Bagnaia nyert, Martin az élről bukott

Jorge Martin rögtön az élre állt az első kanyar után, óriási rajtot vett. Maverick Vinales haladt mögötte, és Francesco Bagnaia is folyamatosan jött előre. A címvédő első körben már a hatodik helyen haladt. Luca Marini elesett, Brad Binderre ért össze a pole-pozíciós versenyző.

Bagnaia Fabio Quartararót támadta a képzeletbeli dobogóért, és a harmadik kör végén át is ugrotta a yamahást. Kialakult a Martin, Vinales, Bagnaia, Aleix Espargaro, Binder és Quartararo hatos az élen. Binder hosszúkörös büntetést kapott a Marini-incidens miatt, így visszaesett a 9. pozícióba.

Binder újabb versenyzőt tett ki a pálya mellé, Miguel Oliveirát előzte volna vissza, de összeértek az abroncsaik, és el is kellett hagynia az ideális ívet. Nagyon sokat veszített a portugál. A 12. körben Martin elérte a 3 másodperces előnyt Vinalesszel szemben, aki mögött 1 másodpercen belül motorozott Bagnaia.

A 13. körben Jorge Martin esett el az élről. Vinales átvette a vezetést Bagnaia pedig a második helyen haladt. Quartararo megelőzte Aleix Espargarót és feljött harmadiknak. Az események közben a két repsol hondás is kiesett a versenyből, Binder pedig újabb hosszúkörös büntetést kapott.

Fabio Quartararo volt gyorsabb az utolsó körökre az élen álló kettősnél, ahol hét és fél körrel a vége előtt történt egy helycsere. 5 körrel a vége előtt Quartararo megérkezett Vinales mögé, és csak kérdés volt, mikor megy el mellette. Újabb erős eredmény nézett ki a Yamahák.

Bagnaia vezetett Vinales, Quartararo, Di Giannantonio, Binder, Bezzecchi, Miller, Bastianini, Rins és Aleix Espargaro előtt a véghajrában. Bagnaia végül nyert, és visszavette a pontversenyben a vezetést, az állás pedig nem változott a top 10-re a végén.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Facebook

Kapcsolódó cikkek

Motor Női szemmel Teszt

Voge 900 DSX (2024) teszt – Komfort és kütyürengeteg Kínából – Motor&Verda

A Voge 900 DSX kedvező árával hívja fel magára figyelmünket, és a motorra pattanva sem nyújt csalódást. A kínaiakhoz híven pedig rengeteg kütyüvel, 21. századi megoldással is találkozhatunk ezen a túraendurón.  Egyre népszerűbb és keresettebb lesz e modell hazánkban is, nem véletlenül! 3 770 000 Ft-os alapáron kínálják a 900 DSX-et, mely már önmagában véve […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Moto GP

A MotoGP és a Superbike a HUMDA szervezésében tér vissza Magyarországra

Budapest, 2024. szeptember 19. – Harminchárom év után a 2025. augusztus 22-24-i hétvégén tér vissza a gyorsasági motorversenyzés királykategóriája, a MotoGP Magyarországra. A következő szezonban a Superbike világbajnokság (World Superbike Championship, WSBK) július 25-27-i állomása is hazánk lesz, ez a versenysorozat harmincöt év után érkezik újra hozzánk. A viadalok promótere és szervezője a Széchenyi Egyetemi […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A Törökországban épített „Bunker Imprint” a 2024. évi Honda Customs győztese

• A 2024. évi Honda Customs verseny rekordot döntött, hiszen 9 európai ország 16 motorját mutatták be a www.hondacustoms.com weboldalon és a biarrzitzi Wheels and Waves fesztiválon • Az idei megmérettetés középpontjában a CL500 és CL250 * állt • A török „Bunker Imprint”, a kortárs stílusban fogant, ámde retró stílusjegyeket is felvonultató café racere, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom