A Range Rover már 2017-óta van jelen a Velar modellel, így mindenképpen ideje volt már egy modellfrissítésnek. Ez most megtörtént, de senki se számítson óriási karakter átírásra vagy újratervezésre.ű
Külsőleg ami észrevehető, hogy egyszerűsítettek a fényforrások LED-es rajzolatán, illetve minimálisan áttervezték a hűtőrácsot is a gyáriak. Hátul sem bonyolították tovább a dolgokat, sőt, eltűnt a kipufogó látható végződése is, azaz mostantól még letisztultabb innen nézve az összkép.
A belső térben látványosabb a változás, azaz teljesen át lett tervezve az infotainment rendszer kijelzője, mely most már nem tagolt, hanem egyetlen nagy képernyőből áll. Más lett a menürendszer is, illetve érdekesség, hogy mostantól indulás előtt a kijelzőn olyan funkciók jelennek meg, melyek fontosak lehetnek még a motor beindítása előtt. Ilyen például az ablakok párátlanítása vagy a kezdeti üzemmód megadása.
Hajtáslánc tekintetében a hibrid variáns esetében beszélhetünk változásokról, egészen pontosan nagyobb akkumulátort kapnak mostantól a vásárlók, aminek köszönhetően már 60 kilométer feletti elektromos hatótávról beszélhetünk. A benzines és a dízel paletta változatlan marad a továbbiakban is.