Martin hajszállal nyert Bagnaia előtt

Jack Miller jött be a rajtnál az első helyre, őt Francesco Bagnaia, Luca Marini, Jorge Marton és Brad Binder követte a top 5-ben. A második kört viszont Bagnaia, Martin és Marini hármasa kezdte meg az élen, mivel a középső szektorban egy kisebb hiba után Jack Millert felőrölte a három ducatis. Aleix Espargaro is remek tempót diktált, és a két KTM-mel küzdött a negyedik pozícióért.

A verseny elején ugyanazt láthattuk, mint a sprintfutamon: Martin átvette a vezetést, és el is nyúlt a többiektől. Mögötte kicsit lemaradva Bagnaia és Marini továbbra is ott voltak a második és a harmadik pozícióban. A nyolcadik körben Johann Zarco bizonyult a leggyorsabbnak, és nagy esélyt láthatott arra is, hogy feljöjjön a dobogós versenyzőkre. A két KTM közül Jack Millert könnyen maga mögé is utasította.

Úgy tűnt, hogy az élmezőnyben egyedül Brad Binder volt az, aki tudta tartani a Ducatik tempóját. A 10. körben nagyszerű előzést mutatott be Luca Marinivel szemben, és feljött harmadiknak. Binder nem tudott elnyúlni Marinitől, sőt Zarco is megérkezett harmadiknak a csatába. A francia versenyző előre is lépett egy helyet és megindulhatott Binder után a dobogóért.

A 19. körben Binder bukott, így Martin, Bagnaia, Zarco, Bezzecchi, Marini volt az első öt sorrendje. A fentebb említett Aleix Espargaro is visszaesett kissé és már csak a 9. helyen haladt. A verseny két harmadánál az élen is történt egy helycsere: Bagnaia elment Martin mellett, és megpróbált elnyúlni tőle, azonban ez nem sikerült neki.

Olyannyira nem, hogy két körrel később ugyanazon a ponton előzte vissza Martin, és tovább figyelhettük a csatájukat. A további sorrend a harmadik helytől lefelé Zarco, Bezzecchi, Marini, Miller, Alex Marquez, Enea Bastianini, Fabio Di Giannantonio és Aleix Espargaro volt a top 10-ben.

Martin a végén 64 ezreddel verte meg Bagnaiát, az utolsó előtti körben össze is értek egy pillanatra. A 10. helyet végül Miguel Oliveira csípte el, nem Espargaro. Ő hibázott, és visszaesett 16.-nak.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor Motorsport

Teljes siker a magyar MotoGP-pályán

Kiválóan vizsgázott a Balaton Park Circuit operatív, sportszakmai és egészségügyi csapata a versenypálya első motoros rendezvényén. A MotoGP Magyar Nagydíjára és a World Superbike Magyar Fordulójára készülő BPC utóbbi sorozat és az FIM megfigyelőinek értékelése szerint remekül teljesített a cseh DFRA klubversenyén. 130 motoros rótta a köröket június 21-én és 22-én a Balaton Park Circuiten […]

Olvass tovább
Motor Teszt

Zontes 703F Adventure (2025) teszt – A high-tech túratárs – Motor&Verda

Történt egy szép tavaszi napon, hogy megkeresést kaptam az M0bike csapatától az újonnan Magyarországra érkezett Zontes túraenduró tesztelésére. A puding próbája ugyebár az evés, így adta magát, hogy mélyvízbe dobjam a 703F-t, és egy egész napos, nagy túrára induljak a nyergében. Úticélként Szlovákiára esett a választás, az egyetlen kikötésem pedig a teszttel szemben annyi volt, […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Nyolc különleges ország és ezernyi életre szóló élmény várja az 5. Honda Adventure Roads túra résztvevőit

• A Honda Adventure Roads indulói 2025. június 8-án rajtolnak Rómából és egészen Törökországig kalandoznak majd • 2500 km lenyűgöző tájakon, feledhetetlen utakon és kihívásokkal teli erdei ösvényeken • Az életre szóló élményekről a Honda zászlóshajója, a CRF1100L Africa Twin kalandmotor gondoskodik • A Honda Adventure Roads 35 résztvevőjét a Honda HRC Dakar Rally csapatának […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom