Bagnaia nagy csatában gyűrte le Vinalest

Jól jött el a rajtnál Johann Zarco, Fabio Quartararo és a két gyári Ducati, Aleix Espargaro viszont maradt a 7. helyen. Alex Rins lépdelt előre a Suzukival, és a 3. körben már Jack Millert üldözte a 3. helyért. Quartararónak hosszúkörös büntetést kellett végrehajtania, és ezt a legutolsó pillanatban tette meg, amivel csupán az ötödik helyre esett vissza Maverick Vinales elé.

Zarco eldobta a motort az első helyről, így Miller, Rins, Bagnaia, Quartararo és Vinales volt az első ötös sorrendje. Aleix Espargaro a hetedik helyen haladt továbbra is, miközben Alex Rins átvette a vezetést, és a két Ducati előtt kezdte el diktálni a tempót.

A 10. körben azt figyelhettük, hogy mindkét világbajnoki éllovasnak hátra kellett figyelnie. Quartararo veszített is egy pozíciót és visszaesett hatodiknak, Aleix Espargarót pedig a két KTM támadta a 8. helyért. Alex Rins nem tudott meglógni az élen, a három Ducati (Bagnaia, Miller és Martin) és Vinales is kapaszkodott rá. Mir elesett, így egyetlen Suzuki maradt versenyben.

Rins elkezdett tempót veszíteni a Suzukival, így Bagnaia, majd két körrel később Miller is elment mellette. Pár körig tartotta a harmadik helyet, de aztán Vinales és Martin is elhúzott mellette. Vinales továbbment, és feljött másodiknak, kérdés volt el tudja-e kapni az utolsó két körben. Vinales el is kezdte ostromolni Bagnaiát a futamgyőzelemért.

Rins sokáig vezetett, de végül egy 7. hellyel kellett beérnie

Bagnaia rákapcsolt az utolsó körben, és a végén senki nem tudta elvenni tőle a futamgyőzelmet. A dobogón mellette Maverick Vinales és Jack Miller ünnepelhetett. Eena Bastianini óriási felkapaszkodással hozott egy negyedik helyet, mögötte pedig Martin, Oliveira és Rins futottak be. A Suzuki versenyzője teljesen elfogyott a végére és csak hetedik lett.

Quartararo a nyolcadik helyen futott be Aleix Espargaro előtt, így az élen a pontversenyben nem történt nagy változás.

További eredmények itt találhatók.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Motorsport Nagyvilág

A Ducati elkezdte a MotoE motorok gyártását a 2023-as világbajnoki szezonra

Valamivel több mint egy évvel az első Misano-i teszt után, megkezdődött a „V21L” prototípusok gyártása. Decemberben indult a motorok összeszerelése, hogy a 2023-as FIM Enel MotoE világbajnoki kategória számára szükséges 23 gép február közepére elkészüljön. A versenyeken részt vevő 18 motorkerékpár mellett a Ducati öt tartalék géppel látja el a szervezőket. Minden prototípust a Ducati […]

Olvass tovább
Motor Motorsport

Kovács Bálint a Maco Racing Team pilótájaként áll rajthoz az idei EWC-n

A H-Moto Team pilótája pályafutása egyik legaktívabb szezonja előtt áll 2023-ban: a német IDM-ben a BMW gyári pilótájaként áll majd rajthoz a Superbike-ban, míg az endurance-világbajnokság futamain a szlovák Maco Racing Team pilótájaként a királykategóriában. A 21 éves gyorsasági motoros nem titkolt célja a csapattal együtt, hogy idén odaérjen a dobogóra. ovács Bálint pár hete […]

Olvass tovább
GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Espargaro még két évet ad magának

Nem lesz egyszerű dolga a MotoGP versenyzőinek 2023-ban, ugyanis az eddiginél több hétvége mellett bevezették a sprintfutamokat is, ami gyakorlatilag plusz egy fél verseny lesz minden fordulóban. Eddig is megterhelő volt a szezon a versenyzőknek, a fentiek miatt viszont már hatványozottan igaz lesz, hogy brutálisan fittnek kell lenniük minden egyes alkalommal. Aleix Espargaro tavaly harcban […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom