SV Bespoke Edition 1988: A Jaguar Motorsport sikerei ihlették az F-PACE SVR limitált kiadását

  • Bemutatkozik az Edition 1988: az F-PACE SVR limitált szériája, amelyet a Jaguar versenysikerei ihlettek, és az SV Bespoke szakértői valósítottak meg
  • Abszolút csúcsteljesítmény: az 550 lóerős, kompresszoros V8 Supercharged motorral szerelt, továbbfejlesztett menetdinamikával felvértezett F-PACE SVR a Jaguar szabadidőjármű-kínálatának a csúcsán helyezkedik el
  • Szigorúan korlátozott számban: mindössze 394 példányban készül, annyiban, ahány kört a győztes Jaguar versenyautó megtett a Le Mans-i 24 órás futamon 1988-ban
  • Motorsport-premier: az Edition 1988 a június 8. és 12. között megrendezésre kerülő Le Mans-i 24 órás versenyen mutatkozik be, dinamikus premierjére pedig a Goodwood-i Sebességfesztiválon (június 23-26.) kerül sor

Az exkluzív F-PACE SVR Edition 1988 a Jaguar csúcskivitelű, nagy teljesítményű szabadidőjárművének első limitált kiadása, amelyet az egyedi kivitelű járművekre szakosodott SV Bespoke részleg szakemberei terveztek és valósítottak meg.  Az autóból mindössze 394 darab kerül forgalomba világszerte.

A Jaguar motorsport-hagyatéka által ihletett, magával ragadó kivitelt egyedi árnyalatú Midnight Amethyst Gloss fényezés, Champagne Gold Satin színű, 22″ kovácsolt könnyűfém keréktárcsák, Sunset Gold Satin külső és belső díszítő részletek, valamint az adott jármű sorszámát feltüntető SV Bespoke grafika teszi egyedivé.

Az Edition 1988 elnevezés az 1988-as Le Mans-i 24 órás futamon győzelmet arató XJR9 LM versenyautóra utal, a Jaguar SVO részlege által építendő széria tervezett darabszáma pedig megegyezik a versenyautó által ugyanitt megtett körök számával.

Az új Midnight Amethyst Gloss karosszériaszín kizárólag a Jaguar F-PACE SVR Edition 1988 vásárlói számára elérhető.

„Az F-PACE SVR Edition 1988 dizájnját a Jaguar legendás hosszú távú versenyautói ihlették” mondta Richard Woolley, a Jaguar SVO részleg kreatív igazgatója. „A Midnight Amethyst Gloss fényezés alaphelyzetben feketének tűnik, ám erős napsütésben láthatóvá válnak az ametiszt-lila árnyalatok. Ennek a drámai hatású, magasfényű ultrametál fényezésnek a megvalósítása során több mint negyven lehetséges kombinációt elemeztünk ki, míg végre megtaláltuk a kívánt színmélységet.”

Az Edition 1988 másik különleges jellemzője a Sunset Gold Satin árnyalatú Jaguar leaper figura, illetve a csomagtérajtón elhelyezett, ugyanilyen színű felirat. Az első kerékdobokon lézergravírozású Edition 1988 logó látható.

Az F-PACE SVR Black Pack csomagba tartozó, az Edition 1988 modelleken alapfelszereltségként kínált elemeken kívül a külső tükörházakon, a féknyergeken, a kerékagy-burkolatokon, valamint az SVR logó ‘R’ betűjén is visszaköszön a Gloss Black kidolgozás.

Az F-PACE SVR eleve kifinomult, nyílt pórusú szénszálas dekorelemekkel díszített, prémium belső terét még magasabb szintre emelik az Edition 1988 kivitel Ebony árnyalatú, félanilines bőrkárpitozása, továbbá a műszerfalat, a kormánykerék küllőit, a váltófüleket, valamint a fűthető és hűthető első Performance sportüléseket díszítő, exkluzív Sunset Gold Satin dekorrészletek.

A kormánykeréken a Jaguar embléma és a dudagyűrű Satin Black kivitelt kapott; az összképet a megvilágított küszöbdíszléceken és a műszerfalon feltűnő, visszafogott SV Bespoke, illetve Edition 1988 jelzések teszik teljessé.

„Az Edition 1988 projekt első lépéseként az SV Bespoke, illetve a Jaguar formatervezői a Jaguar Le Mans-i győztes versenyautóinak emblematikus festéséből merítettek ihletet” – mondta Mark Wilkes, a Jaguar járművek személyre szabását megvalósító Vehicle Personalisation részleg igazgatója. „Ennek eredményeként olyan színeket, textúrákat és funkciókat kombináltunk, amelyek egyrészt méltón tisztelegnek a márka sportsikerei előtt, másrészt még kívánatosabbá teszik az F-PACE SVR modellt.”

Az F-PACE SVR a Jaguar csúcskivitelű, nagyteljesítményű szabadidőjárműve. Az 550 lóerős, 5,0 literes, kompresszoros V8-as benzinmotorral felszerelt változat 4,0 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára, végsebessége 286 km/óra.

Az SVO részleg által megtervezett és megvalósított, széles körű műszaki fejlesztések jóvoltából az F-PACE SVR anélkül kínál kifejezetten sportos hangvételű vezetési élményt, hogy az a mindennapi használati érték rovására menne.

A prémium hangvételű utastérben olyan funkciókkal találkozunk, mint az eltolható panoráma napfénytető, a head-up kijelző vagy a legújabb generációs online funkciók, beleértve a vezeték nélküli telefontöltő rendszert. Mindez rávilágít az F-PACE SVR Edition 1988 különleges személyiségére, mint kivételes menetteljesítményekkel rendelkező, kifinomult szabadidőjármű.

A Pivi Pro infotainment rendszer újdonsága a what3words1 szolgáltatás. Ez lehetővé teszi, hogy a navigációs úti célokat egyedi, három szóból álló azonosító formájában adjuk meg, amelyek 3×3 méteres pontossággal határozzák meg a helyszínt. Ha például azt írjuk be, hogy ‘wins.report.miracle’, a rendszer a Circuit des 24 Heures du Mans főbejáratához kalauzol el bennünket.

A Jaguar F-PACE SVR Edition 1988 a Le Mans-i 24 órás verseny helyszínén, június 8-12. között, az SVO részleg kiállítási területén lesz látható, az 1988-as Le Mans-i győztes XJR9 versenyautó oldalán. A modell dinamikus világpremierjére pedig június 23-26. között, a Goodwood-i Sebességfesztiválon kerül majd sor.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Még leharcolt állapotban is többet ér ez a veteránkorú Toyota Supra, mint amennyibe újonnan került

Már többször írtunk róla, hogy az 1993 és 2002 között gyártott, negyedik generációs (A80-as) Toyota Suprák manapság hihetetlen összegekért cserélnek gazdát, részben az örökzöld formaterv, a remek vezethetőség és megbízhatóság, részben pedig a Halálos iramban (Fast & Furious) c. mozifilm-franchise-ban játszott szerep miatt. Az első részben ugyanis az azóta már elhunyt Paul Walker hajtott egy […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Keveset kaptak, sokat adtak a Peugeot különcei

A múlt század vége felé eljutott odáig a technológiák fejlődése, hogy a megfizethető autók is egyre több extrát kínálhattak: erősebbek, kényelmesebbek, sikkesebbek lettek. A Peugeot aztán gondolt egy merészet, és a trenddel dacolva nem hozzátett, hanem elvett egy-egy típusából, méghozzá sok mindent. A sors fintora, hogy ma ezekre emlékezünk vissza a legnagyobb örömmel. 1986-ban félárbocra […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Max Verstappen és a Honda e:NY1

Max Verstappen még a szezon előtt bepattant a tisztán elektromos üzemű Honda e:Ny1 volánja mögé, hogy lenyűgözze az ifjú gokartversenyzőket, majd egy meglepetéstalálkozón személyesen is elbeszélgetett velük. A háromszoros F1-világbajnok egy Oracle Red Bull Racing RB20 versenyautóval áll rajthoz, amelyben a Honda által fejlesztett, RBPTH002 típuskódú, 1,6 literes, V6-os, hibrid hajtáslánc dolgozik. A fejlesztése során […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom