A SsangYong Magyarország az ETO szponzora lett

Dél-Korea legrégebbi autógyártója számára nem ismeretlen a sportszponzoráció: ahogy számos európai piacon, Magyarországon is támogatja a sportéletet. Az ETO patronálásával mostantól nem csak a lovassport, de a futball világában is jelen lesz.

„Fontosnak tartjuk, hogy ne csak márkakommunikációt folytassunk, hanem a célközönségünk számára fontos egyéb területeken is képviseltessük magunkat. Így egyértelmű volt, hogy a Pulai Lovasparkkal kötött együttműködésünk után a magyarok egy másik kedvenc sportágát, a focit vesszük pártfogásunkba” – mondta Horváth Patrik, a SsangYong marketing managere arról, hogy miért tartják fontosnak a sportágak szponzorációját. „Ahogy a nagy múltra visszatekintő dél-koreai márka is egyre nagyobb fejlődésen ment keresztül az elmúlt időszakban Magyarországon, úgy az ETO is a fejlődésre törekszik, küzd a feljebb jutásért, emiatt maximálisan tudunk azonosulni velük” – tette hozzá a szakember, hogy miért a győri futball klubot támogatják céljaik elérésében.

A SsangYong egy évre kötött támogatási együttműködést az ETO FC Győrrel, melynek keretében az autógyártó az ETO NB I-es női és NB II-es férfi labdarugócsapatát is segíti. A csapatok anyagi és erkölcsi támogatásán felül a szurkolókra is gondoltak: amellett, hogy a jövőben néhány meccsen a rajongók a márka modelljeivel személyesen is találkozhatnak, közös nyereményjátékokat is szerveznek a szurkolók számára.

„Bízunk benne, hogy a SsangYong Magyarország támogatása olyan további lendületet és fejlődést biztosít számunkra, amelynek köszönhetően magasabb célokat tűzhetünk ki magunk elé, és olyan kiemelkedő eredményeket célozhatunk meg, amelyek visszahozhatják az ETO régi fényét” – osztotta meg gondolatait a partnerség kapcsán Granát Gábor, az ETO FC Győr marketing vezetője. Elmondása szerint „az együttműködés ezen felül egyfajta elismerés is a klub számára, ami erős motivációt jelent a csapatainknak, hogy minél jobban teljesítsenek”.

Kapcsolódó cikkek

A ŠKODA bemutatta a fenntartható mobilitás felé vezető útitervét

Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható előállítása és üzemeltetése áll a középpontban, a kapcsolódó beszállítói láncolatokat is beleértve. Ennek megvalósítása érdekében a ŠKODA továbbra is elkötelezett például […]

Olvass tovább

A Nissan megkezdi vadonatúj modelljének, a teljesen elektromos Townstarnak európai gyártását

Miközben a megújuló energia rajongói világszerte az EV világnapot ünneplik, a Nissan bejelenti a 100%-ban elektromos Townstar gyártását. A jármű új, intelligens energiafelhasználással és akkumulátor-hűtéssel optimalizált elektromos hajtásláncot tartalmaz, amely a kategóriájában kiemelkedő, akár 300 km-es hatótávolságot biztosít. Alig néhány nappal az EV Világnap megünneplése után a Nissan bejelentette, hogy megkezdi a teljesen új és […]

Olvass tovább

2023-ban visszatér a V-Strom 650 Adventure Tourer és újdonságokkal érkezik a Burgman 400

A Suzuki motorkerékpár termékcsaládjában a 2023-as modellek megjelenésének folytatásaként több rendkívül sokoldalú és stílusos motorkerékpár is megjelenik. A kifinomult és praktikus Burgman 400 robogó tökéletes a mindennapi stílusos ingázáshoz, a sokoldalú V-Strom 650 pedig egy jól felszerelt, intelligens tervezésű kalandtúra középkategóriás motorkerékpár. Mind a Burgman, mind a V-Strom 650 valós teljesítményt, kategóriájában vezető építési minőséget […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom