Meddig lehet “szimulálni”? Tótbalázzsal beszélgettünk a 2024-es tervekről

A Zolika Garage Citröen C2 R2-vel láthatjuk őt a Magyar Rally2 Bajnokságban.
Licence persze még nincs, de nagyon szeretne. Stift Racing (Champion) – a csapat neve, ahol minden bizonnyal versenyezni fognak, a saját brand pedig marad. A rallys totbalazs egyértelműen (mintha számítana).

Búzás Robi barátja választotta őt sofőrjének, ő pedig örömmel vállalkozott a feladatra. Több, mint egy éve tervezik ezt a felállást.

„Addig fogjuk ezt az autóversenyzősdit profin (a saját szintünkön…) csinálni, amíg van értelme, amíg van eredmény. Ha nem leszünk elegek a Rally2 elejébe, akkor szezon közben átváltunk a szigorú buliversenyzésre. De mindenképp meg akarjuk nézni, tudjuk-e az első 5-10 párossal tartani a tempót; nem csak egy versenyen” – mondta Görög Peti.

„Nyerni akarunk! Ha csak egy szakaszt tudunk egész évben nyerni, azt is maximális sikerként könyveljük el. De persze nem mentek el teljesen otthonról, tudjuk, hogy ez egy technikai sport, bármikor történhet bármi. A bizalom maximális a Zolika Garage felé – ezért sem akartunk modernebb technikában gondolkodni. Csak a kis piros, és csak akkor, ha Ő üzemelteti. A lényeg, hogy amíg megy alattunk a technika, addig mi is, a csapat is, aki követi a versenyeket azok is, és természetesen a nézők is élvezzék a műsort.

A P12 géposztályban vesszük fel a harcot a sporttársakkal. Álomszerű lenne egy Barum ERC is egy Corsa Rally4-el, de ez a veszély egyelőre nem fenyeget. Valamint igyekszem minél több virtuális versenyen is elindulni, továbbra is Richard Burns Rally, Rallysimfans.hu keretein belül (ORB [MVRB], VB [VRC, WROC], mindenféle libakergetők)” – folytatta Petink a mondandóját.

„Azt garantálom, hogy máshogy fogunk fordulni azokban a kanyarokban, ahol sok néző van, mint a fronthajtású autók nagyja. Csak jussunk el odáig.
Persze sok függ majd attól, hogy mit enged a mitfahrerem, de igyekszünk majd úgy közlekedni, hogy ne azon a pár másodpercen múljon az eredmény, amit egy-egy lóbálással, kézizéssel odaadunk.
Továbbra is tartom, hogy lendületből lehet látványosan és gyorsan is menni egyszerre ezekkel az R2-es autókkal” – árulta el Görög Péter.

Szurkoljunk közösen ennek a nagyszerű Ralipárosnak 2024-ben!

– Hajósi Miklós –

Kapcsolódó cikkek

Race

Michelisz: A maximumot kell nyújtanunk és kockáztatnunk

A Hyundai szempontjából rendkívül kaotikusan sikerült az FIA Kumho TCR World mexikói idénynyitó fordulója május elején, Michelisz Norbert mindössze 12 pontot gyűjtött az első versenyhétvégén. A bajnoki címvédő a soron következő valenciai állomás kapcsán mégis bizakodóan látja a helyzetet. „Nagyon remélem, hogy a harcban lehetünk a futamgyőzelmekért Valenciában. Papíron ez egy olyan pálya, amelyen jónak […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Sportos kapcsolat: a Peugeot és a Roland Garros

Néhány napja elindult az idei Roland Garros tenisztorna, amely a négy Grand Slam-verseny egyike. Bár a Peugeot már nem hivatalos partnere a versenynek, a korábbi együttműködés a francia nyílt teniszbajnoksággal számos emlékezetes modellt hívott életre. Noha 2022 óta a Peugeot már nem a Roland Garros hivatalos partnere, sok autó- és teniszrajongó számára a tavaszi párizsi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Már a legkisebb, legolcsóbb Toyota is öntöltő hibrid lett

Alapos ráncfelvarráson esett át a csehországi Kolínban készülő Aygo X, amelynek nem csak a megjelenése, hanem a hajtáslánca is megváltozott. A városi miniautó elsőként vezeti be az öntöltő hibrid technológiát a saját szegmensében, az új hajtáslánc több dinamizmust és jóval kisebb fogyasztást garantál. Három éve van piacon az Aygo X, és 287 ezer darabot értékesített […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom