Meddig lehet “szimulálni”? Tótbalázzsal beszélgettünk a 2024-es tervekről

A Zolika Garage Citröen C2 R2-vel láthatjuk őt a Magyar Rally2 Bajnokságban.
Licence persze még nincs, de nagyon szeretne. Stift Racing (Champion) – a csapat neve, ahol minden bizonnyal versenyezni fognak, a saját brand pedig marad. A rallys totbalazs egyértelműen (mintha számítana).

Búzás Robi barátja választotta őt sofőrjének, ő pedig örömmel vállalkozott a feladatra. Több, mint egy éve tervezik ezt a felállást.

„Addig fogjuk ezt az autóversenyzősdit profin (a saját szintünkön…) csinálni, amíg van értelme, amíg van eredmény. Ha nem leszünk elegek a Rally2 elejébe, akkor szezon közben átváltunk a szigorú buliversenyzésre. De mindenképp meg akarjuk nézni, tudjuk-e az első 5-10 párossal tartani a tempót; nem csak egy versenyen” – mondta Görög Peti.

„Nyerni akarunk! Ha csak egy szakaszt tudunk egész évben nyerni, azt is maximális sikerként könyveljük el. De persze nem mentek el teljesen otthonról, tudjuk, hogy ez egy technikai sport, bármikor történhet bármi. A bizalom maximális a Zolika Garage felé – ezért sem akartunk modernebb technikában gondolkodni. Csak a kis piros, és csak akkor, ha Ő üzemelteti. A lényeg, hogy amíg megy alattunk a technika, addig mi is, a csapat is, aki követi a versenyeket azok is, és természetesen a nézők is élvezzék a műsort.

A P12 géposztályban vesszük fel a harcot a sporttársakkal. Álomszerű lenne egy Barum ERC is egy Corsa Rally4-el, de ez a veszély egyelőre nem fenyeget. Valamint igyekszem minél több virtuális versenyen is elindulni, továbbra is Richard Burns Rally, Rallysimfans.hu keretein belül (ORB [MVRB], VB [VRC, WROC], mindenféle libakergetők)” – folytatta Petink a mondandóját.

„Azt garantálom, hogy máshogy fogunk fordulni azokban a kanyarokban, ahol sok néző van, mint a fronthajtású autók nagyja. Csak jussunk el odáig.
Persze sok függ majd attól, hogy mit enged a mitfahrerem, de igyekszünk majd úgy közlekedni, hogy ne azon a pár másodpercen múljon az eredmény, amit egy-egy lóbálással, kézizéssel odaadunk.
Továbbra is tartom, hogy lendületből lehet látványosan és gyorsan is menni egyszerre ezekkel az R2-es autókkal” – árulta el Görög Péter.

Szurkoljunk közösen ennek a nagyszerű Ralipárosnak 2024-ben!

– Hajósi Miklós –

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

MV Agusta szalonmegnyitó – Tradíció és innováció találkozása a prémium motorozás világában

Budapest, 2024. december 6. – Magyarország motoros közössége egy újabb mérföldkőhöz  érkezett: megnyílt az első hivatalos MV Agusta szalon, amely az olasz márka exkluzív otthona  Budapest szívében. Az MV Agusta, amely tavaly 80 éves fennállását ünnepelte, nem csupán  motorkerékpárokat képvisel, hanem az életérzés, a hagyomány, a versenyek iránti szenvedély,  az olasz formatervezés és a csúcstechnológia […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Race

A Nissan Formula E Csapata készen áll a 11. szezonnyitóra São Paulóban

YOKOHAMA, Japán (2024. december 4.) – A Nissan Formula E Csapata készen áll a GEN3 Evo-korszak megkezdésére. December 7-én elstartol a 2024/25-ös ABB FIA Formula E Világbajnokság a brazíliai São Paulóban. A japán alakulat, az erős 10. szezonra épít, amely során negyedikként végeztek a csapat és pilóta bajnokságban, az újonnan alapított, gyártói bajnokságban pedig harmadikak […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Kisautó, másként-Toyota Yaris Hybrid Premiere Edition 130 LE

Ritka az olyan modellfrissítés, amikor inkább a tartalom változik, nem a külső. A Toyota viszont épp így fejlesztett, új hibridhajtás került a Yarisba! 2019-ben mutatkozott be a japánok 1999-es születésű kisautója, a Toyota Yaris negyedik generációja. A modell nagyon jól megvolt az elmúlt években, melyet jól mutat, hogy szegmensében Európa legnépszerűbb autójának mondhatja magát. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom