Az új BMW 3-as limuzin és az új BMW 3-as Touring

  • Megérkeztek a prémium középkategória globális bestseller modelljének legfrissebb fejlesztései.
  • A karosszéria és az utastér dizájnmegoldásai az új BMW 3-as sorozat sportosan modern atmoszféráját nyomatékosítják.
  • A plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozatok új nagyfeszültségű akkumulátorral dolgoznak, amely jelentősen nagyobb tisztán elektromos hatótávolságot és tovább optimalizált járműtöltő technológiát kínál.
  • A futómű új hangolása még tovább javítja a sportos vezethetőség és a kényelmes utazás közötti egyensúlyt.
  • Továbbfejlesztett és QuickSelect koncepció szerint felépített BMW iDrive kijelző- és járművezérlő technológia a BMW 8.5 operációs rendszer alapjain.
  • Az új BMW 3-as limuzin és
    az új BMW 3-as Touring
  • Elérhető modellváltozatok a piaci bevezetéskor

Az új BMW 3-as limuzin piaci bevezetéskor elérhető modellváltozatai:

BMW 330e limuzin

Erőforrás: egy soros négyhengeres benzinmotor és egy integrált elektromos motor együttműködéséből felépülő plug-in hibrid hajtáslánc-technológia a BMW eDrive hajtáslánc-technológia legkorszerűbb, ötödik generációs lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátorával

Maximális rendszerteljesítmény: 215 kW / 292 lóerő

Csúcs rendszer-forgatónyomaték: 420 Nm*

BMW TwinPower Turbo benzinmotor:

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Névleges teljesítmény: 135 kW / 184 lóerő percenkénti 5 000 – 6 500 főtengely-fordulat között

Névleges forgatónyomaték: 300 Nm percenkénti 1 350 – 4 000 főtengely-fordulat között

Elektromos motor:

Névleges teljesítmény: 80 kW / 109 lóerő

Névleges forgatónyomaték: 265 Nm

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Tisztán elektromos hatótávolság (WLTP): 85 – 101 kilométer

Átlagos üzemanyag-fogyasztás a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén (WLTP): 0,8 – 1,1 liter / 100 km

Átlagos üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral (WLTP): 7,1 – 7,9 liter / 100 km

Kombinált energiafogyasztás (WLTP): 20,7 – 23,4 kWh / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 19 – 25 gramm / km

CO2-osztály a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén: B
CO2-osztályok lemerült akkumulátorral: F – G

BMW 330e xDrive limuzin

Erőforrás: egy soros négyhengeres benzinmotor és egy integrált elektromos motor együttműködéséből felépülő plug-in hibrid hajtáslánc-technológia a BMW eDrive hajtáslánc-technológia legkorszerűbb, ötödik generációs lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátorával

Maximális rendszerteljesítmény: 215 kW / 292 lóerő

Csúcs rendszer-forgatónyomaték: 420 Nm*

BMW TwinPower Turbo benzinmotor:

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Névleges teljesítmény: 135 kW / 184 lóerő percenkénti 5 000 – 6 500 főtengely-fordulat között

Névleges forgatónyomaték: 300 Nm percenkénti 1 350 – 4 000 főtengely-fordulat között

Elektromos motor:

Névleges teljesítmény: 80 kW / 109 lóerő

Névleges forgatónyomaték: 265 Nm

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Tisztán elektromos hatótávolság (WLTP): 81 – 96 kilométer

Átlagos üzemanyag-fogyasztás a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén (WLTP): 0,9 – 1,2 liter / 100 km

Átlagos üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral (WLTP): 7,4 – 8,4 liter / 100 km

Kombinált energiafogyasztás (WLTP): 22,0 – 24,6 kWh / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 21 – 27 gramm / km

CO2-osztály a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén: B
CO2-osztály lemerült akkumulátorral: G

BMW 318i limuzin

Motor: soros négyhengeres benzinmotor

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Maximális teljesítmény: 115 kW / 156 lóerő percenkénti 4 500 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 250 Nm percenkénti 1 300 – 4 300 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 6,4 – 7,2 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 145 – 162 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW 320i limuzin

Motor: soros négyhengeres benzinmotor

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Maximális teljesítmény: 135 kW / 184 lóerő percenkénti 5 000 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 300 Nm percenkénti 1 350 – 4 000 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 6,5 – 7,3 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 147 – 165 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW 320i xDrive limuzin

Motor: soros négyhengeres benzinmotor

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Maximális teljesítmény: 135 kW / 184 lóerő percenkénti 5 000 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 300 Nm percenkénti 1 350 – 4 000 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 6,8 – 7,6 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 153 – 171 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW 330i xDrive limuzin

Motor: soros négyhengeres benzinmotor

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Maximális teljesítmény: 180 kW / 245 lóerő percenkénti 4 500 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 400 Nm percenkénti 1 600 – 4 000 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 7,0 – 7,8 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 158 – 175 gramm / km
CO2-osztály: F

BMW M340i xDrive limuzin

Motor: soros hathengeres benzinmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 2 998 ccm

Maximális teljesítmény: 275 kW / 374 lóerő percenkénti 5 500 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 500 Nm percenkénti 1 900 – 5 000 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 7,8 – 8,5 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 177 – 192 gramm / km
CO2-osztály: G

BMW 318d limuzin

Motor: soros négyhengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 1 995 ccm

Maximális teljesítmény: 110 kW / 150 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 320 Nm percenkénti 1 500 – 2 750 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 4,9 – 5,6 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 129 – 147 gramm / km
CO2-osztályok: D – E

BMW 320d limuzin

Motor: soros négyhengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 1 995 ccm

Maximális teljesítmény: 140 kW / 190 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 400 Nm percenkénti 1 750 – 2 500 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 4,9 – 5,6 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 129 – 147 gramm / km
CO2-osztályok: D – E

BMW 320d xDrive limuzin

Motor: soros négyhengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 1 995 ccm

Maximális teljesítmény: 140 kW / 190 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 400 Nm percenkénti 1 750 – 2 500 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 5,2 – 5,9 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 137 – 155 gramm / km
CO2-osztály: E

BMW 330d xDrive limuzin

Motor: soros hathengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 2 993 ccm

Maximális teljesítmény: 210 kW / 286 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 650 Nm percenkénti 1 500 – 2 500 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 5,6 – 6,3 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 146 – 164 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW M340d xDrive limuzin

Motor: soros hathengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 2 993 ccm

Maximális teljesítmény: 250 kW / 340 lóerő percenkénti 4 400 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 700 Nm percenkénti 1 750 – 2 250 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 6,0 – 6,6 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 157 – 172 gramm / km
CO2-osztály: F

Az új BMW 3-as Touring piaci bevezetéskor elérhető modellváltozatai:

BMW 330e Touring

Erőforrás: egy soros négyhengeres benzinmotor és egy integrált elektromos motor együttműködéséből felépülő plug-in hibrid hajtáslánc-technológia a BMW eDrive hajtáslánc-technológia legkorszerűbb, ötödik generációs lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátorával

Maximális rendszerteljesítmény: 215 kW / 292 lóerő

Csúcs rendszer-forgatónyomaték: 420 Nm*

BMW TwinPower Turbo benzinmotor:

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Névleges teljesítmény: 135 kW / 184 lóerő percenkénti 5 000 – 6 500 főtengely-fordulat között

Névleges forgatónyomaték: 300 Nm percenkénti 1 350 – 4 000 főtengely-fordulat között

Elektromos motor:

Névleges teljesítmény: 80 kW / 109 lóerő

Névleges forgatónyomaték: 265 Nm

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Tisztán elektromos hatótávolság (WLTP): 87 – 98 kilométer

Átlagos üzemanyag-fogyasztás a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén (WLTP): 0,9 – 1,1 liter / 100 km

Átlagos üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral (WLTP): 7,2 – 7,8 liter / 100 km

Kombinált energiafogyasztás (WLTP): 21,3 – 23,0 kWh / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 20 – 24 gramm / km

CO2-osztály a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén: B
CO2-osztályok lemerült akkumulátorral: F – G

BMW 330e xDrive Touring

Erőforrás: egy soros négyhengeres benzinmotor és egy integrált elektromos motor együttműködéséből felépülő plug-in hibrid hajtáslánc-technológia a BMW eDrive hajtáslánc-technológia legkorszerűbb, ötödik generációs lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátorával

Maximális rendszerteljesítmény: 215 kW / 292 lóerő

Csúcs rendszer-forgatónyomaték: 420 Nm*

BMW TwinPower Turbo benzinmotor:

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Névleges teljesítmény: 135 kW / 184 lóerő percenkénti 5 000 – 6 500 főtengely-fordulat között

Névleges forgatónyomaték: 300 Nm percenkénti 1 350 – 4 000 főtengely-fordulat között

Elektromos motor:

Névleges teljesítmény: 80 kW / 109 lóerő

Névleges forgatónyomaték: 265 Nm

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Tisztán elektromos hatótávolság (WLTP): 84 – 91 kilométer

Átlagos üzemanyag-fogyasztás a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén (WLTP): 1,0 – 1,2 liter / 100 km

Átlagos üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral (WLTP): 7,8 – 8,3 liter / 100 km

Kombinált energiafogyasztás (WLTP): 22,9 – 24,4 kWh / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 23 – 26 gramm / km

CO2-osztály a nagyfeszültségű akkumulátor optimális töltöttsége esetén: B
CO2-osztály lemerült akkumulátorral: G

BMW 318i Touring

Motor: soros négyhengeres benzinmotor

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Maximális teljesítmény: 115 kW / 156 lóerő percenkénti 4 500 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 250 Nm percenkénti 1 300 – 4 300 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 6,7 – 7,4 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 151 – 167 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW 320i Touring

Motor: soros négyhengeres benzinmotor

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Maximális teljesítmény: 135 kW / 184 lóerő percenkénti 5 000 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 300 Nm percenkénti 1 350 – 4 000 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 6,8 – 7,5 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 153 – 170 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW 330i xDrive Touring

Motor: soros négyhengeres benzinmotor

Hengerűrtartalom: 1 998 ccm

Maximális teljesítmény: 180 kW / 245 lóerő percenkénti 4 500 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 400 Nm percenkénti 1 600 – 4 000 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 7,3 – 8,0 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 164 – 181 gramm / km
CO2-osztályok: F – G

BMW M340i xDrive Touring

Motor: soros hathengeres benzinmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 2 998 ccm

Maximális teljesítmény: 275 kW / 374 lóerő percenkénti 5 500 – 6 500 főtengely-fordulat között

Csúcs forgatónyomaték: 500 Nm percenkénti 1 900 – 5 000 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 8,1 – 8,8 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 182 – 198 gramm / km
CO2-osztály: G

BMW 318d Touring

Motor: soros négyhengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 1 995 ccm

Maximális teljesítmény: 110 kW / 150 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 320 Nm percenkénti 1 500 – 2 750 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 5,1 – 5,8 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 135 – 152 gramm / km
CO2-osztályok: D – E

BMW 320d Touring

Motor: soros négyhengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 1 995 ccm

Maximális teljesítmény: 140 kW / 190 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 400 Nm percenkénti 1 750 – 2 500 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: hátsókerék-meghajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 5,1 – 5,8 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 134 – 153 gramm / km
CO2-osztályok: D – E

BMW 320d xDrive Touring

Motor: soros négyhengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 1 995 ccm

Maximális teljesítmény: 140 kW / 190 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 400 Nm percenkénti 1 750 – 2 500 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 5,4 – 6,1 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 141 – 160 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW 330d xDrive Touring

Motor: soros hathengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 2 993 ccm

Maximális teljesítmény: 210 kW / 286 lóerő percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 650 Nm percenkénti 1 500 – 2 500 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 5,8 – 6,5 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 153 – 171 gramm / km
CO2-osztályok: E – F

BMW M340d xDrive Touring

Motor: soros hathengeres dízelmotor 48 Volt kapacitású indítógenerátorral dolgozó mild-hibrid technológiával (8 kW / 11 lóerő)

Hengerűrtartalom: 2 993 ccm

Maximális teljesítmény: 250 kW / 340 lóerő percenkénti 4 400 főtengely-fordulatnál

Csúcs forgatónyomaték: 700 Nm percenkénti 1 750 – 2 250 főtengely-fordulat között

Váltó: nyolcfokozatú Steptronic automataváltó

Hajtás: BMW xDrive intelligens összkerékhajtás

Átlagos üzemanyag-fogyasztás (WLTP): 6,1 – 6,8 liter / 100 km

Kombinált károsanyag-kibocsátás (WLTP): 161 – 177 gramm / km
CO2-osztályok: F – G

*A belsőégésű erőforrás és az elektromos motor névleges forgatónyomatékainak egyidőben felépülő csúcs rendszer-forgatónyomatéka

A maximális teljesítményre, menetteljesítményre, átlagos üzemanyag-fogyasztásra, kombinált károsanyag-kibocsátásra és kombinált energiafogyasztásra vonatkozó adatok előzetes értékek.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

MV Agusta szalonmegnyitó – Tradíció és innováció találkozása a prémium motorozás világában

Budapest, 2024. december 6. – Magyarország motoros közössége egy újabb mérföldkőhöz  érkezett: megnyílt az első hivatalos MV Agusta szalon, amely az olasz márka exkluzív otthona  Budapest szívében. Az MV Agusta, amely tavaly 80 éves fennállását ünnepelte, nem csupán  motorkerékpárokat képvisel, hanem az életérzés, a hagyomány, a versenyek iránti szenvedély,  az olasz formatervezés és a csúcstechnológia […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Race

A Nissan Formula E Csapata készen áll a 11. szezonnyitóra São Paulóban

YOKOHAMA, Japán (2024. december 4.) – A Nissan Formula E Csapata készen áll a GEN3 Evo-korszak megkezdésére. December 7-én elstartol a 2024/25-ös ABB FIA Formula E Világbajnokság a brazíliai São Paulóban. A japán alakulat, az erős 10. szezonra épít, amely során negyedikként végeztek a csapat és pilóta bajnokságban, az újonnan alapított, gyártói bajnokságban pedig harmadikak […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Kisautó, másként-Toyota Yaris Hybrid Premiere Edition 130 LE

Ritka az olyan modellfrissítés, amikor inkább a tartalom változik, nem a külső. A Toyota viszont épp így fejlesztett, új hibridhajtás került a Yarisba! 2019-ben mutatkozott be a japánok 1999-es születésű kisautója, a Toyota Yaris negyedik generációja. A modell nagyon jól megvolt az elmúlt években, melyet jól mutat, hogy szegmensében Európa legnépszerűbb autójának mondhatja magát. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom