Az év versenye? Aleix Espargaro nyert az utolsó körben

Jack Miller jól kapta el a rajtot és átvette a vezetést Marco Bezzecchitől. Ezúttal Francesco Bagnaia is jó startot vett, és tudta tartani a többieket az élmezőnyben. Jorge Martin akadt össze a rajtnál Brad Binderrel, és a spanyol húzta a rövidebbet, visszaesett a mezőny végére.

Bagnaia begyújtotta a rakétákat és az élre állt a második körben, őt pedig Bezzecchi követte, nem hagyta ellógni. Ránézésre Miller és Alex Marquez tűnt lassabbnak, mint a körülöttük lévők. A harmadik körben Miller is hasonlóképpen járt, mint Martin, ugyanis Alex Marquez után Maverick Vinales, de kicsit durvábban a kelleténél, így ki kellett szélesítenie a pályát.

Az ötödik körben Bagnaia, Bezzecchi, Alex Marquez, Aleix Espargaro, Brad Binder, Johann Zarco és Vinales volt az első hét sorrendje. Aleix Espargaro feljött harmadiknak, és csapattársa a másik Apriliával ott volt az ötödik helyen, jól mentek a noaeli márka motorjai. Nem sokkal később Alex Marquez műszaki hiba miatt kiállni kényszerült a versenyből.

A hatodik körben az élen jött a dráma: Bezzecchi dobta el a motort a második helyről, de Bagnaia nem nyugodhatott meg, ugyanis Aleix Espargaro ott volt a nyomában az Apriliával. Mögöttük ráadásul Binder és Vinales is lőtávolságban motoroztak. Pár körrel később Zarco veszítette el az ötödik helyét, ugyanis Miguel Oliveira ment el mellette és többen támadhatták hátulról.

Ha mindez nem lett volna elég, 7 körrel a vége előtt belengették az esőt jelző zászlót. Az élen Bagnaia, Aleix Espargaro, Vinales és Binder is nagyon közel motoroztak egymáshoz. Az apriliások egymással csatáztak, de az eső is egyre jobban esett. Marc Marquez és Enea Bastianini akadtak össze, és mindketten kiestek a versenyből.

Óriási csata zajlott az utolsó körökben Bagnaia mögött, Espargaro, Binder és Vinales nem kímélték és oda-vissza előzgették egymást. Három körrel a vége előtt Miguel Oliveira tört elő a semmiből, és megindult az első két versenyző után. Aleix Espargaro az utolsó körben ment el Bagnaia mellett és nyert, Binder pedig Oliveira és Vinales előtt futott be harmadikként. A top 10-be még Martin, Marini, Miller, Zarco és Raul Fernandez fért még be.

További eredmények itt.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Rangos formatervezői díjat nyert a Honda NC750X és a Honda EM1 e:

• Red Dot dizájndíjat kapott az NC750X névre keresztelt városi kalandmotor • A Honda motorkerékpárjai immáron hat éve szerzik meg zsinórban a Red Dot trófeáit • A Honda EM1 e: robogót idén iF díjjal tüntették ki, méghozzá azt követően, hogy 2024-ben is elismerték a Red Dot a zsűrijének tagjai Nagy örömmel jelenti be a Honda, […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Rendkívül előnyös motorkerékpárokra és robogókra vonatkozó jótállási programot hirdetett meg a Honda Európában

• Az új jótállási programnak köszönhetően 15 európai ország Honda-tulajdonosai élvezhetik ki teljesen a Hondákra jellemző kiváló minőség előnyeit, és motorozhatnak a legnagyobb lelki nyugalomban • Az új program értelmében a jótállás – legfeljebb hat évig – minden esztendőben megújul azt követően, hogy a kezdeti kétéves lejárt • A program a motorkerékpárhoz, illetve a robogóhoz […]

Olvass tovább
Hírek Motor Motorsport Nagyvilág

Magyar siker született az idei első S1GP-hétvégén, a VB-n tarolt a címvédő

A spanyolországi Albaidában megrendezett S1GP Supermoto-világbajnokság szezonnyitón Bereczki Dávid kiemelkedő teljesítményt nyújtott az SM Junior Európa-bajnokság mezőnyében: mindkét futamon a második helyen végzett, így az összetett pontversenyben is ezüstérmes pozícióban áll. A felnőtt világbajnoki mezőnyt Marc Reiner Schmidt (Team Undici) uralta, aki három futamból hármat nyert, de magyar szempontból az ifjú Bereczki teljesítménye jelent igazán […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom