Valentino Rossi eddig leggyengébb GT versenye volt a zandvoorti

Valentino Rossi, illetve csapattársa, Fred Vervisch is többre számított attól, amit a két zandvoorti sprintfutamon elértek.

A Monster VR46-os csapat egyik versenyzője, Valentino Rossi és Fred Vervisch sem volt elégedett azzal, amit Zandvoortban tapasztalt. A Doktor és rutinos túraautós váltótársa mindössze egy 14. és egy 16. helyet tudott elérni a GT World Challenge Europe Sprint Cup két holland versenyén. Pedig legutóbbi hosszú versenyükön kiválóan tudtak együtt dolgozni Vervisch-sel.

Nagyon nehéz hétvégénk volt, többre számítottunk” – fogalmaz Rossi a problémás futamokkal kapcsolatban. “Pedig a végén még jó is volt a tempónk, az top 10-et jelenthetett volna. Legközelebb remélhetőleg jobbak leszünk.

Rossi már pénteken szembesült a nehézségekkel, amikor az egyik edzésen balesetet szenvedett. A versenyen aztán még ráadásul meg is pördült, így nem volt igazán reális esély a pontszerzésre.

Rossi csapattársa, Fred Vervisch is a balesetet emelte ki, mint hátráltató tényező. “Nyilván rendkívül nehéz hétvége volt a kieső edzésidő miatt. A csapat viszont mindent megtett, hogy a lehetőségekhez képest mégis a lehető legjobb hétvégénk legyen. Be tudtuk fejezni mindkét versenyt, és rengeteg értékes tapasztalattal gazdagodtunk.

Az első versenyt egyébként a páros márkatársa, Dries Vanthoor és Charles Weerts nyerte meg. A Doktor legközelebb Misanóban szerepel majd versenyen a GT World Challenge Europe keretein belül.

Fotó: Patrick Hecq Photography

Kapcsolódó cikkek

SsangYong Rexton Premium 4WD teszt-Jámbor óriás

Nem sokkal a Tivoli Grand után a márka zászlóshajója, a Rexton is nálunk járt egy teszthét erejéig, így árnyalt képet kaphattunk, mire is képes a koreai gyártó. Talán nem túlzás azt állítani, hogy Rexton maga a SsangYong. Igen, vannak régebbi modellek, mint a Korando, amelyet, már a ’80-as években is gyártottak vagy a Musso pick-up, […]

Olvass tovább

Itthon is megkezdődött a Mercedes-Benz EQS SUV értékesítése

Az EQS SUV a Mercedes-Benz első teljesen elektromos hajtású luxus-SUV modellje, amelynek piacbevezetése most három változattal indul. Az EQS 450+ és az EQS 450 4MATIC 360, az EQS 580 4MATIC pedig 558 lóerőt kínál. A modell bruttó magyarországi alapára 51.686.000 forinttól indul, az álló helyzetből csupán 4,6 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsuló csúcsváltozat alapára pedig […]

Olvass tovább

Tizedik hely ide, megforgás oda, Verstappen győzni tudott

Nem okozott problémát a címvédőnek az ötödik soros rajt. Egy jó taktikával és gumikezeléssel meglepett mindenkit, és először nyert a Hungaroringen. A második helyre nagy hajrában Hamilton érkezett meg, míg a pole-ból induló Russell a harmadik, még dobogós helyet szerezte meg. Száraz pályás gumikon indult el a mezőny a 37-ik Magyar Nagydíjon, de lógott az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom