Valentino Rossi eddig leggyengébb GT versenye volt a zandvoorti

Valentino Rossi, illetve csapattársa, Fred Vervisch is többre számított attól, amit a két zandvoorti sprintfutamon elértek.

A Monster VR46-os csapat egyik versenyzője, Valentino Rossi és Fred Vervisch sem volt elégedett azzal, amit Zandvoortban tapasztalt. A Doktor és rutinos túraautós váltótársa mindössze egy 14. és egy 16. helyet tudott elérni a GT World Challenge Europe Sprint Cup két holland versenyén. Pedig legutóbbi hosszú versenyükön kiválóan tudtak együtt dolgozni Vervisch-sel.

Nagyon nehéz hétvégénk volt, többre számítottunk” – fogalmaz Rossi a problémás futamokkal kapcsolatban. “Pedig a végén még jó is volt a tempónk, az top 10-et jelenthetett volna. Legközelebb remélhetőleg jobbak leszünk.

Rossi már pénteken szembesült a nehézségekkel, amikor az egyik edzésen balesetet szenvedett. A versenyen aztán még ráadásul meg is pördült, így nem volt igazán reális esély a pontszerzésre.

Rossi csapattársa, Fred Vervisch is a balesetet emelte ki, mint hátráltató tényező. “Nyilván rendkívül nehéz hétvége volt a kieső edzésidő miatt. A csapat viszont mindent megtett, hogy a lehetőségekhez képest mégis a lehető legjobb hétvégénk legyen. Be tudtuk fejezni mindkét versenyt, és rengeteg értékes tapasztalattal gazdagodtunk.

Az első versenyt egyébként a páros márkatársa, Dries Vanthoor és Charles Weerts nyerte meg. A Doktor legközelebb Misanóban szerepel majd versenyen a GT World Challenge Europe keretein belül.

Fotó: Patrick Hecq Photography

Kapcsolódó cikkek

Verdák

Izgalmas év vár 2025-ben a Nissanra: visszatér a Micra elektromos autóként, érkezik a harmadik generációs LEAF, valamint frissül az e-POWER technológia a Qashqaiban

• A Micra név visszatér egy stílusos, városi elektromos autó formájában • A forradalmi LEAF harmadik generációja letisztult dizájnjával hódít • A Nissan továbbfejlesztett e-POWER technológiája kifinomultabb működést, jobb hatékonyságot és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást kínál • A harmadik generációs JUKE 2026-ban teljesen elektromos autóként mutatkozik be Párizs, 2025 március 26. – A Nissan folytatja elektromos offenzíváját […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az autóipar Buffalo cipője – Dacia Duster Extreme TCe 130 4×4 teszt

Kétség nem fér hozzá, a Duster a Dacia legsikeresebb típusa. Az első generációt 2010-ben mutatták be, azonnal vitték a népek, a második kiadás szintén a legkeresettebb Dacia-típus lett, 15 év elteltével pedig már a harmadik lövésnél járunk. A forma első blikkre nem változott, mégis radikálisan más, mint amit eddig megszoktunk. A román gyártó jobban ráúszott […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A vadonatúj MAZDA6e: ahol a stílus és az elektrifikáció találkozik

Az új Mazda6e tökéletes egyensúlyt teremt a lendületes formavilág és a mindennapi praktikum között. „A külső design maradéktalanul megtestesíti az ‘Authentic Modern’ formanyelvet” – magyarázza Jo Stenuit, aki a Mazda európai formatervezési stúdiójának igazgatója, a németországi Oberurselben. A jármű elegáns, kupészerű sziluettje rövidre szabott hátsó szakasszal párosul, így sportos szedán hatást kelt, miközben megőrzi az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom