2023-ban visszatér a V-Strom 650 Adventure Tourer és újdonságokkal érkezik a Burgman 400

A Suzuki motorkerékpár termékcsaládjában a 2023-as modellek megjelenésének folytatásaként több rendkívül sokoldalú és stílusos motorkerékpár is megjelenik. A kifinomult és praktikus Burgman 400 robogó tökéletes a mindennapi stílusos ingázáshoz, a sokoldalú V-Strom 650 pedig egy jól felszerelt, intelligens tervezésű kalandtúra középkategóriás motorkerékpár.

Mind a Burgman, mind a V-Strom 650 valós teljesítményt, kategóriájában vezető építési minőséget és páratlan értéket kínál a motorosoknak.

A Kaland: V-Strom 650 modellek

A Suzuki V-Strom 650 modelljei vonzzák a sokoldalúságra igényes, fergeteges vezetési élményekre vágyó motorosokat, akik igénylik, hogy motorjuk kiválóan alkalmas legyen túrázásra, ingázásra, vagy egy szórakoztató kalandhoz, bármikor, amikor az út úgy kívánja. Ezek a középsúlyú motorkerékpárok példátlan egyensúlyt kínálnak a természetes üléspozícióval, kényelmes ergonómiával, valamint rugalmas és élénk motorkarakterisztikával, amely stresszmentes motorozást biztosít a városi ingázások vagy a hosszú túra-kalandok során.

Suzuki V-Strom 650XT Adventure

A V-Strom ikonikus, Suzuki DR-BIG ihlette csőrét a horizont felé irányítja, mivel a 37 literes, gyorskioldású alumínium csomagtartók, a masszív tartozékrúd, a kormánykeresztmerevítő és a tükörhosszabbítók az alapfelszereltséghez tartoznak. A 2023-as V-Strom 650XT Adventure mély fekete fényezéssel készült, kék eloxált felnikkel ellátott, küllős kerekeket kapott, amelyek stílust, erőt és teljesítményt közvetítenek.

Az intelligens funkciókkal megrakott és minden kalandra kész V-Strom 650XT Adventure folytatja a V-Strom örökségét, amely egy szórakoztató, agilis, kalandvágyó, páratlan sokoldalúságot nyújtó motorkerékpárt kínál. A motor kiemelkedő teljesítményt és nagyszerű üzemanyag-fogyasztást biztosít, miközben teljesíti a világszintű károsanyag-kibocsátási normákat.

A Suzuki bevált mérnöki munkája alacsony súlyú és trimmelt vázzal rendelkező motorkerékpárt eredményez, így a V-Strom 650XT Adventure olyan sok mindenre jó, hogy ezt a motorkerékpárt a motorkerékpárok svájci bicskájának is nevezhetnénk.

Suzuki V-Strom 650XT

A motorosok szeretik a Suzuki 2023-as V-Strom 650XT-t a könnyű váz és a folyadékhűtéses, 90 fokos, 650 köbcentiméteres, V-kettes motor egyedülálló ötvözete miatt. Ez az egyesülés egy olyan tökéletesen kiegyensúlyozott motorkerékpárt eredményez, amely minden út során képes izgalmat, kényelmet és magabiztosságot nyújtani.

A V-Strom 650XT-t felfedező motorosok úgy látják, hogy a motor együtt él a kalandokkal, miközben nagy adag intelligenciát és sokoldalúságot is nyújt. A 2023-as V-Strom 650XT Pearl Brilliant White fényezésben érkezik, kézvédők, egy alsó blokkvédő, valamint a küllős, arany-eloxált kerekek egészítik ki, amelyekre belső nélküli, radiális, kettős sport abroncsok vannak szerelve.

Suzuki V-Strom 650

A Suzuki V-Strom 650 a tökéletes motorkerékpár a sokoldalúságot, valós teljesítményt és kivételes értéket kereső motorosok számára. A 2023-as V-Strom 650 tökéletes keveréke a V-twin teljesítménynek egy erős, mégis könnyű vázban, amely olyan izgalmas motorozást és költséghatékony szórakozást nyújt, mint egyetlen más kalandtúrázó sem a jelenlegi piacon.

A 2023-as V-Strom 650 a Suzuki gyönyörű Pearl Vigor Blue és Metallic Matte Sword Silver fényezésében pompázik, amelyet fekete részletek egészítenek ki. A függőlegesen egymásra helyezett fényszórókkal ellátott, csőrszerű burkolat fokozza a V-Strom 650 aerodinamikai képességeit, miközben stílusosan védi a motorost.

A könnyű és erős, 10 küllős öntött felnik, amelyeket Adventure-specifikus Bridgestone Battlax 19 colos első és 17 colos hátsó belső nélküli radiál gumiabroncsok borítanak, kiválóan alkalmasak a minden igényt kielégítő teljesítményre.

Suzuki Burgman 400

A 2023-as Suzuki Burgman 400, amely már most is vezető a kategóriájában, számos stílusbeli, műszaki és funkciófrissítéssel folytatja a robogók világának Elegant Athlete hírnevét öregbítve. A Burgman 400 karcsú és éles stílusa az új Solid Iron szürke fényezéssel, valamint kék kerekekkel és ülésvarrással kombinált.

A Burgman orrában és farában a kifinomult stílus és a teljes LED-funkció keveredik, mivel a kettős fényszórókba integrált helyzetjelző lámpák vannak, míg a hátsó kombinált hátsó lámpa elegánsan illeszkedik a sima karosszériához. A funkcionális dizájnt az átgondolt műszerfal hozza. A hatótáv- és a valós idejű üzemanyag-fogyasztásjelzők is segíthetnek a motorosnak az üzemanyaggal való takarékosságban.

A Burgman erős és érzékeny 400 köbcentiméteres motorja átdolgozott vezérműtengely-profillal és kettős szikra technológiájú gyújtási rendszerrel rendelkezik, amely eléri a világszintű kibocsátási normákat, miközben lenyűgöző üzemanyag-fogyasztást és országúti menetdinamikai teljesítményt kínál.

A Suzuki V-Strom 650 kalandtúrázó és a GSX-S750 utcai motorkerékpárokban használt rendszerekhez hasonlóan a Burgman is rendelkezik a motoros által választható Traction Control rendszerrel, amely a motoros számára nyugodt, biztonságos és biztonságos közlekedést biztosít.

A nagy átmérőjű, 15 hüvelykes öntött első kerék segít növelni a stabilitást, miközben javítja a Burgman 400 vizuális megjelenését, és egy pár 260 mm-es féktárcsát hordoz. A 13 hüvelykes hátsó kerék 210 mm-es hidraulikus tárcsafékkel rendelkezik a megbízható fékezésvezérlés érdekében.

A blokkolásgátló fékrendszer (ABS) másodpercenként több százszor figyeli a kerekek sebességét és a hidraulikus nyomást, hogy segítsen a rendelkezésre álló tapadásnak megfelelő fékerőt biztosítani.

A Suzuki Burgman 400 a stílus, a tervezés és a futómű teljesítményének ötvözésével, valamint a magabiztosságra ösztönző vezetői segédeszközökkel együtt továbbra is a prémium kategóriás robogó marad a legmegfelelőbb választás minden tapasztalati szinten lévő motoros számára, aki olyan robogót keres, amely intelligenciát és bátorságot sugall.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág

Sportos kapcsolat: a Peugeot és a Roland Garros

Néhány napja elindult az idei Roland Garros tenisztorna, amely a négy Grand Slam-verseny egyike. Bár a Peugeot már nem hivatalos partnere a versenynek, a korábbi együttműködés a francia nyílt teniszbajnoksággal számos emlékezetes modellt hívott életre. Noha 2022 óta a Peugeot már nem a Roland Garros hivatalos partnere, sok autó- és teniszrajongó számára a tavaszi párizsi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Már a legkisebb, legolcsóbb Toyota is öntöltő hibrid lett

Alapos ráncfelvarráson esett át a csehországi Kolínban készülő Aygo X, amelynek nem csak a megjelenése, hanem a hajtáslánca is megváltozott. A városi miniautó elsőként vezeti be az öntöltő hibrid technológiát a saját szegmensében, az új hajtáslánc több dinamizmust és jóval kisebb fogyasztást garantál. Három éve van piacon az Aygo X, és 287 ezer darabot értékesített […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Új tölthető hibrid hajtást kap a Peugeot 308 és a Peugeot 408

Bár fejlesztő kapacitásának jelentős részét az elektromos autózás területeire (villanymotorok, akkumulátorok, vezérlőegységek) összpontosítja, a Peugeot nem hanyagolja el azokat a modelljeit sem, amelyekben még van belső égésű erőforrás. Legutóbb a 308-as és a 408-as kapott fontos frissítéseket. Jelenleg rohamléptekkel zajlik az elektromos autózás fejlesztése – a gyártók sorra mutatják be új modelljeiket, a fejlesztő központokban […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom