A SsangYong Magyarország az ETO szponzora lett

Dél-Korea legrégebbi autógyártója számára nem ismeretlen a sportszponzoráció: ahogy számos európai piacon, Magyarországon is támogatja a sportéletet. Az ETO patronálásával mostantól nem csak a lovassport, de a futball világában is jelen lesz.

„Fontosnak tartjuk, hogy ne csak márkakommunikációt folytassunk, hanem a célközönségünk számára fontos egyéb területeken is képviseltessük magunkat. Így egyértelmű volt, hogy a Pulai Lovasparkkal kötött együttműködésünk után a magyarok egy másik kedvenc sportágát, a focit vesszük pártfogásunkba” – mondta Horváth Patrik, a SsangYong marketing managere arról, hogy miért tartják fontosnak a sportágak szponzorációját. „Ahogy a nagy múltra visszatekintő dél-koreai márka is egyre nagyobb fejlődésen ment keresztül az elmúlt időszakban Magyarországon, úgy az ETO is a fejlődésre törekszik, küzd a feljebb jutásért, emiatt maximálisan tudunk azonosulni velük” – tette hozzá a szakember, hogy miért a győri futball klubot támogatják céljaik elérésében.

A SsangYong egy évre kötött támogatási együttműködést az ETO FC Győrrel, melynek keretében az autógyártó az ETO NB I-es női és NB II-es férfi labdarugócsapatát is segíti. A csapatok anyagi és erkölcsi támogatásán felül a szurkolókra is gondoltak: amellett, hogy a jövőben néhány meccsen a rajongók a márka modelljeivel személyesen is találkozhatnak, közös nyereményjátékokat is szerveznek a szurkolók számára.

„Bízunk benne, hogy a SsangYong Magyarország támogatása olyan további lendületet és fejlődést biztosít számunkra, amelynek köszönhetően magasabb célokat tűzhetünk ki magunk elé, és olyan kiemelkedő eredményeket célozhatunk meg, amelyek visszahozhatják az ETO régi fényét” – osztotta meg gondolatait a partnerség kapcsán Granát Gábor, az ETO FC Győr marketing vezetője. Elmondása szerint „az együttműködés ezen felül egyfajta elismerés is a klub számára, ami erős motivációt jelent a csapatainknak, hogy minél jobban teljesítsenek”.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág

Különleges négykerékhajtással érkezik az akkumulátoros elektromos Lexus SUV

A hamarosan a márkakereskedésekbe is megérkező vadonatúj Lexus RZ a második akkumulátoros elektromos modell az Európában évek óta 99%-ban öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus kínálatában, egyben az első olyan modell, amelyet a környezettudatos japán luxusautógyártó dedikáltan akkumulátoros elektromos autók számára kifejlesztett padlólemezére épül. A modellben bemutatkozó különleges, az első és a hátsó e-Axle egységek […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Ezzel a tanulmánnyal emlékezik meg a Porsche a sportautózás elmúlt 75 évéről

Ha Porsche, akkor egyértelműen mindenkinek a kiváló sportkocsik ugranak be. Ráadásul ez nem egy újkeletű sztori, hiszen már 75 éve annak, hogy bemutatkozott a 356 Roadster, melyről a gyártó most egy különleges tanulmánnyal emlékezik meg. A Porsche már hosszú évtizedekkel ezelőtt megalapozta a nevét a sportkocsik világában. Viszont azt nagyon kevesen tudják, hogy az igazi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Nagy autó – kis testben: a Peugeot 106 története

Húsz évvel ezelőtt ért véget egy korszak – pontosabban egy korszakalkotó modell gyártása – a Peugeot-nál. A 106-os több mint tíz éven át tartotta fogva az európai kisautó-vásárlók szívét, karaktere pedig még ugyanannyi ideig határozta meg a márka arculatát. Az 1990-es évek Európájában fénykorukat élték a kisautók. A márkák egymásra licitálva mutatták be modern típusaikat: […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom