A BMW Motorrad bemutatja az R 1250 GS Trophy Competition-t

Zord sziklák, mély völgyek, tomboló folyók és a lélegzetelállító földközi-tengeri partvidék jelentik a kihívást a BMW Motorrad International GS Trophy terepén 2022. szeptember 4. és 10. között Albániában. Az ország még mindig igazi bennfentes tippnek számít az off-road kalandok számára, és idén a kifejezetten erre az eseményre épített 126 darab R 1250 GS Trophy Competition modell áll a világ minden tájáról érkező résztvevő endurósok rendelkezésére.

Míg a BMW F 850 GS a legutóbbi, 2020-as International GS Trophy versenygépeként szerepelt, a BMW Motorrad a boxermotoros R 1250 GS Trophy Competition modellel tér vissza a versenyre. Ez biztosítja az immár legendás, kiváló erőátvitelt, erőteljes nyomatékot és megbízható menetdinamikát az olykor igen megerőltető off-road szakaszokon, amelyek gyakran alacsony sebességfokozatban való haladást igényelnek.

Amellett, hogy az R 1250 GS Trophy Competition egy exkluzív, kéttónusú fényezéssel büszkélkedhet (Lightwhite uni / Gravityblue matt metál) egyedileg tervezett GS Trophy matricákkal kombinálva, egy sor, kifejezetten erre a versenyre készített változtatással vág neki a hétnapos kalandnak.

Az idei BMW International GS Trophy Competition például többek között alumíniumból készült, robusztus enduro motorvédővel, fényszóróvédővel, a sérülések ellen különösen jól védett szelepfedélvédőkkel és az esések, valamint a felpattanó kövek által okozott sérülések ellen védett TFT-kijelzővel rendelkezik. Az R 1250 GS Adventure különösen robusztus enduro lábtartói, valamint az állítható váltó- és lábfékkarok egyaránt készen állnak a motorok előtt álló kemény off-road igénybevételnek. A keresztküllős kerekekre Metzeler Karoo 4 abroncsok kerültek, amelyek a hagyományos Karoo 3 abroncsokat váltva a lehető legjobb tapadást biztosítják a nehéz terepen. Sport szélterelő, rallye ülés és Akrapovic hátsó kipufogódob egészíti ki a versenyjármű felszereltségét.

Kapcsolódó cikkek

Yamaha R7 teszt – Új versenyző az utakon

Mivel a legendás R6 már csak pályaopcióként érhető el, a Yamaha sportos kínálatában űr keletkezett ebben a kategóriában, így 2021-ben a gyártó piacra dobta a vadonatúj modellt, az R7-et. A nagy népszerűségnek örvendő MT-07-re alapozva alkották meg, és a 2022-es YZF-R7 azt az ígéretet hordozza magában, hogy megteremti az egyensúlyt a közúti és a pályamotorozás […]

Olvass tovább

Yamaha R7 teszt – A kis kanyarvadász

A sportmotorok iránti kereslet az utóbbi években, évtizedben jócskán csökkent, erről már sok helyen olvashattunk. Egyre többen választják ugyanis a kényelmesebb, sokoldalúbb naked, sport-túra motorokat közúti használatra, hiszen teljesítményük már nem marad el a superbike-okétól. A Yamaha mérnökei azonban úgy gondolták, hogy mégis megpróbálnak olyat alkotni, ami visszahúzza a felhasználók szívét a sportmotorokhoz, illetve kielégíti […]

Olvass tovább

Quartararo a túlzott önbizalma miatt esett Assenben

A nyár utolsó futamán a Holland Nagydíjon Fabio Quartararo 13 pontot bukott Aleix Espargaróval szemben egy buta előzési manőver miatt. Pont a legnagyobb riválisát (Espargarót) akarta előzni, de nem sikerült neki és elesett. Balszerencséjére Aleix Espargaro kisodródott, de folytatta a futamot és óriási felzárkózással egy negyedik helyet hozott. Fabio Quartararónak nem sikerült jól a 2022-es […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom