A BMW új kommunikációs kampányt indít a luxusszegmensben

+++ A többdimenziós kampányelemek középpontjában a portfólió csúcsát jelentő modellek technológiai és formanyelvi innovációi állnak, lélegzetelállító környezetben fényképezve +++ A vezetés exkluzív élményét bemutató tartalmak négy főszereplője a BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat, a BMW X7 és a BMW XM +++ Nemzetközi kampánypremier a YouTube-on és az Instagramon, amelyeket televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések követnek +++

Luxusszegmensben elérhető aktuális modellpalettája képviselőit a BMW egy új, innovatív kommunikációs kampánnyal helyezi a globális figyelem középpontjába. A BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat, a BMW X7 és a BMW XM rendkívül exkluzív kvartettje lélegzetelállító környezetben gurítja reflektorfénybe a formatervezői kifinomultság és a tervezőmérnöki szaktudás legjavát. A magával ragadó kampányelemek progresszivitással fűszerezve közvetítik az exkluzivitás üzenetét, az ember összes érzékszervét megszólítva, számos szellemi perspektívát tükrözve és átfogó élményt kínálva.

A többdimenziós kampány a YouTube-on és az Instagramon ünnepelte premierjét, amelyet hamarosan televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések országspecifikus csomagjai követnek – az Egyesült Államok után, 2024 szeptemberétől Németországban, Kínában, Nagy-Britanniában, Japánban, Dél-Koreában, Csehországban, Lengyelországban és a Közel-Keleten*

„Az új kommunikációs kampány középpontjában legexkluzívabb modelljeink kompromisszumot nem ismerő teljesítménye, kifinomultsága és utánozhatatlan stílusa áll” – fogalmazott Bernd Körber, a BMW márka- és termékmenedzsmentért felelős részlegének vezető alelnöke. „A többdimenziós tartalmak arra invitálják a nézőket, hogy átéljék a formanyelvi exkluzivitás, a tervezőmérnöki szaktudás és az innovatív technológia azon találkozását, amely az összes BMW modellt fémjelzi” – tette hozzá.

A kampány a bajor prémiummárka hivatalos YouTube csatornáján (https://www.youtube.com/watch?v=3nSFDDbqaBs) indult, a BMW i7 érzelmekben gazdag videoklipjével. A „Lifelines” címet viselő, 60 másodperc hosszú alkotásban a tisztán elektromos meghajtású zászlóshajó az abszolút vezetési élmény exkluzivitását és progresszivitását testesíti meg. A videoklipben a luxusautó egy virtuóz zeneszám kíséretében siklik végig egy kietlen tájon, miközben a szórt napsugarak kellemes simogatása a szabadság határtalan élményét élteti. A BMW i7 itt az olyan, ellentmondást nem tűrő egyéniségek autójaként tündököl, akik magabiztosan és saját feltételeik szerint közelítenek a jövőhöz, miközben kezükbe veszik sorsuk irányítását.

Az új kommunikációs kampánynak a BMW 8-as Coupé gyönyörű, sziklás háttér előtt fényképezett sziluettje, a havas hegycsúcsok lábait ostromló BMW X7, illetve a viharos széllel és drámai hullámokkal teli tengerpartokat meghódító BMW XM is része. Az erőteljes felvételeket a bajor prémiumgyártó neve egészíti ki, teljes hosszában kiírva: „Bayerische Motoren Werke”.

Ez utóbbi a márka egyediségét, eredetét és több mint 100 évre visszatekintő örökségét nyomatékosítja, mialatt egy olyan magabiztos vállalatot hirdet – exkluzivitása és eleganciája mellett –, amely házon belül kifejlesztett megoldásaival a történelem során számtalan alkalommal ért el iránymutató sikereket, e hozzáállás pedig hamisítatlan azonosulást eredményezett a luxusszegmensben kínált termékeivel.

* A kampányhoz további piacok csatlakozhatnak.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

MV Agusta szalonmegnyitó – Tradíció és innováció találkozása a prémium motorozás világában

Budapest, 2024. december 6. – Magyarország motoros közössége egy újabb mérföldkőhöz  érkezett: megnyílt az első hivatalos MV Agusta szalon, amely az olasz márka exkluzív otthona  Budapest szívében. Az MV Agusta, amely tavaly 80 éves fennállását ünnepelte, nem csupán  motorkerékpárokat képvisel, hanem az életérzés, a hagyomány, a versenyek iránti szenvedély,  az olasz formatervezés és a csúcstechnológia […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Race

A Nissan Formula E Csapata készen áll a 11. szezonnyitóra São Paulóban

YOKOHAMA, Japán (2024. december 4.) – A Nissan Formula E Csapata készen áll a GEN3 Evo-korszak megkezdésére. December 7-én elstartol a 2024/25-ös ABB FIA Formula E Világbajnokság a brazíliai São Paulóban. A japán alakulat, az erős 10. szezonra épít, amely során negyedikként végeztek a csapat és pilóta bajnokságban, az újonnan alapított, gyártói bajnokságban pedig harmadikak […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A DS AUTOMOBILES FELFEDI KÖVEKEZŐ MODELLJE NEVÉT ÉS BELSŐ HANGULATÁT

• A DS Automobiles következő kreációjának neve DS N°8. • Ez az elnevezés új stratégiát takar, melynek keretében egy olyan, 100%-ban elektromos modell mutatkozik be, amely határozottan a luxus világába tartozik. • A DS N°8 felfedi műszerfala dizájnját. DS N°8 : a DS Automobiles új generációja Néhány héttel zászlóshajójának leleplezése előtt a DS Automobiles új […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom