A BMW új kommunikációs kampányt indít a luxusszegmensben

+++ A többdimenziós kampányelemek középpontjában a portfólió csúcsát jelentő modellek technológiai és formanyelvi innovációi állnak, lélegzetelállító környezetben fényképezve +++ A vezetés exkluzív élményét bemutató tartalmak négy főszereplője a BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat, a BMW X7 és a BMW XM +++ Nemzetközi kampánypremier a YouTube-on és az Instagramon, amelyeket televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések követnek +++

Luxusszegmensben elérhető aktuális modellpalettája képviselőit a BMW egy új, innovatív kommunikációs kampánnyal helyezi a globális figyelem középpontjába. A BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat, a BMW X7 és a BMW XM rendkívül exkluzív kvartettje lélegzetelállító környezetben gurítja reflektorfénybe a formatervezői kifinomultság és a tervezőmérnöki szaktudás legjavát. A magával ragadó kampányelemek progresszivitással fűszerezve közvetítik az exkluzivitás üzenetét, az ember összes érzékszervét megszólítva, számos szellemi perspektívát tükrözve és átfogó élményt kínálva.

A többdimenziós kampány a YouTube-on és az Instagramon ünnepelte premierjét, amelyet hamarosan televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések országspecifikus csomagjai követnek – az Egyesült Államok után, 2024 szeptemberétől Németországban, Kínában, Nagy-Britanniában, Japánban, Dél-Koreában, Csehországban, Lengyelországban és a Közel-Keleten*

„Az új kommunikációs kampány középpontjában legexkluzívabb modelljeink kompromisszumot nem ismerő teljesítménye, kifinomultsága és utánozhatatlan stílusa áll” – fogalmazott Bernd Körber, a BMW márka- és termékmenedzsmentért felelős részlegének vezető alelnöke. „A többdimenziós tartalmak arra invitálják a nézőket, hogy átéljék a formanyelvi exkluzivitás, a tervezőmérnöki szaktudás és az innovatív technológia azon találkozását, amely az összes BMW modellt fémjelzi” – tette hozzá.

A kampány a bajor prémiummárka hivatalos YouTube csatornáján (https://www.youtube.com/watch?v=3nSFDDbqaBs) indult, a BMW i7 érzelmekben gazdag videoklipjével. A „Lifelines” címet viselő, 60 másodperc hosszú alkotásban a tisztán elektromos meghajtású zászlóshajó az abszolút vezetési élmény exkluzivitását és progresszivitását testesíti meg. A videoklipben a luxusautó egy virtuóz zeneszám kíséretében siklik végig egy kietlen tájon, miközben a szórt napsugarak kellemes simogatása a szabadság határtalan élményét élteti. A BMW i7 itt az olyan, ellentmondást nem tűrő egyéniségek autójaként tündököl, akik magabiztosan és saját feltételeik szerint közelítenek a jövőhöz, miközben kezükbe veszik sorsuk irányítását.

Az új kommunikációs kampánynak a BMW 8-as Coupé gyönyörű, sziklás háttér előtt fényképezett sziluettje, a havas hegycsúcsok lábait ostromló BMW X7, illetve a viharos széllel és drámai hullámokkal teli tengerpartokat meghódító BMW XM is része. Az erőteljes felvételeket a bajor prémiumgyártó neve egészíti ki, teljes hosszában kiírva: „Bayerische Motoren Werke”.

Ez utóbbi a márka egyediségét, eredetét és több mint 100 évre visszatekintő örökségét nyomatékosítja, mialatt egy olyan magabiztos vállalatot hirdet – exkluzivitása és eleganciája mellett –, amely házon belül kifejlesztett megoldásaival a történelem során számtalan alkalommal ért el iránymutató sikereket, e hozzáállás pedig hamisítatlan azonosulást eredményezett a luxusszegmensben kínált termékeivel.

* A kampányhoz további piacok csatlakozhatnak.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról

Látványos motoros felvonulás is lesz Tatán, ahol új, kétnapos fesztivállal teremthetnek hagyományt

Május 15-én, csütörtökön a tatai Öreg-Tó Hotel és Rendezvénytérben tartott sajtótájékoztatón jelentették be, hogy Tatai Motoros Fesztivál néven egy új, a motoros közösséget, valamint a rockzene kedvelőit megszólító rendezvénnyel bűvöl a városi rendezvénykínálat. Csonka István, a rendezvénynek otthont adó Öreg-Tó Hotel és Rendezvénytér tulajdonosa, elmondta: nagy öröm számukra, hogy házigazdái lehetnek a július 25-26-i Tatai […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motorsport

Laller Racing: Győzelem és harmadik helyezés az év versenyén

A mögöttünk hagyott hétvégén a Laller Racing Dakar Team fiai ismét harcba indultak, ezúttal a Kaposvár közelében rendezett Országos Enduro Bajnokság kihívása volt a soros. A váci fiúk újfent szép eredményekkel örvendeztették meg az értük szorító közönséget, Liszka Roland és Tisza Olivér egy-egy győzelemmel és összetett dobogós helyezéssel bizonyított, Féja Szabolcs csupán néhány másodperccel maradt […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

A Ford segíti vásárlóit elektromos autóra váltani

A Ford Magyarország kimagasló üzleti eredménnyel zárta 2025 első harmadévét, a teljes hazai piacot és összes szegmenst, azaz személyautó és haszongépjármű értékesítéseket egyben tekintve 6141 új autó regisztrációval és 11.5%-os piaci részesedéssel az autómárkák rangsorában jelenleg az első helyen áll az idei év április végéig tartó időszakában. A tisztán elektromos autók hazai piacán a márka […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom