat csúcsváltozatát: a vadonatúj E-Tourneo Custom modellt, amit fejlett elektromos hajtáslánccal szereltek fel. Az E-Tourneo Custom magasra teszi a lécet vetélytársai számára, hiszen maximális sokoldalúságra és kényelemre tervezett új padlólemezéhez kimagasló hatékonyságú akkumulátoros elektromos hajtáslánc társul, ami a tervek szerint akár 370 kilométeres hatótávolságot biztosít. 2024-ig a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom