KTM – BRABUS 1300 R

A vezető európai motorkerékpár-gyártók élvonalába tartozó KTM egyesíti erőit a BRABUS-szal. A világhírű luxusmobil márka csúcskategóriás szuper autók és hajók készítésére specializálódott. Az együttműködés a két vezető márka között, iparági egyesülését jelent, jellegzetes márka identitásuk fenntartása mellett.

1977 óta a BRABUS név egyet jelent a luxussal, a kézi munkával készült exkluzivitással és teljesítménnyel. Világszerte ismert tény a nagy teljesítményű szuperautók és az egyénre szabott járművek terén négy évtizeden keresztül a BRABUS a piac vezető márkái közé tartozik, és azóta a vizen is megállja a helyét exkluzív hajó sorozatával.

Most a cég tovább terjeszkedik, a fókuszt a csúcskategóriás motorozásra irányítva, együttműködve a KTM-mel. A vadonatúj BRABUS 1300 R „fapados” megjelenése, exkluzív, csúcskategóriás eleganciája magabiztosságot sugároz. Ez az első BRABUS motorkerékpár – egy összetéveszthetetlen, csupasz modell a részletekre igényes rajongóknak.

Úgy fejlesztették, hogy a KTM és a BRABUS egyesíteni tudja a két cég különböző hovatartozását és megjelenésbeli különbségeit, hogy ezek ellenére a BRABUS 1300 R mindkét márka legjobb tulajdonságait képviselje.

A BRABUS „Black and Bold” kulcsfontosságú összetevői a két jellegzetes festésen kívül a kovácsolt BRABUS Monoblock Z kerekek, csúcskategóriás karbon karosszériaelemek és stílusos egyedi gyártású ülés, amelyet a BRABUS szakemberei megfelelő odafigyeléssel kezeltek, hogy meghatározzák a motor rendkívül egyedi és sportos karakterét.

Mindkét márka szakemberei egyetértettek abban, hogy alapként a KTM 1290 SUPER DUKE R EVO-t válasszák alapnak. A KTM legújabb fejlesztése a nagy teljesítményű motorok terén, figyelemre méltó vezetési élményt nyújt, kompromisszumok nélküli ergonómiát és a BRABUS 1300 R dobogó szíve – egy masszív, 1301 köbcentis V-Twin motor 180 LE-vel és 140 Nm nyomatékkal.

A küllős kovácsolt kerekek, az egyedi szénszálas légbeömlők, a jellegzetes fényszóró és az egyedi fűtött ülés a BRABUS szuperautók összetéveszthetetlen stílusjegyei.

A BRABUS 1300 R csak két színben – MAGMA RED és SIGNATURE BLACK kapható, mindkét változatból csak 77 db készül, ezzel emlékezve meg a BRABUS alapításának évéről. Műszaki részletek szempontjából a futómű a legújabb WP APEX félaktív felfüggesztést kapta.

Ez teszi lehetővé a tulajdonosok számára, hogy hat különböző beállítás (COMFORT, STREET, SPORT, TRACK, ADVANCED vagy AUTO) közül válasszanak. Az automatikus séma esetében a felfüggesztés alkalmazkodik az út és a vezetési körülményekhez. A fentieken túl kétcsöves kipufogó, a műszerfalon Brabus animáció és egyedi színséma jelenik meg.

A fekete váz, a fejidom és a különböző szénszálas alkatrészek tovább emelik a megjelenést. CNC marással készült bilincs, fék- és kuplungkar, lábtartók és hidraulikus alkatrészek záró kupakjai teszik teljessé a képet. A LED-es irányjelzőkbe integrálták a féklámpát, és az elektromos extrák közül a fűtött markolat sem hiányozhat. A biztos iránytartásról WP APEX PRO 7117 kormánycsillapító gondoskodik.

 

 

Kapcsolódó cikkek

Yamaha R7 teszt – Új versenyző az utakon

Mivel a legendás R6 már csak pályaopcióként érhető el, a Yamaha sportos kínálatában űr keletkezett ebben a kategóriában, így 2021-ben a gyártó piacra dobta a vadonatúj modellt, az R7-et. A nagy népszerűségnek örvendő MT-07-re alapozva alkották meg, és a 2022-es YZF-R7 azt az ígéretet hordozza magában, hogy megteremti az egyensúlyt a közúti és a pályamotorozás […]

Olvass tovább

Yamaha R7 teszt – A kis kanyarvadász

A sportmotorok iránti kereslet az utóbbi években, évtizedben jócskán csökkent, erről már sok helyen olvashattunk. Egyre többen választják ugyanis a kényelmesebb, sokoldalúbb naked, sport-túra motorokat közúti használatra, hiszen teljesítményük már nem marad el a superbike-okétól. A Yamaha mérnökei azonban úgy gondolták, hogy mégis megpróbálnak olyat alkotni, ami visszahúzza a felhasználók szívét a sportmotorokhoz, illetve kielégíti […]

Olvass tovább

Quartararo a túlzott önbizalma miatt esett Assenben

A nyár utolsó futamán a Holland Nagydíjon Fabio Quartararo 13 pontot bukott Aleix Espargaróval szemben egy buta előzési manőver miatt. Pont a legnagyobb riválisát (Espargarót) akarta előzni, de nem sikerült neki és elesett. Balszerencséjére Aleix Espargaro kisodródott, de folytatta a futamot és óriási felzárkózással egy negyedik helyet hozott. Fabio Quartararónak nem sikerült jól a 2022-es […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom