Bemutatkozik a BMW Proaktív Gondoskodás, az ügyfélkiszolgálás új dimenziója

A BMW Group egy új, adatalapú és mesterséges intelligenciával támogatott ügyfélkapcsolati megoldást mutat be: a BMW Proaktív Gondoskodás olyan új eszközöket és ajánlásokat tartogat, amelyeknek köszönhetően a bajor prémiumgyártó modellje képes önmagától felismerni és megjósolni a közelgő szervizigényeket, így sok esetben az ügyfél igényeihez igazodva, proaktívan képes megoldást kínálni. Az aktuális és közelgő modellgenerációk első alkalmazásai már működnek, ezeket a következő években folyamatosan fejlesztik a mérnökök és újabb innovatív funkciókkal látják el.

Minden korábbinál kényelmesebb ügyintézés

A BMW modelljei a közelgő szervizigényekkel kapcsolatos adatokat már évek óta közvetlenül megküldik a márkakereskedő partnernek – miután a bajor prémiummárka ügyfele hozzájárult ahhoz –, így lehetővé téve a célzott interakciót a gyártó és az ügyfél között. Mindeddig az ügyfélnek kellett felkeresnie márkakereskedő partnerét, mostantól azonban a BMW előrelátóan jelentkezik. A portfólióban szereplő márkakereskedői szolgáltatási követelmények folyamatosan bővülnek, ahol pedig lehetséges, a mesterséges intelligencia széles területe által nyújtott előnyökkel is kiegészülnek. Az eredmény az ügyfélkiszolgálás új dimenziója.

Szervizigény esetén milyen előnyöket kínál a BMW Proaktív Gondoskodás?

Hibaüzenetek, szervizigény – az adatelemzés és az ügyfélpreferenciák előzetes rögzítése minden esetben egyedi megoldási javaslatokat tesz lehetővé. Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsődleges platformját ez esetben is a digitális felületek adják: attól függően, hogy milyen segítségre van szükség, az ügyfél a My BMW okosalkalmazásban, a BMW modell fedélzeti operációs rendszerén keresztül, e-mailben, az általa kijelölt márkakereskedő partneren keresztül vagy a Roadside Assistance telefonhívásával kap értesítést. A BMW Proaktív Gondoskodás hosszútávon javítja az ügyfelek szervizélményét – a saját kezűleg elvégezhető megoldásokra irányuló tippektől kezdve (például egy probléma megoldása a távolról is feltelepíthető rendszeres szoftverfrissítéseknek (Remote Software Upgrades) köszönhetően), a mobilitás biztosítása érdekében nyújtott rugalmas támogatáson keresztül, egészen a nemzetközi márkakereskedői hálózat megfelelő partnerének kiválasztásáig, amennyiben a szervizlátogatás nem kerülhető el. Az online időpont-egyeztetés, a személyre szabott okos videókommunikáció és az online fizetési lehetőség csupán néhány a lehetséges opciók közül.

Hatalmas lépés a szervizígéretek és az elérhetőség terén

A BMW Proaktív Gondoskodás az összes olyan BMW modell esetében elérhető, amelynek fedélzetén BMW 7.0 vagy annál frissebb (2019/07 havi verziótól elérhető) operációs rendszer fut. A bajor prémiummárka ügyfelének csupán egy aktív BMW ConnectedDrive szerződéssel kell rendelkeznie, majd regisztrálnia autóját a My BMW okosalkalmazásban vagy a márka hivatalos weboldalán a személyre szabott BMW ID segítségével, elérhetőségeit is elmentve*. Ahhoz, hogy a BMW modellje sikeresen gyűjtse be és továbbítsa a közelgő szervizigényekhez szükséges adatokat, az ügyfélnek el kell fogadnia az erre vonatkozó adatvédelmi szabályzatot, engedélyeznie kell az értesítések fogadását a My BMW okosalkalmazásban és hozzá kell járulnia a BMW AG vagy a vállalatcsoport valamelyik márkakereskedő partnere oldalán megkötött szerződéshez. Az elvégzett munkálatok részletei és költségei, valamint a jármű átvételének ideje minden pillanatban az ügyfél rendelkezésére áll.

A BMW számára kiemelten fontos az adatvédelem és az átláthatóság

A BMW Group kiemelt jelentőséget tulajdonít a személyes adatok bizalmas kezelésének és megóvásának. Az adatvédelem és az adatbiztonság a BMW Group számára a legmagasabb szintű prioritást élvezi. A BMW elkötelezte magát a határozott célú adatgyűjtés mellett, amely azt jelenti, hogy a körültekintően gyűjtött adatokat kizárólag a meghatározott szolgáltatásokhoz használják fel. A BMW Group maradéktalanul betartja az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete és az azt kiegészítő nemzeti jogszabályok, például a német szövetségi adatvédelmi törvény szerinti aktuális előírásokat. Ez a modellekbe épített rendszerek használatára is vonatkozik.

A BMW Proaktív Gondoskodás égisze alatt a bajor prémiummárka egy merőben új szervizélményt kínál ügyfeleinek, tevékenységének középpontjába pedig még inkább ügyfelei elégedettségét helyezi.

*A BMW Proaktív Gondoskodás elérhető szolgáltatásai országonként változhatnak

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág

Sportos kapcsolat: a Peugeot és a Roland Garros

Néhány napja elindult az idei Roland Garros tenisztorna, amely a négy Grand Slam-verseny egyike. Bár a Peugeot már nem hivatalos partnere a versenynek, a korábbi együttműködés a francia nyílt teniszbajnoksággal számos emlékezetes modellt hívott életre. Noha 2022 óta a Peugeot már nem a Roland Garros hivatalos partnere, sok autó- és teniszrajongó számára a tavaszi párizsi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Már a legkisebb, legolcsóbb Toyota is öntöltő hibrid lett

Alapos ráncfelvarráson esett át a csehországi Kolínban készülő Aygo X, amelynek nem csak a megjelenése, hanem a hajtáslánca is megváltozott. A városi miniautó elsőként vezeti be az öntöltő hibrid technológiát a saját szegmensében, az új hajtáslánc több dinamizmust és jóval kisebb fogyasztást garantál. Három éve van piacon az Aygo X, és 287 ezer darabot értékesített […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Új tölthető hibrid hajtást kap a Peugeot 308 és a Peugeot 408

Bár fejlesztő kapacitásának jelentős részét az elektromos autózás területeire (villanymotorok, akkumulátorok, vezérlőegységek) összpontosítja, a Peugeot nem hanyagolja el azokat a modelljeit sem, amelyekben még van belső égésű erőforrás. Legutóbb a 308-as és a 408-as kapott fontos frissítéseket. Jelenleg rohamléptekkel zajlik az elektromos autózás fejlesztése – a gyártók sorra mutatják be új modelljeiket, a fejlesztő központokban […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom