Az év versenye? Aleix Espargaro nyert az utolsó körben

Jack Miller jól kapta el a rajtot és átvette a vezetést Marco Bezzecchitől. Ezúttal Francesco Bagnaia is jó startot vett, és tudta tartani a többieket az élmezőnyben. Jorge Martin akadt össze a rajtnál Brad Binderrel, és a spanyol húzta a rövidebbet, visszaesett a mezőny végére.

Bagnaia begyújtotta a rakétákat és az élre állt a második körben, őt pedig Bezzecchi követte, nem hagyta ellógni. Ránézésre Miller és Alex Marquez tűnt lassabbnak, mint a körülöttük lévők. A harmadik körben Miller is hasonlóképpen járt, mint Martin, ugyanis Alex Marquez után Maverick Vinales, de kicsit durvábban a kelleténél, így ki kellett szélesítenie a pályát.

Az ötödik körben Bagnaia, Bezzecchi, Alex Marquez, Aleix Espargaro, Brad Binder, Johann Zarco és Vinales volt az első hét sorrendje. Aleix Espargaro feljött harmadiknak, és csapattársa a másik Apriliával ott volt az ötödik helyen, jól mentek a noaeli márka motorjai. Nem sokkal később Alex Marquez műszaki hiba miatt kiállni kényszerült a versenyből.

A hatodik körben az élen jött a dráma: Bezzecchi dobta el a motort a második helyről, de Bagnaia nem nyugodhatott meg, ugyanis Aleix Espargaro ott volt a nyomában az Apriliával. Mögöttük ráadásul Binder és Vinales is lőtávolságban motoroztak. Pár körrel később Zarco veszítette el az ötödik helyét, ugyanis Miguel Oliveira ment el mellette és többen támadhatták hátulról.

Ha mindez nem lett volna elég, 7 körrel a vége előtt belengették az esőt jelző zászlót. Az élen Bagnaia, Aleix Espargaro, Vinales és Binder is nagyon közel motoroztak egymáshoz. Az apriliások egymással csatáztak, de az eső is egyre jobban esett. Marc Marquez és Enea Bastianini akadtak össze, és mindketten kiestek a versenyből.

Óriási csata zajlott az utolsó körökben Bagnaia mögött, Espargaro, Binder és Vinales nem kímélték és oda-vissza előzgették egymást. Három körrel a vége előtt Miguel Oliveira tört elő a semmiből, és megindult az első két versenyző után. Aleix Espargaro az utolsó körben ment el Bagnaia mellett és nyert, Binder pedig Oliveira és Vinales előtt futott be harmadikként. A top 10-be még Martin, Marini, Miller, Zarco és Raul Fernandez fért még be.

További eredmények itt.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Jelentősen megújult és új tagokkal bővült a Honda európai CRF modellcsaládja a 2025-ös modellévre

• A CRF450R-t és a CRF250R-t egyaránt átdolgozták a Honda mérnökei, hogy még gyorsabbak és könnyebben kezelhetőek legyenek a kanyarokban • 70%-ban megújult alumíniumváz új alsó és felső villahíddal • A vadonatúj, 49 mm-es belsőcső-átmérőjű Showa első felfüggesztés minden eddiginél hatékonyabb és kifinomultabb csillapítást garantál, miként a továbbfejlesztett hátsó futómű is elsőrangú • A motort […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda SH125i Vetro (2024) teszt – Többszörösen zöld – Motor&Verda

A több szempontból is forradalmi megoldásokkal rendelkező Honda SH125i Vetro-val nyitottuk a Motor&Verda 2024-es teszt szezonját. A részletes beszámolóért, technikai megoldásokért és adatokért olvassatok tovább, a videós bemutatóért pedig kattintsatok az alábbi linkre!   Úttörő A címben említett “többszörösen zöld” jelző természetesen nemcsak a motor színére utal, hanem e mellett rengeteg környezetbarát, modern megoldással is […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Hamarosan eldől, ki lesz a Tankcsapda előzenekara Budapest legnagyobb belvárosi fesztiválján, a Budapest Open Road Days-en

Összesen 196 zenekar nevezett a Budapest Open Road Days fesztivál „Légy a Tankcsapda előzenekara!” pályázatára. Közép-Európa legnagyobb motoros túrája, az Open Road Tour nyitónapján, május 23-án zajló második élő elődöntő után eldől, hogy a 6 döntős közül ki lesz a Tankcsapda előzenekara június 29-én, a Budapest Open Road Days-en. A Műegyetem rakparton a „Légy a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom