Valentino Rossi eddig leggyengébb GT versenye volt a zandvoorti

Valentino Rossi, illetve csapattársa, Fred Vervisch is többre számított attól, amit a két zandvoorti sprintfutamon elértek.

A Monster VR46-os csapat egyik versenyzője, Valentino Rossi és Fred Vervisch sem volt elégedett azzal, amit Zandvoortban tapasztalt. A Doktor és rutinos túraautós váltótársa mindössze egy 14. és egy 16. helyet tudott elérni a GT World Challenge Europe Sprint Cup két holland versenyén. Pedig legutóbbi hosszú versenyükön kiválóan tudtak együtt dolgozni Vervisch-sel.

Nagyon nehéz hétvégénk volt, többre számítottunk” – fogalmaz Rossi a problémás futamokkal kapcsolatban. “Pedig a végén még jó is volt a tempónk, az top 10-et jelenthetett volna. Legközelebb remélhetőleg jobbak leszünk.

Rossi már pénteken szembesült a nehézségekkel, amikor az egyik edzésen balesetet szenvedett. A versenyen aztán még ráadásul meg is pördült, így nem volt igazán reális esély a pontszerzésre.

Rossi csapattársa, Fred Vervisch is a balesetet emelte ki, mint hátráltató tényező. “Nyilván rendkívül nehéz hétvége volt a kieső edzésidő miatt. A csapat viszont mindent megtett, hogy a lehetőségekhez képest mégis a lehető legjobb hétvégénk legyen. Be tudtuk fejezni mindkét versenyt, és rengeteg értékes tapasztalattal gazdagodtunk.

Az első versenyt egyébként a páros márkatársa, Dries Vanthoor és Charles Weerts nyerte meg. A Doktor legközelebb Misanóban szerepel majd versenyen a GT World Challenge Europe keretein belül.

Fotó: Patrick Hecq Photography

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Az ISUZU bemutatja az első elektromos D-MAX pickupot

Az ISUZU Motors Limited bemutatja a vállalat első elektromos járművét (a továbbiakban: BEV), a D-MAX egytonnás pickup teherautót. A modell első nyilvános bemutatására a 45. Bangkok International Motor Show-n kerül sor, amelyet március 27. és április 7. között tartanak Thaiföldön. A D-MAX BEV-t úgy fejlesztették ki, hogy kielégítse a haszon- és személygépjárművekkel szemben támasztott változatos […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Race Verdák

Magabiztos győzelem az első tereprallye futamon

A Desert Express 300 kétnapos versenye bizony nem kímélte a versenyzőket, a nyitott autókba beáramló homoktömeg nehezítette a látást, volt, akinek szíja szakadt el, csonkállványa tört ki, és sokaknak az üzemanyaggal is zsonglőrködnie kellett. Az FIA Közép-Európai Zóna (CEZ) Terep-rally Bajnokság és a Magyar Terep-Rallye Országos Bajnokság nyitófutamán a versenyzők 400 kilométeres össztávon mérettették meg […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az autózás minimuma – Suzuki Ignis 1.2 Dualjet GL+ teszt

A Swifthez hasonlóan a Suzuki másik kisautójának, az Ignisnek a neve is beleivódott a magyar nép lelkébe. Sok magyar családnak ez volt a következő lépés az egyes Swift után. Az autósport-rajongók is a szívükbe zárhatták, hiszen a kétezres években a sárga festésű Ignisek a magyar rallypályákat is meghódították. 2008-ban a japánok leállították a klasszik Ignis […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom