Bagnaia nagy csatában gyűrte le Vinalest

Jól jött el a rajtnál Johann Zarco, Fabio Quartararo és a két gyári Ducati, Aleix Espargaro viszont maradt a 7. helyen. Alex Rins lépdelt előre a Suzukival, és a 3. körben már Jack Millert üldözte a 3. helyért. Quartararónak hosszúkörös büntetést kellett végrehajtania, és ezt a legutolsó pillanatban tette meg, amivel csupán az ötödik helyre esett vissza Maverick Vinales elé.

Zarco eldobta a motort az első helyről, így Miller, Rins, Bagnaia, Quartararo és Vinales volt az első ötös sorrendje. Aleix Espargaro a hetedik helyen haladt továbbra is, miközben Alex Rins átvette a vezetést, és a két Ducati előtt kezdte el diktálni a tempót.

A 10. körben azt figyelhettük, hogy mindkét világbajnoki éllovasnak hátra kellett figyelnie. Quartararo veszített is egy pozíciót és visszaesett hatodiknak, Aleix Espargarót pedig a két KTM támadta a 8. helyért. Alex Rins nem tudott meglógni az élen, a három Ducati (Bagnaia, Miller és Martin) és Vinales is kapaszkodott rá. Mir elesett, így egyetlen Suzuki maradt versenyben.

Rins elkezdett tempót veszíteni a Suzukival, így Bagnaia, majd két körrel később Miller is elment mellette. Pár körig tartotta a harmadik helyet, de aztán Vinales és Martin is elhúzott mellette. Vinales továbbment, és feljött másodiknak, kérdés volt el tudja-e kapni az utolsó két körben. Vinales el is kezdte ostromolni Bagnaiát a futamgyőzelemért.

Rins sokáig vezetett, de végül egy 7. hellyel kellett beérnie

Bagnaia rákapcsolt az utolsó körben, és a végén senki nem tudta elvenni tőle a futamgyőzelmet. A dobogón mellette Maverick Vinales és Jack Miller ünnepelhetett. Eena Bastianini óriási felkapaszkodással hozott egy negyedik helyet, mögötte pedig Martin, Oliveira és Rins futottak be. A Suzuki versenyzője teljesen elfogyott a végére és csak hetedik lett.

Quartararo a nyolcadik helyen futott be Aleix Espargaro előtt, így az élen a pontversenyben nem történt nagy változás.

További eredmények itt találhatók.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re • A 2025-ös modellévben bevezetett változtatások célja, hogy még inkább kidomborítsák a prémium színvonalú Forza robogók GT-jellegét • A zászlóshajónak tekinthető Forza 750 egyebek mellett új, nappali menetfénnyel és integrált irányjelzőkkel kiegészített fényszórót kapott • Emellett a Forza 750 használati értékét, időjárás-védelmét és […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A EUROPEAN HARLEY OWNERS GROUPTM RALLY 2025-BEN IS VISSZATÉR, MÉGHOZZÁ HORVÁTORSZÁGBA

A Harley-Davidson® örömmel jelenti be, hogy a European Harley Owners Group (H.O.G.) évente megrendezésre kerülő, hatalmas érdeklődéssel várt 31. Harley Owners Group (H.O.G.) Rally-nak 2025. június 12-15. között a horvátországi Medulin ad otthont. Az Európai H.O.G. Rally minden évben más-más helyszínre költözik, ezzel is erősítve a közösség nemzetköziségét. A rendezvény résztvevői -vagyis a Harley-Davidson egyedülálló […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Yamaha XSR900 GP (2024) teszt – Múltidéző GP-motor – Motor&Verda

A 2024-es évre piacra dobták a hangvillások a csupasz XSR900-as idomos, sportmotor változatát, az XSR900 GP-t. 5 398 000 Ft-os listaára majd’ egymillió forinttal drágább, mint a naked modellé – azonban ennek megfelelően a tulajdonságaikban, felszereltségükben is jelentős különbségeket vélhetünk felfedezni. Külső Természetesen a legfeltűnőbb változás a design és az idomok tekintetében érhető tetten. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom