Az év versenye? Aleix Espargaro nyert az utolsó körben

Jack Miller jól kapta el a rajtot és átvette a vezetést Marco Bezzecchitől. Ezúttal Francesco Bagnaia is jó startot vett, és tudta tartani a többieket az élmezőnyben. Jorge Martin akadt össze a rajtnál Brad Binderrel, és a spanyol húzta a rövidebbet, visszaesett a mezőny végére.

Bagnaia begyújtotta a rakétákat és az élre állt a második körben, őt pedig Bezzecchi követte, nem hagyta ellógni. Ránézésre Miller és Alex Marquez tűnt lassabbnak, mint a körülöttük lévők. A harmadik körben Miller is hasonlóképpen járt, mint Martin, ugyanis Alex Marquez után Maverick Vinales, de kicsit durvábban a kelleténél, így ki kellett szélesítenie a pályát.

Az ötödik körben Bagnaia, Bezzecchi, Alex Marquez, Aleix Espargaro, Brad Binder, Johann Zarco és Vinales volt az első hét sorrendje. Aleix Espargaro feljött harmadiknak, és csapattársa a másik Apriliával ott volt az ötödik helyen, jól mentek a noaeli márka motorjai. Nem sokkal később Alex Marquez műszaki hiba miatt kiállni kényszerült a versenyből.

A hatodik körben az élen jött a dráma: Bezzecchi dobta el a motort a második helyről, de Bagnaia nem nyugodhatott meg, ugyanis Aleix Espargaro ott volt a nyomában az Apriliával. Mögöttük ráadásul Binder és Vinales is lőtávolságban motoroztak. Pár körrel később Zarco veszítette el az ötödik helyét, ugyanis Miguel Oliveira ment el mellette és többen támadhatták hátulról.

Ha mindez nem lett volna elég, 7 körrel a vége előtt belengették az esőt jelző zászlót. Az élen Bagnaia, Aleix Espargaro, Vinales és Binder is nagyon közel motoroztak egymáshoz. Az apriliások egymással csatáztak, de az eső is egyre jobban esett. Marc Marquez és Enea Bastianini akadtak össze, és mindketten kiestek a versenyből.

Óriási csata zajlott az utolsó körökben Bagnaia mögött, Espargaro, Binder és Vinales nem kímélték és oda-vissza előzgették egymást. Három körrel a vége előtt Miguel Oliveira tört elő a semmiből, és megindult az első két versenyző után. Aleix Espargaro az utolsó körben ment el Bagnaia mellett és nyert, Binder pedig Oliveira és Vinales előtt futott be harmadikként. A top 10-be még Martin, Marini, Miller, Zarco és Raul Fernandez fért még be.

További eredmények itt.

Kapcsolódó cikkek

Motor Női szemmel Teszt

Voge 900 DSX (2024) teszt – Komfort és kütyürengeteg Kínából – Motor&Verda

A Voge 900 DSX kedvező árával hívja fel magára figyelmünket, és a motorra pattanva sem nyújt csalódást. A kínaiakhoz híven pedig rengeteg kütyüvel, 21. századi megoldással is találkozhatunk ezen a túraendurón.  Egyre népszerűbb és keresettebb lesz e modell hazánkban is, nem véletlenül! 3 770 000 Ft-os alapáron kínálják a 900 DSX-et, mely már önmagában véve […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Moto GP

A MotoGP és a Superbike a HUMDA szervezésében tér vissza Magyarországra

Budapest, 2024. szeptember 19. – Harminchárom év után a 2025. augusztus 22-24-i hétvégén tér vissza a gyorsasági motorversenyzés királykategóriája, a MotoGP Magyarországra. A következő szezonban a Superbike világbajnokság (World Superbike Championship, WSBK) július 25-27-i állomása is hazánk lesz, ez a versenysorozat harmincöt év után érkezik újra hozzánk. A viadalok promótere és szervezője a Széchenyi Egyetemi […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A Törökországban épített „Bunker Imprint” a 2024. évi Honda Customs győztese

• A 2024. évi Honda Customs verseny rekordot döntött, hiszen 9 európai ország 16 motorját mutatták be a www.hondacustoms.com weboldalon és a biarrzitzi Wheels and Waves fesztiválon • Az idei megmérettetés középpontjában a CL500 és CL250 * állt • A török „Bunker Imprint”, a kortárs stílusban fogant, ámde retró stílusjegyeket is felvonultató café racere, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom