Bezzecchi nyert, Bagnaia bukott

Jorge Martin fordult elsőként az első kanyarban, mögötte Francesco Bagnaia és Marco Bezzecchi haladt, azonban az éllovas hibázott, és visszaesett harmadiknak a két ducatis vetélytársa mögé. Bezzecchi átvette a vezetést, és elkezdte kiépíteni előnyét a többiekkel szemben. Hátrébb Marc Marquez, Fabio Quartararo és Joan Mir sorminta alakult ki.

A KTM-mel Brad Binder a sprinthez hasonlóan itt is rengeteget hozott, és a nyolcadik volt a harmadik körben Johann Zarco mögött. Martin támadta Bagnaiát, és a negyedik körben csak az volt kérdés, mikor megy el mellette. Martin be is bújt Bagnaia mellé, viszont kicsit ki is zökkentette vetélytársát előzés közben.

Bagnaia mögött rögtön ott is volt Marc Marquez, de nagy volt a tempó, és elesett. A 16. helyre tudott visszaállni, koppra olyan elcsúszás volt, mint Joan Miré.  Bezzecchi előnye lassan már 3 mp volt Martin és Bagnaia előtt, akik közel maradtak egymáshoz. Mögöttük Quartararo, Mir, Binder, Aleix Espargaro, Franco Morbidelli, Johann Zarco és Fabio Di Gianantonio volt a top 10 sorrendje.

Féltávnál Aleix Espargaro motorja állt meg, Bezzecchi előnye pedig már 4,2 mp volt a többiekkel szemben. A verseny 2/3-ánál történt egy helycsere Martin és Bagnaia között, a világbajnoki címvédő feljött a 2. helyre. Azt hihettük, hogy el is dőlt a csata közöttük, de egy kör sem telt el és Bagnaia bukását figyelhettük.

A végén Jorge Martin bőrruhája nyílt szét, és elkezdett lassulni a versenyző. Mögötte Fabio Quartararo érkezett nagy tempóval, aki a végén idén másodszor állhatott dobogón. Bezzecchi végül nagyon magabiztosan nyerte meg az India Nagydíjat Martin és Quartararo előtt. A top 10-et még Binder, Mir, Zarco, Morbidelli, Vinales, Marquez és Raul Fernandez tette teljessé.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re

Még szebbek, praktikusabbak és gazdagabban felszereltek lettek a Forza modellcsalád tagjai 2025-re • A 2025-ös modellévben bevezetett változtatások célja, hogy még inkább kidomborítsák a prémium színvonalú Forza robogók GT-jellegét • A zászlóshajónak tekinthető Forza 750 egyebek mellett új, nappali menetfénnyel és integrált irányjelzőkkel kiegészített fényszórót kapott • Emellett a Forza 750 használati értékét, időjárás-védelmét és […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A EUROPEAN HARLEY OWNERS GROUPTM RALLY 2025-BEN IS VISSZATÉR, MÉGHOZZÁ HORVÁTORSZÁGBA

A Harley-Davidson® örömmel jelenti be, hogy a European Harley Owners Group (H.O.G.) évente megrendezésre kerülő, hatalmas érdeklődéssel várt 31. Harley Owners Group (H.O.G.) Rally-nak 2025. június 12-15. között a horvátországi Medulin ad otthont. Az Európai H.O.G. Rally minden évben más-más helyszínre költözik, ezzel is erősítve a közösség nemzetköziségét. A rendezvény résztvevői -vagyis a Harley-Davidson egyedülálló […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Yamaha XSR900 GP (2024) teszt – Múltidéző GP-motor – Motor&Verda

A 2024-es évre piacra dobták a hangvillások a csupasz XSR900-as idomos, sportmotor változatát, az XSR900 GP-t. 5 398 000 Ft-os listaára majd’ egymillió forinttal drágább, mint a naked modellé – azonban ennek megfelelően a tulajdonságaikban, felszereltségükben is jelentős különbségeket vélhetünk felfedezni. Külső Természetesen a legfeltűnőbb változás a design és az idomok tekintetében érhető tetten. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom