A Citroën bemutatja a vadonatúj Ë-C3-at, az első, megfizethető és Európában gyártott elektromos autót

• PÁRATLAN KÉNYELEM: az új ë-C3 kínálatában először szerepel a méltán híres Citroën Advanced Comfort® felfüggesztés, melyhez most új kialakítású Citroën Advanced Comfort® ülések társulnak. Mi több, a teljesen zaj- és vibrációmentes működésnek köszönhetően az ë-C3 tökéletesen stresszmentes vezetést biztosít.

• EGYSZERŰ ÜZEMELTETÉS a 44 kWh-s akkumulátorcsomagnak köszönhetően, amely akár 320 km (199 mérföld) WLTP hatótávolságot biztosít, valamint a 100 kW-os egyenáramú gyorstöltés jóvoltából, mellyel mindössze 26 perc alatt 20%-ról 80 %-ra tölthető fel az akkumulátor.

• GAZDAG FELSZERELTSÉG: az új Citroën ë-C3 a szegmensben elvárt berendezések teljes skálájával rendelkezik, és olyan intelligens megoldásokat kínál, mint a műszerfal innovatív átalakításával létrehozott vadonatúj C-ZEN LOUNGE.

• A LEGJOBB AJÁNLAT A PIACON: a 320 km-es hatótávolságú ë-C3 kezdőára 23 300 euró*. Ebből is látszik, hogy a Citroën továbbra is küldetésének tekinti, hogy az elektromos mobilitást mindenki számára elérhetővé tegye. Ezért 2025-ig a márka egy még ennél is megfizethetőbb (19 990 euró kezdőárú), 200 km hatótávolságú ë-C3 bevezetését ígéri.

• A kezdettől elektromos modellekhez tervezett „Smart Car” platformra épült ë-C3 új formanyelvet és jellegzetes márkajegyeket vezet be.

A Citroën a C3 negyedik generációjának bevezetésével teljesen átrendezi az Európában gyártott többfunkciós városi autók piacát. A most először elektromos változatban is elérhető új ë‑C3 páratlan fedélzeti kényelmet, gondtalan elektromos élményt és kiemelkedő felszereltséget kínál rendkívül versenyképes áron. Mindezt úgy, hogy Európában gyártják.

Az ë-C3 büszkén vezeti a Citroën legnépszerűbb autójának negyedik generációs modellsorozatát. A márka bestselleréből az első generáció 2002-es bevezetése óta eddig több mint 5,6 millió példány kelt el. A közkedvelt C3 a márka legkeresettebb modellje, és a Citroën európai eladásainak 29%-áért felel. 2022-ben Európában a C3 a városi autók piacának 11 %-át tudhatta magáénak.

A vadonatúj ë-C3 új fejezetet nyit a Citroën történetében. A merészségéről híres népszerű márka újradefiniálja magát, hogy meg tudjon felelni annak a kihívásnak, amit a tisztán elektromos autózás széles körben való elérhetővé tétele jelent. A márka válasza egy Európában tervezett és gyártott, 100%-ban elektromos, sokoldalú városi autó, mely azokat az ügyfeleket célozza meg, akik megfizethető áron szeretnék élvezni a kibocsátásmentes közlekedés előnyeit.

Ahogy Thierry Koskas, a Citroën vezérigazgatója mondja: „A megfizethető járművek gyártására való törekvés mindig is fontos része volt a Citroën identitásának. Az ügyfelek B szegmenssel kapcsolatos elvárásai azonban sokat változtak, jól jelzi ezt az SUV-k növekvő népszerűsége és az az egyre nagyobb igény, ami a városi és városon kívüli elektromos autózás előnyeinek megtapasztalására irányul. Az európai gépjárműgyártók számára egyre nagyobb kihívást jelent, hogy megfeleljenek ezeknek az elvárásoknak. A Citroën az európai ügyfeleknek kínált, tisztán elektromos vadonatúj ë-C3-mal most pontosan erre vállalkozik. Az üdítően modern és kényelmes modellt úgy terveztük, hogy a lehető legjobban megfeleljen a vásárlói igényeknek. Az Európában tervezett és gyártott autó gazdag felszereltséggel rendelkezik, és kimondottan megfizethető: kezdőára 23 300 euró*.”

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Moto GP

A MotoGP és a Superbike a HUMDA szervezésében tér vissza Magyarországra

Budapest, 2024. szeptember 19. – Harminchárom év után a 2025. augusztus 22-24-i hétvégén tér vissza a gyorsasági motorversenyzés királykategóriája, a MotoGP Magyarországra. A következő szezonban a Superbike világbajnokság (World Superbike Championship, WSBK) július 25-27-i állomása is hazánk lesz, ez a versenysorozat harmincöt év után érkezik újra hozzánk. A viadalok promótere és szervezője a Széchenyi Egyetemi […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

A BMW útnak indítja a tisztán elektromos prémium mobilitás nemzetközi kommunikációs kampányát

+++ A többdimenziós kampányelemek az elektromos mobilitást éltető klasszikus márkaértékeket helyezik a középpontba +++ A reklámfilm és a számos különböző multimédia-tartalom a bajor prémiummárka átfogó tisztán elektromos portfólióját mutatja be +++ Reflektorfénybe gurul a BMW i4, a BMW i5, a BMW i7, a BMW iX1, a BMW iX2, a BMW iX3 és a BMW iX […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom