Verstappen elsőségével indult a hétvége

A holland világbajnok autózta a legjobb időt a Kanadai Nagydíj nyitó edzésén, mögötte a Ferrari spanyol pilótája zárt.

Verstappen ott folytatta, ahol Bakuban abbahagyta, 1:15,158-as körétől Sainz két és fél tizedre maradt el. Egy edzés után vélhetően most is a Ferrari és Milton Keynes-i csapat között dőlhet el az elsőség sorsa. Leclerc nem végzett az első háromban, ötödik lett, vélhetően ennek az oka az, hogy másra koncentrálnak a monacóinál, sajtóértesülések szerint ugyanis turbófeltöltőt cserélhetnek az autójában. Ez tízhelyes rajtbüntetést eredményezne, mivel idén már a negyediket használná el, és csak három engedélyezett. A Ferrari egyelőre nem erősített ezt meg, de nem is cáfolta. Dicséret illeti Alonso teljesítményét, a harmadik helyen zárt az Alpine-nal eggyel hátrébb tolva Perezt. A legjobb Mercedes motoros Russell lett, de meglepetésre nem Hamilton, hanem Stroll követte őt, a brit csak a nyolcadik lett.

Ocon önhibáján kívül nem tudott teljes programot teljesíteni, mert egy zacskó eltömítette a jobb első fékhűtését. Míg az Astonok jól mentek, addig ez nem mondható el a Haas és az Alfa Romeo pilótáiról, a mezőny végén olvashattuk a nevüket. A felsorolt két csapat újításokkal sem készült a montreali futamra, ellenben a Ferrarival, akik a hátsó szárnyukat alakították át, míg a Mercedes a hátsó felfüggesztésen módosított, és egy bevágást eszközöltek a padlólemezen. A Pirelli egyébként erre a hétvégére a leglágyabb specifikációjú abroncsait hozta.

Fotó: Instagram

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Már a legkisebb, legolcsóbb Toyota is öntöltő hibrid lett

Alapos ráncfelvarráson esett át a csehországi Kolínban készülő Aygo X, amelynek nem csak a megjelenése, hanem a hajtáslánca is megváltozott. A városi miniautó elsőként vezeti be az öntöltő hibrid technológiát a saját szegmensében, az új hajtáslánc több dinamizmust és jóval kisebb fogyasztást garantál. Három éve van piacon az Aygo X, és 287 ezer darabot értékesített […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Új tölthető hibrid hajtást kap a Peugeot 308 és a Peugeot 408

Bár fejlesztő kapacitásának jelentős részét az elektromos autózás területeire (villanymotorok, akkumulátorok, vezérlőegységek) összpontosítja, a Peugeot nem hanyagolja el azokat a modelljeit sem, amelyekben még van belső égésű erőforrás. Legutóbb a 308-as és a 408-as kapott fontos frissítéseket. Jelenleg rohamléptekkel zajlik az elektromos autózás fejlesztése – a gyártók sorra mutatják be új modelljeiket, a fejlesztő központokban […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Enzo Ferrari másik kedvenc márkája a Peugeot volt

Komoly reklámértéke van, ha egy-egy terméket valamilyen híresség népszerűsít és használ. Ám az esetek nagy részében a filmcsillag vagy sportoló pénzért „szereti” a márkát. Enzo Ferrari és számos Peugeot-ja esetében azonban egészen másról volt szó: az autóipar olasz legendája imádta a Peugeot-k kényelmét, minőségét és használati értékét. Enzo Ferrari híresen öntörvényű és gyakorlatias ember volt. […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom