A BYD SEAL U és BYD TANG egyaránt ötcsillagos minősítéssel végzett az Euro NCAP töréstesztjén, már az európai piaci bevezetésük előtt. A SEAL U 90%-ot teljesített felnőtt-, és 86%-ot gyerek-utasvédelemben. A TANG magas minősítést szerzett gyerekvédelemben a frontális, félátfedéses teszten és az oldalütközéses vizsgálatokon is. A SEAL U és a TANG is magas pontszámot kapott a gyerekülések beszerelését vizsgáló teszteken. A két modell eredményei kiválóan példázzák a BYD biztonság és fenntarthatóság iránti elkötelezettségét.
A BYD két SUV modellje, a SEAL U és a hétüléses TANG is ötcsillagos eredménnyel végzett az Euro NCAP töréstesztjén, már az európai piaci bevezetés előtt. Az Euro NCAP teszteredményei fontos segítséget nyújtanak a vásárlóknak a lehető legbiztonságosabb modellek kiválasztásában. Az Euro NCAP ötcsillagos eredménye egyszerre jelzi a modellek magas szintű ütközési biztonságát, és a balesetek megelőzését támogató biztonsági technológiák bőséges választékát.
BYD elkötelezett a biztonság mellett
Az Euro NCAP a BYD négy újdonságát – a SEAL U-t (alsó-középkategóriás SUV), a TANG-ot (felső-középkategóriás SUV), a DOLPHIN-t (kompakt ötajtós) és a SEAL-t (alsó-középkategóriás szedán) is – tesztelte a közelmúltban, és valamennyi ötcsillagos eredménnyel végzett. Így a BYD az egyetlen márka, amelynek három modellje is szerepel az Euro NCAP “2023 legbiztonságosabb családi autói” listáján. Ugyanakkor a BYD Blade akkumulátora iparági elismerést is szerzett a különösen kegyetlen – egy súlyos ütközés következményeit szimuláló – belső rövidzárlati próbán (Nail Penetration Test) elért eredményeiért.
BYD SEAL U
BYD SEAL U: stílusos megjelenés, úttörő technológiák, magas szintű biztonság, kényelem és praktikum. Az Európában 2024 első negyedévében piacra lépő újdonság 90%-ot ért el a felnőtt utasok védelmének kategóriájában, és 86%-ot teljesített gyermekvédelemben. A SEAL U az aktív és passzív biztonsági technológiák teljes tárházát kínálja.
Amint azt ötcsillagos eredménye is kiválóan mutatja, a SEAL U remekül szerepelt a teszteken, maximális pontszámot szerezve az akadállyal való oldalütközéses vizsgálatokon. Méretkülönbségeik ellenére a SEAL U és a TANG egyaránt magas pontszámot ért el a gyerekülések beszerelhetőségét vizsgáló próbákon. Ezek az eredmények különösen hasznosak és iránymutatók azok számára, akik éppen következő családi autójukat keresik.
A SEAL U a vészfékrendszerek működését vizsgáló AEB teszten (Autonomous Emergency Braking) szintén remekelt, ami Euro NCAP minősítésén is tetten érhető: az AEB vizsgálatok mind a négy kategóriájában jó értékelést kapott, különösen a motorkerékpárosokra vonatkozóban, amit maximális pontszámmal teljesített.
A felfrissített BYD TANG
A megújult TANG a BYD prémiumkategóriás hétüléses SUV modellje, kényelmes, tágas és stílusos utazást kínál a nagyobb családok számára is. Akárcsak rokona, a SEAL U, az új TANG is öt csillagot szerzett az Euro NCAP-tól, 87%os eredménnyel mind a felnőtt utasok, mind pedig a gyerekek védelmének kategóriájában.
A hétüléses családi SUV tervezésekor kiemelt szempontként szerepelt a gyerekek biztonsága. Mind a félátfedéses frontális, mind pedig az oldalütközési teszteken mindkét gyerekméretű tesztbábú kritikus részein alacsony sérülési kockázatot mértek, így ebben a kategóriában az elérhető maximumot szerezte meg a modell, azaz 24 pontos minősítéssel végzett.
Az Euro NCAP kiemelte a TANG aktív biztonsági rendszereinek hatékonyságát, különösen az automatikus vészfékrendszerét (AEB). A sávtartó finom beavatkozásokkal tereli a helyes irányba az autót, ugyanakkor hatásosan lép közbe az éles kockázati helyzetekben is.
A sávtartó segít az autót a forgalmi sávban tartani, így kerüli el az esetleges véletlen sávelhagyásból adódó veszélyhelyzeteket. A TANG itt is kiválóan szerepelt, hiszen nem csak a „sávtartás” és a „vészhelyzeti sávtartás” kategóriájában szerzett maximális pontszámot, de az újonnan bevezetett és kifejezetten a motorkerékpárokkal való ütközés elkerülését célzó vizsgálatokon is.
A BYD SEAL U és a BYD TANG bevezetésével kapcsolatos további információk hamarosan.