Magyarországra is megérkezett a Maserati Grecale

A Maserati idén tavasszal egy különleges digitális világpremieren mutatta be legújabb prémium szabadidő-autóját, a Grecalét. A márka kizárólagos hazai forgalmazója, a Wallis Motor most Magyarországra is elhozta a Maserati egyik legújabb modelljét, amivel az olasz luxusautó-márka még szélesebb vásárlói kört kíván megszólítani. A Grecale alapverziója már kicsivel több mint 31 millió forinttól elérhető.

Az új prémium szabadidő-autót a Maserati modenai Innovation Lab technológiai fejlesztőközpontjában tervezték és a vállalat Cassinóban található üzemében gyártják. Nevét – a Maserati több korábbi modelljéhez hasonlóan – egy uralkodó szél után kapta: a Grecale ugyanis a Földközi-tenger heves északkeleti szele.

Mindhárom felszereltségi szinttel elérhető a hazánkba érkezett vadiúj modell

A márka kizárólagos hazai forgalmazója, a Wallis Motor alig pár hónappal a világpremiert követően most Magyarországra is elhozta az olasz luxusautó-márka egyik legújabb modelljét. A Maserati a Grecale SUV-val még szélesebb vásárlói kört kíván elérni. Az eddigi tapasztalatok alapján a modell sikerrel szólít meg számos új ügyfeleket is, akik körében tovább népszerűsíti a Maserati világát és életérzését.

A Grecale, mely a prémium szabadidő-autók sorát gyarapítja, magyarországi piacra lépésekor is elérhető mindhárom felszereltségi szinttel. A GT modellverziót egy 300 lóerős, négyhengeres lágy hibrid motor hajtja; a Modena esetében a modell egy 330 lóerős, négyhengeres lágy hibrid motorral van felszerelve; az erőteljes Trofeo modellváltozat pedig egy nagy teljesítményű, 3 literes, 530 lóerős V6-os benzinmotorral lesz elérhető, amely az MC20 luxuskupét mozgató Nettuno motoron alapul. A palettát – egy éven belül – a Grecale Folgore, a 400V-os technológiával ellátott, 100%-ban elektromos változat teszi majd teljessé. A Maserati történelmében így ez a modell lesz az első teljesen elektromos SUV.

A május óta elérhető előrendelés során már mindhárom felszereltségi típusból leszállításra kerültek modellek a Wallis Motor Maserati-rajongó ügyfelei számára.

Ismertek a modell bevezető árai is, a szállítási idő 3-6 hónap

Nyilvánosan elérhető a Maserati Grecale 2023-as modellévre vonatkozó árlistája is. Ennek megfelelően a Grecale GT Hybrid bruttó 31 343 400 Ft-ért, a Grecale Modena Hybrid 35 813 800 Ft-ért, az erőteljes Grecale Trofeo modellváltozat pedig 48 522 840 Ft-ért érhető el az érdeklődők számára.

A vadiúj prémium szabadidő-autó szállítási ideje kedvezőnek mondható: a megrendeléstől számítva a leszállítás 3-6 hónapon belül megtörténik.

Kiemelkedő funkciók, impozáns méretek és megnyerő külső – ez az új Grecale

Az új Grecale SUV kitűnik egyedülálló tágasságával és kényelmével, kategóriájában pedig a legjobb funkciókkal büszkélkedhet – legyen szó minőségi belső teréről, kimagasló vezethetőségéről, vagy a vezetési élményről. A Grecale emellett kiemelkedik elsőrangú gyorsulási képességeivel is (a Trofeo esetében 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/órára), végsebességével (285 km/óra, szintén a Trofeo esetében), valamint egyedülálló hangminőségével és olyan finom, magas minőségű anyaghasználatával, mint a fa, a szénszál, vagy a bőr.

A Grecale kényelméhez méretei is hozzájárulnak: a GT változatban a Grecale 4.846 mm hosszú, tengelytávja 2.901 mm, magassága 1.670 mm, szélessége 2.163 mm (a külső tükrökkel együtt), a hátsó kerék nyomtávja pedig 1.948 mm – mely még nagyobb a Trofeo esetében.

A Grecale formavilágában megjelenik a Maserati új vizuális szimbóluma, mely az MC20 szupersportkocsi óta egyedülálló módon különböztet meg minden Maserati modellt. A Grecale elején alacsonyan elhelyezkedő, impozáns méretű hűtőrács található, profiljára a letisztultság és a modern technológia kontrasztja jellemző. A modell elegáns, áramvonalas karosszériáját kanyargós, hullámos, vizuális formák, műszaki komponenseit pedig minőségi, modern szénszálhasználat emeli ki. A Grecale bumeráng alakú hátsó lámpáit, melyek tökéletesen illeszkednek az egyedi trapézvonalhoz, a Giugiaro Design Studio által tervezett Maserati 3200 GT ihlette. A különleges trapéz-alakzatot még jobban kihangsúlyozza az utastér kupé-jellege és a sportautókhoz hasonló fényezése.

Kimagasló luxus a legtökéletesebb vezetési élményért

Az utastéren belül a kiemelkedő műszaki jellemzők közé tartozik a hagyományos Maserati óralap, immáron digitális kivitelezésben. A modellben minden érintés-alapú, a felületekre rendkívüli esztétikai letisztultság jellemző. Az autó elektronikája három csúcstechnológiás kijelzőről vezérelhető. A kiemelkedő vezetési és autós élményt a Maserati Intelligent Assistant (MIA) multimédiás rendszer, a legmodernebb infotainment megoldások, valamint a Maserati Connect biztosítja. Az autó utasterében a kimagasló élvezetet nyújtó hangzásvilágért a sokoldalú hangélmény felel, amit a tipikus „Maserati-hang” és a magával ragadó Sonus faber 3D hangrendszer biztosít.

A Grecaléval minden utazás egyedi, különleges kalanddá válik, egyesítve a dinamikus kényelmet és a felejthetetlen vezetési élményt, amit az új, 100%-ban Maserati Vehicle Dynamic Control Module (VDCM) rendszer, illetve a segítségével az autó feletti 360°-os kontroll által biztosított, rendkívüli vezethetőség tesz lehetővé. A vezetés feletti teljes uralmat a különböző vezetési módok egészítik ki: a COMFORT, a GT, a SPORT, a kizárólag a Trofeónál elérhető CORSA, valamint az OFF-ROAD opciók.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Race

Brutális teljesítménnyel és aktív aerodinamikával mutatkozik be Le Mans-ban a Ford utcai versenyautója, a Mustang GTD

A magnézium keréktárcsákat, aktív aerodinamikát és első légterelő elemeket tartalmazó új Performance csomag fontos szerepet játszik majd a nürburgringi 7 perc alatti köridő 1 teljesítésében A Mustang GTD vezetőközpontú utasterében nagyméretű, 3D-nyomtatással gyártott, kormány mögött váltófülek, alapáras Recaro ülések és alul lapított karimájú kormánykerék található A teljesítményorientált Mustang GTD átkonfigurálható központi kijelzője egyedi grafikai elemeket […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Race

Tim Gábor a harmadik hétvége után a bajnokság második helyén

2024-ben Tim Gábor hétszeres bajnok és a GFS Racing Team nagy fába vágta a fejszéjét. Egy Lotus Cup Europe-on induló kupás autóval neveztek be az ESET Cup bajnokságba, ahol egyértelműen a mezőny leggyengébb autójával kísérlik meg a lehetetlent, megnyerni a GTX kategória bajnoki címét. Az első három forduló után Tim Gábor a kategória értékelés második […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Nem kevesebb, mint 16 átépített CL-lel érkezik a 2024-es Wheels and Waves fesztiválra a Honda

• 9 ország motorépítői álmodták újra a Honda világszerte népszerű ikonját, a CL500-at és egy kistestvérét, a CL250-et, így 16 egyedi CL mutatkozhat be a különleges rendezvényen • Az építők a Honda múltbéli – igen jellegzetes – témáit és színeit elevenítették fel • A motorok Belgiumból, az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Németországból, Olaszországból, Portugáliából, Spanyolországból és […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom