A Range Rover új SV Bespoke szolgáltatása még inkább testre szabott prémium kifinomultságot kínál

  • Még inkább testre szabott: az SV Bespoke szolgáltatás jóvoltából a Range Rover Autobiography és SV vásárlók az anyagok, színkombinációk és dekorelemek minden eddiginél szélesebb kínálatából válogathatnak
  • Egyedileg összeállított: az SV Bespoke palettáján szereplő akár 391 különböző beltéri szín- és anyagkombináció, valamint 230 karosszériaszín mellett rendelkezésre áll a „hozott mintához igazítás” (Match to Sample) szolgáltatás is, így az ügyfelek ténylegesen egyedülálló megjelenést kölcsönözhetnek Range Rover járművüknek
  • Személyre szóló: az SV Bespoke Commissioning szolgáltatása különleges hímzésekkel és díszítőmegoldásokkal képviseli az egyedi kivitelezés legmagasabb szintjét
  • Kibővített modellválaszték: az új, 460 és 550 lóerős plug-in elektromos hybrid modellek átlagos CO2-kibocsátása 16 g/km. Akár 121 kilométert képesek csendben, tisztán elektromos üzemben megtenni, így dinamikusabban, kisebb zajszennyezéssel és takarékosabban haladhatnak2.
  • A V8 erejével: a nyolchengeres benzinmotor üzemanyag-fogyasztását mild hibrid technológia csökkenti; a Range Rover SV mostantól új, nagyteljesítményű, 615 lóerős változatban is elérhető
  • Előremutató innovációk: a Dynamic Response Pro3 elektronikus kanyarstabilizátor a kiegyensúlyozott menetjellemzők új szintjét képviseli, míg a Terrain Response® rendszer újdonsága az országúti asszisztens technológiával társított adaptív off-road sebességtartó automatika

A Range Rover új mércét állít a modern prémium szolgáltatások területén azzal az SV Bespoke egyedi kidolgozási szolgáltatással, amelynek jóvoltából az ügyfelek minden korábbinál kifinomultabb, teljes mértékben testre szabott kivitelben élvezhetik autójuka

A szolgáltatás az Autobiography és SV modellekhez érhető el, míg a teljes modellpalettát érintő fejlesztések jóvoltából a Range Rover megerősíti pozícióját, mint a világ legkívánatosabb prémium szabadidőjárműve. A prémium szabadidőjármű műfaját megteremtő Range Rover több mint fél évszázada mutat irányt a világnak, pihentető kényelmét és rendíthetetlen magabiztosságát megállíthatatlan közúti- és terepképességekkel társítja.

A Range Rovert érintő fejlesztések között említést érdemel a legújabb generációs Pivi Pro1 infotainment rendszer, míg az új plug-in elektromos hybrid modellek minden korábbinál nagyobb teljesítményre képesek. A Range Rover SV további újdonsága, hogy immár a hosszú tengelytávú modell is megvásárolható elektromos hybrid hajtáslánccal, míg a V8-as zászlóshajót mild hybrid technológia teszi takarékosabbá. Az exkluzív Range Rover SV újdonsága a 615 lóerős motorváltozat.

SV BESPOKE

A Range Rover Autobiography és Range Rover SV modellekhez megrendelhető SV Bespoke Commissioning szolgáltatás az egyedi kivitelezés legmagasabb szintjét képviseli. Hogy összeállítsák tökéletesen testre szabott Range Rover modelljüket, az ügyfelek felkereshetik az SV Bespoke Commissioning nagy-britanniai központját; ellátogathatnak a márka globális márkakereskedői hálózatának erre kijelölt bemutató termeibe, vagy (ami a legkényelmesebb) egy exkluzív virtuális szolgáltatáson keresztül online is leadhatják megrendelésüket.

Az SV Bespoke különböző anyagok, valamint külső és belső dekorelemek rendkívüli választékát kínálja. Az ügyfelek egy egyedi, mindenre kiterjedő, hét lépcsős folyamaton keresztül állíthatják össze járművüket, a színektől és tematikáktól kezdve a kizárólag az SV által kínált opciókon, a különböző anyagokon, betéteken és dekorelemeken át az egyedi és testre szabott megoldásokig. Minden egyes konfigurált jármű ugyanolyan megismételhetetlen lesz, mint alkotója. Igény esetén az ügyfelek a Range Rover formatervező csapata által összeválogatott kombinációk közül válogatva is valóra válthatják álmukat.

Az utastérben akár 391 különböző anyag- és színkombináció áll rendelkezésre, míg az SV Bespoke karosszériaszínek egyedileg összeállított palettáján több mint 230 különböző árnyalat szerepel, matt és fényes kivitelben egyaránt. Ezeken túlmenően rendelkezésre áll az SV Bespoke „hozott mintához igazított” (Match to Sample) szolgáltatása is, amely az ügyfél által kívánt tetszőleges színt képes megvalósítani, így az autó gyakorlatilag korlátok nélkül testre szabható.

Az SV Bespoke szakemberei a legmagasabb szintű kézműves minőségben dolgoznak. Ennek látványos példája a motorházfedélen és a csomagtérajtón elhelyezett, aprólékosan kidolgozott Range Rover felirat, amely akár nemesfémekből, így például 24 karátos aranyból is megvalósítható.

HAJTÁSLÁNCOK VÁLASZTÉKA

A Range Rover széles hajtáslánc-kínálata is továbbfejlődött. Az eleve nagyteljesítményű, takarékos plug-in elektromos hybrid rendszerek új, 160 kW-os villanymotort kaptak. Ez a 3,0 literes, hathengeres Ingenium benzinmotorral együtt a P550e modellben 550, a P460e kivitelben 460 lóerős rendszerteljesítményt jelent, a korábbi 510, illetve 440 lóerő helyett.

A továbbfejlesztett technológia jobb gyorsítóképességet eredményez tisztán elektromos (EV) üzemmódban, így a jármű ilyenkor a korábbinál 5,0 másodperccel korábban éri el álló helyzetből a 100 km/óra sebességet. Mindkét erőforrását bevetve (hybrid üzemmódban) a P550e a korábbi 5,5 helyett 5,0 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára.

A hathengeres Ingenium mild hybrid benzin- és dízelmotorok mellett elérhető plug-in elektromos hybrid modellek szabványos szén-dioxid kibocsátása 16 g/km, míg a norma szerint mért, tisztán elektromos hatótávolság a korábbi 113 helyett 121 kilométer, ami a valós használatban akár 94 kilométernek felelhet meg2.

A hosszú tengelytávú Range Rover SV modellváltozat most először rendelhető elektromos hybrid hajtáslánccal. A négyüléses, nyújtott tengelytávú karosszéria az SV Signature Suite opcióval és a takarékos elektromos hybrid hajtáslánccal társítva a Range Rover luxusának legmagasabb csúcsát testesíti meg.

Ugyancsak első ízben egészíti ki mild hybrid elektromos technológia (MHEV) a szuverén teljesítmény-kifejtésű V8-as benzinmotort. A mild hybrid rendszer a lassítás vagy fékezés során felszabaduló energiát eltárolja, majd gyorsítás során felhasználja. Ezzel egyszerre csökkenti a motor üzemanyag-fogyasztását és javítja a gázreakciókat. A rendszer egyéb előnyei (pl. a start-stop rendszer finomabb működése) mellett ezek a jellemzők a CO2-kibocsátás csökkentésével is járnak.

Az ikerturbós V8-as mild hybrid benzinmotor a Range Rover SV modellváltozat fedélzetén is megjelenik, ahol 615 lóerőre növelt csúcsteljesítményt és 750 Nm maximális forgatónyomatékot ad le, zökkenőmentes és ellenállhatatlan teljesítménykifejtés mellett.

INTEGRÁLT TECHNOLÓGIÁK

A Range Rover prémium minőségű belső terében a soha nem látott színvonalú, teljes körű online kapcsolódás és ösztönösen kezelhető technológiák mellett a legújabb generációs Pivi Pro1 infotainment rendszer áll az utasok rendelkezésére. A letisztult, magától értetődő kezelőfelület jóvoltából az ügyfelek az elegáns 13,1 colos lebegő érintőképernyőn4 keresztül vezérelhetik a gépkocsi legfőbb funkcióit.

A képernyő oldalán kialakított, új sávokon egyszerűen használható virtuális csúszkák szolgálnak a hangerő és a klímaberendezés közvetlen, pontos szabályozására; függetlenül attól, hogy a képernyőn éppen melyik menüpont jelenik meg. A fedélzeti funkciók mintegy 80 százaléka a nyitóképernyőről indulva legfeljebb két kattintással végrehajtható. A még pontosabb és ösztönösebb kezelhetőség és a precíz visszajelzés érdekében a felület haptikus visszajelzéssel nyugtázza a parancsokat.

A fejlett vezeték nélküli szoftverfrissítés funkció jóvoltából a Range Rover fedélzeti rendszerei mindig a legújabb generációs szoftvereket alkalmazzák, így a gépkocsi és annak szolgáltatásai az idő múltával egyre fejlettebbek lehetnek.

A Range Rover által első ízben alkalmazott, új országúti asszisztens technológia az utasok számára még kényelmesebbé, a vezető számára még egyszerűbbé teszi az adaptív sebességtartó automatika használatát. Az intelligens rendszer a navigációs adatokat felhasználva automatikusan módosítja a beállított célsebességet, figyelembe véve az út kanyarulatait, illetve az érvényes sebességkorlátozásokat: a rendszer ezekhez igazodva, zökkenőmentesen gyorsít vagy lassít.

Az eredetileg a Range Rover Sport modell fedélzetén bemutatkozott Dynamic Response Pro3 rendszer minden eddiginél stabilabb, kiegyensúlyozottabb vezetési élményt nyújt. A nagyteljesítményű, elektromos kanyarstabilizátor technológia ívmenetben csökkenti a karosszéria oldaldőlését. A tengelyenként akár 1400 Nm kifejtésére képes technológiát alkalmazó rendszer ezáltal pihentetőbb, egyszersmind élvezetesebb és magával ragadóbb vezetési élményt kínál.

A Range Rover páratlan menet- és terepképességeit az adaptív off-road sebességtartó automatika bevezetése emeli még magasabb szintre. A fejlett Terrain Response 2® rendszer részfunkciójaként kínált technológia a terepviszonyoknak megfelelő, állandó menetsebességet tart fenn, ezzel leegyszerűsítve a technikás terepszakaszok leküzdését. A vezető négyféle komfortbeállítás közül választhat; a rendszer pedig intelligens módon ehhez igazítja a gépkocsi sebességét, így a vezetőnek csak a kormányzással kell foglalkoznia.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Világpremier Cannes-ban: a Naomi Campbell ihlette BMW XM Mystique Allure

+++ A BMW és a brit szupermodell közötti kreatív együttműködés legújabb gyümölcse egy különleges egyediség +++ A kimagasló teljesítmény és a haute couture találkozása +++ Világpremier a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon +++ A BMW sorozatban harmadik alkalommal áll hivatalos autóipari partnerként a világ egyik legnívósabb filmfesztiválja mellett +++ Látványos filmpremierek, vörös szőnyegen felvonuló világsztárok és egy […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Race Verdák

Tim Gábor szerencsés kategória győzelemet szerzett a Red Bull Ringen

Balaton Park Circuiten mutatkozott be Tim Gábor az ESET GT Sprint bajnokságban, ahol két kategória második helyet szerzett és a 20 fős GT mezőny 9. és 10. helyét szerezte meg. A második fordulóra a Red Bull Ringen került sor, nagyobb mezőnnyel. Egy kategória győzelemmel és egy harmadik hellyel a bajnokság élére állt a magyar pilóta. […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Race

Magyar Országos Rallye Bajnokság – Aszfalton folytatják Turán Friciék

Május 24-26. között idei első aszfaltos versenyén, a II. Hell Diósgyőr Rallye-n áll rajthoz Turán Frigyes és Zsiros Gábor. A háromnapos versenynek, amelyet a Bükkben és Borsod-Abaúj Zemplén vármegye útjain rendeznek, több mint 120 páros vág neki. A Rallye1 mezőnye legutóbb négy évvel ezelőtt versenyzett ebben a térségben. Az ORB1 kategóriában 43, az ORB2-ben 31, […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom