BMW M és BMW X modellek hódították meg a Balaton Park Circuit versenypályát

Szeptember 4-13. között a legújabb BMW M és BMW X modellek sorakoztak fel a Balaton Park Circuit területén, hogy versenypályán, közúton és off-road körülmények között is próbára tehesse őket a X meets M rendezvény mintegy 320 hazai és nemzetközi résztvevője.

A Balatonfőkajár szomszédságában található, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) legmagasabb minősítését is elérő, idén átadott Balaton Park Circuiton került sor a BMW Group Magyarország idei legnagyobb partnerrendvényére. A program főszereplői a BMW M2 és a BMW M3 Touring, valamint a BMW X5, BMW X6 és BMW XM modellek voltak.

A vadonatúj 460 lóerős, hátsókerék-hajtású BMW M2 és közelmúltban bemutatott első BMW M3 Touring Competition modellek agilitását a Balaton Park Circuit 4115 méter hosszú, 16 kanyarral megrajzolt aszfaltcsíkján, a frissített BMW X5 és BMW X6 modellpáros terepen nyújtott képességeit pedig a versenyközpont mellett kialakított off-road pályáján tesztelhették a bajor prémiumgyártó rajongói. Az X meets M rendezvény keretében a BMW M GmbH első hálózatról tölthető plug-in hibrid technológiával felszerelt önálló modelljét, a 653 lóerős BMW XM-et is próbára tehetették a vendégek a Balaton-felvidék lenyűgöző panorámájú útjain, a szintén most megújult BMW X6M és a márka zászlóshajója, a BMW 7-es mellett.

Szintén az X meets M esemény adott otthon a vadonatúj, immár nyolcadik generációs BMW 5-ös és a teljesen elektromos BMW i5-ös modellek statikus magyarországi premierjének. Az október második felében érkező új 5-ös sorozat a piaci bevezetéskor i5 eDrive40 és i5 M60xDrive elektromos prémium üzleti limuzinként debütálnak, a BMW 520i, 520d és 520d xDrive kivitelekkel együtt.

Az esemény öt állomásos versenypálya és közúti programjait Walter Csaba vezető instruktor és csapata irányította kiemelkedő sikerrel.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

Világritkaságok a Motorkiállítás 2025 – Márkák hétvégéje a Millenárison

Honda NR 750 – 300db készült belőle 1992-ben, egy különleges ovális alakú dugattyú megoldással, ezt a megoldást azóta sem használta egyetlen gyártó sem! A kiállításon megtekinthető motor még a 300 legyártott darabból is kiemelkedik, mert soha nem volt használva. 0km-es, ami rendkívül ritka, ilyenből csupán 1-2 db van a világon. Rendkívül értékessé teszi, hogy még […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Elkészült az UNIX-AMTS 2025 nyereményautója!

Idén tavasszal is egy szakavatott csapat által egyedivé varázsolt autó kerül kisorsolásra a látogatók között az UNIX-AMTS zárónapján. A sokéves tradíció és a játék feltételei változatlanok, a fődíj pedig a show történetének eddigi legfiatalabb, legerősebb és legértékesebb nyereményautója! A nemzetközi UNIX – Autó, Motor és Tuning Show (AMTS) szervezői ezúttal sem tértek el a hagyományoktól. […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az iszákos nindzsa – Nissan Qashqai 1.33 DIG-T Mild Hybrid 158HP X-TRONIC Tekna Plus teszt

Repül az idő… Tavalyelőtt teszteltük a harmadik generációs Nissan Qashqai benzines és hibrid változatát, 2024 második felében pedig befutott a facelift. Az E-Power hibridhajtással szerelt Qashqai tesztjét már olvashattátok itt a Motor&Verdán, az 1.33-as benzinest pedig nekem dobta a gép. A Nissan egyfelől erős évet zárt itt Magyarországon, volt idő mikor top 3-as márka volt […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom