Az év versenye? Aleix Espargaro nyert az utolsó körben

Jack Miller jól kapta el a rajtot és átvette a vezetést Marco Bezzecchitől. Ezúttal Francesco Bagnaia is jó startot vett, és tudta tartani a többieket az élmezőnyben. Jorge Martin akadt össze a rajtnál Brad Binderrel, és a spanyol húzta a rövidebbet, visszaesett a mezőny végére.

Bagnaia begyújtotta a rakétákat és az élre állt a második körben, őt pedig Bezzecchi követte, nem hagyta ellógni. Ránézésre Miller és Alex Marquez tűnt lassabbnak, mint a körülöttük lévők. A harmadik körben Miller is hasonlóképpen járt, mint Martin, ugyanis Alex Marquez után Maverick Vinales, de kicsit durvábban a kelleténél, így ki kellett szélesítenie a pályát.

Az ötödik körben Bagnaia, Bezzecchi, Alex Marquez, Aleix Espargaro, Brad Binder, Johann Zarco és Vinales volt az első hét sorrendje. Aleix Espargaro feljött harmadiknak, és csapattársa a másik Apriliával ott volt az ötödik helyen, jól mentek a noaeli márka motorjai. Nem sokkal később Alex Marquez műszaki hiba miatt kiállni kényszerült a versenyből.

A hatodik körben az élen jött a dráma: Bezzecchi dobta el a motort a második helyről, de Bagnaia nem nyugodhatott meg, ugyanis Aleix Espargaro ott volt a nyomában az Apriliával. Mögöttük ráadásul Binder és Vinales is lőtávolságban motoroztak. Pár körrel később Zarco veszítette el az ötödik helyét, ugyanis Miguel Oliveira ment el mellette és többen támadhatták hátulról.

Ha mindez nem lett volna elég, 7 körrel a vége előtt belengették az esőt jelző zászlót. Az élen Bagnaia, Aleix Espargaro, Vinales és Binder is nagyon közel motoroztak egymáshoz. Az apriliások egymással csatáztak, de az eső is egyre jobban esett. Marc Marquez és Enea Bastianini akadtak össze, és mindketten kiestek a versenyből.

Óriási csata zajlott az utolsó körökben Bagnaia mögött, Espargaro, Binder és Vinales nem kímélték és oda-vissza előzgették egymást. Három körrel a vége előtt Miguel Oliveira tört elő a semmiből, és megindult az első két versenyző után. Aleix Espargaro az utolsó körben ment el Bagnaia mellett és nyert, Binder pedig Oliveira és Vinales előtt futott be harmadikként. A top 10-be még Martin, Marini, Miller, Zarco és Raul Fernandez fért még be.

További eredmények itt.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

MV Agusta szalonmegnyitó – Tradíció és innováció találkozása a prémium motorozás világában

Budapest, 2024. december 6. – Magyarország motoros közössége egy újabb mérföldkőhöz  érkezett: megnyílt az első hivatalos MV Agusta szalon, amely az olasz márka exkluzív otthona  Budapest szívében. Az MV Agusta, amely tavaly 80 éves fennállását ünnepelte, nem csupán  motorkerékpárokat képvisel, hanem az életérzés, a hagyomány, a versenyek iránti szenvedély,  az olasz formatervezés és a csúcstechnológia […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Ünnepélyes megnyitóval indult el a SYM Centrum Magyarországon

Budapest, 2024. november 28. – A Sanyang Motor (SYM), a 70 éves múltra visszatekintő, világszerte elismert tajvani robogómárka, hivatalosan is megérkezett Magyarországra. Az ország vezető motorkerékpár kereskedései közé tartozó KTM Centrum szárnyai alatt működő SYM Centrum célja, hogy a robogókat a kiemelkedő megbízhatóságukkal, modern dizájnjukkal és kiváló ár-érték arányukkal minél több emberhez eljuttassa. A megnyitó […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Honda CB650R E-Clutch (2024) teszt – Ismerjük meg az E-Clutch-ot! – Motor&Verda

Az idei szezon egyik legnagyobb újítása a Honda háza táján az E-Clutch volt, mellyel a CBR650R-t és tesztalanyunkat, a CB650R-t ruházták fel. Mindkét motor járt már szerkesztőségünknél a korábbi években, így a teljes ismertetőket már olvashattátok a sport-, valamint a naked kivitelű CB-ről. Jelen cikkben ezért az E-Clutch-ot, annak használatát, valamint előnyeit szeretném részletesen bemutatni […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom