Jelentősen megújult és új tagokkal bővült a Honda európai CRF modellcsaládja a 2025-ös modellévre

• A CRF450R-t és a CRF250R-t egyaránt átdolgozták a Honda mérnökei, hogy még gyorsabbak és könnyebben kezelhetőek legyenek a kanyarokban
• 70%-ban megújult alumíniumváz új alsó és felső villahíddal
• A vadonatúj, 49 mm-es belsőcső-átmérőjű Showa első felfüggesztés minden eddiginél hatékonyabb és kifinomultabb csillapítást garantál, miként a továbbfejlesztett hátsó futómű is elsőrangú
• A motort érintő változtatásoknak köszönhetően nőtt a teljesítmény csúcsfordulaton, továbbá nagyobb nyomaték és erőteljesebb gyorsulás segíti a pilótát a középső fordulatszám-tartományban
• Vadonatúj, kis tömegű védőburkolatok és oldalelemek
• A CRF250R felszereltségi listáján immáron a – CRF450R-től átvett – Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) is szerepel
• A Honda CRF család tagjait új, feltűnő grafika teszi látványosabbá 2025-ben

Alapjaiban dolgozták át a 2025-ös modellévre a Honda világszerte népszerű, számtalanszor diadalmaskodó versenygépeit, a CRF250R-t és a CRF450R-t.

A versenyzők széles táborának ideális terepmotorok alapját 70%-ban megújult, alumínium hídváz adja, amelyet átformált alsó csövek, merevebbé tett oldalelemek, valamint erősebb lengőkar- és rugóstag-bekötési pontok tesznek hatékonyabbá. Utóbbi részeket olyannyira áttervezték, hogy 8%-kal nőtt a csavarodási és 5%-kal az oldalirányú merevség, ezáltal még jobb lett a kanyarstabilitás.

Szintén újak a segédváz felfogatási pontjai, a villahidak és az első kerék tengelyét rögzítő elemek, sőt maga az első villa is. A vadonatúj, 49 mm-es belsőcső-átmérőjű Showa teleszkóppár a teljes mozgási tartományban, azaz az összenyomódás kezdetétől egészen a végpontig precíz visszajelzésekkel és kifinomult csillapítással támogatja a pilótát a köridők lefaragásában. A könnyű kezelhetőség érdekében optimalizálták a Showa központi hátsó rugóstagot is, a Pro-Link himbarendszert pedig úgy alakították át, hogy a legnehezebb terepeken is mindent felülmúló teljesítményt nyújtson.

A fekete DID alumíniumkerekek nem változtak a 2025-ös modellévre, viszont teljesen új a kétdugattyús, HRC-től érkező, versenyeken tökélyre csiszolt első féknyereg– a munkahengereket és a karmantyúk hornyait is módosították a nagyobb fékteljesítmény érdekében.
A 2025-ös modellek motorja sem maradt érintetlenül. Erről tanúskodik az áthangolt befecskendezés, az új főtengely, valamint a jelentősen átalakított szívó- és kipufogóoldal. A főtengely merevebb lett a hajtókar-csapágynál és csökkentették tehetetlenségi nyomatékát, hogy még könnyebben pörögjön fel. A kedvezőbb gázlengések érdekében még egyenesebb úton juthat át a levegő a szűrőházon, a csöveken és a szívócsatornákon, ilyenformán egyenletesebben adagolható a teljesítmény és dinamikusabbak, egyszersmind biztonságosabbak lehetnek a kigyorsítások. Az új, tartósabb hátsó dobbal felszerelt kipufogórendszert hosszabb és egyenesebb leömlővel látták el, így a középső és a felső fordulatszám-tartományban is nagyobb a teljesítmény, illetve vehemensebb a gyorsulás. Ami az elektronikát, illetve, a CRF250R erőleadását 2025-től már háromállású, adott esetben ki is kapcsolható Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) tartja kordában.

A CRF450R és a CRF250R egyaránt új védőelemekkel és oldalidomokkal gördül le a gyártósorról 2025-ben, nem mellesleg a grafikát is átrajzolták. A megjelenést egyebek mellett az első sárvédőt díszítő Honda-szárny teszi még ütősebbé – egyszerűen lélegzetelállító!

A CRF125F, a CRF110F és a CRF50F ugyancsak vadonatúj grafikával hódít 2025-ben, így a teljes család lenyűgözheti a vásárlókat.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A január 10. – 19. között megrendezésre kerülő Brüsszeli Autószalonon debütál Európában a vadonatúj, akkumulátoros elektromos Toyota Urban Cruiser

A Toyota multitechnológiás stratégiájának lényege, hogy modelljeiben az autóvásárlók számára az ő személyes igényeiknek megfelelő környezetbarát meghajtások széles tárházát kínálja, a lágy hibrid elektromos hajtástól az öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos és akkumulátoros elektromos meghajtáson át a hidrogén üzemanyagcellás elektromos meghajtásig. A környezettudatosság szinonimájának is tekintett vállalat európai értékesítéseiben a fő csapást jelenleg az […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A BRÜSSZELI AUTÓSZALONON BEMUTATKOZOTT A VADONATÚJ MAZDA6E: AHOL A JAPÁN KÉZMŰVESSÉG AZ ELEKTROMOS AUTÓZÁST FORMÁLJA

A Mazda ma leleplezte a vadonatúj Mazda6e-t a Brüsszeli Autószalonon. Ez a gyorsan tölthető, ötajtós hatchback a Mazda kínálatának legújabb, tisztán elektromos hajtású tagja. Teljesítmény és hatótávolság a vezető igényeire szabva A Mazda6e kétféle hajtásláncot kínál a különböző vezetési igényeknek megfelelően. A Mazda6e1 68,8 kWh-s akkumulátorral van felszerelve, amely akár 479 km2 hatótávolságot biztosít. A […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról

Netrisk: Százéves autó és háromnaponta utazó turista – ezek voltak a biztosítási legek

Budapest, 2025. január 10. – Meglepő rekordokat produkált 2024-ben is a biztosítási piac a Netrisk saját adatain alapuló összeállítás szerint. Volt, aki háromnaponta kötött utasbiztosítást, de született kötelező biztosítás egy 100 éves, 1924-es gyártmányú autóra is. Száz évvel ezelőtt, 1924-ben gyártották azt az autót, amely a toplistát vezeti. Ez ugyanis a legidősebb autó, amelyre 2024-ben […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom