A BMW Motorrad bemutatja az R 1250 GS Trophy Competition-t

Zord sziklák, mély völgyek, tomboló folyók és a lélegzetelállító földközi-tengeri partvidék jelentik a kihívást a BMW Motorrad International GS Trophy terepén 2022. szeptember 4. és 10. között Albániában. Az ország még mindig igazi bennfentes tippnek számít az off-road kalandok számára, és idén a kifejezetten erre az eseményre épített 126 darab R 1250 GS Trophy Competition modell áll a világ minden tájáról érkező résztvevő endurósok rendelkezésére.

Míg a BMW F 850 GS a legutóbbi, 2020-as International GS Trophy versenygépeként szerepelt, a BMW Motorrad a boxermotoros R 1250 GS Trophy Competition modellel tér vissza a versenyre. Ez biztosítja az immár legendás, kiváló erőátvitelt, erőteljes nyomatékot és megbízható menetdinamikát az olykor igen megerőltető off-road szakaszokon, amelyek gyakran alacsony sebességfokozatban való haladást igényelnek.

Amellett, hogy az R 1250 GS Trophy Competition egy exkluzív, kéttónusú fényezéssel büszkélkedhet (Lightwhite uni / Gravityblue matt metál) egyedileg tervezett GS Trophy matricákkal kombinálva, egy sor, kifejezetten erre a versenyre készített változtatással vág neki a hétnapos kalandnak.

Az idei BMW International GS Trophy Competition például többek között alumíniumból készült, robusztus enduro motorvédővel, fényszóróvédővel, a sérülések ellen különösen jól védett szelepfedélvédőkkel és az esések, valamint a felpattanó kövek által okozott sérülések ellen védett TFT-kijelzővel rendelkezik. Az R 1250 GS Adventure különösen robusztus enduro lábtartói, valamint az állítható váltó- és lábfékkarok egyaránt készen állnak a motorok előtt álló kemény off-road igénybevételnek. A keresztküllős kerekekre Metzeler Karoo 4 abroncsok kerültek, amelyek a hagyományos Karoo 3 abroncsokat váltva a lehető legjobb tapadást biztosítják a nehéz terepen. Sport szélterelő, rallye ülés és Akrapovic hátsó kipufogódob egészíti ki a versenyjármű felszereltségét.

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Dall’Igna: Marquez elhagyja a Hondát a Ducatiért

Már egy ideje szó van róla a MotoGP paddockjában, hogy Marc Marquez otthagyja a Hondát, és a mezőny egyik legjobb motorjára pályázik: a Ducatira. A kiadó helyek közül nem sok van, a gyári Ducatikat Francesco Bagnaia és Enea Bastinaini, a VR46-os motorokat Luca Marini és Marco Bezzecchi (bár itt igencsak furcsa lenne látni Marquezt), a […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Martin nyerte az esős káoszt

A rajt előtt pár perccel eleredt az eső. Még slickeken indultak a versenyzők, de rögtön jött a zászló, hogy mehet a motorcsere az esős gumis motorokra. Az első kör gyakorlatilag tojáshéjakon telt el a versenyzőknek, és ötüket kivéve mindenki bejött a bokszba morocserére. A 3 Yamaha, Bradl és Pirro maradtak kinn slickeken. Jorge Martin vezetett […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Az új BMW R 1300 GS

„Az új BMW R 1300 GS modellel újra sikerült meglepni a riválisokat. A motorkerékpárt még gazdagabb anyagfelhasználás, egyszersmind visszafogott komplexitás és tömeg jellemzik. Mindehhez a felhasználási területre összpontosító felszereltség társul, amelynek hatására még látványosabban jut érvényre az, amiről a boxermotoros GS igazából szól. Az új erőforrás mozgatta, egyedülállóan kezes és lenyűgözően motorozható modell mind a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom