Megújult Opel kishaszonjárművek: Combo, Vivaro és Movano új generációja

Rüsselsheim. Az Opel új generációt vezet be a Combo kompakt, a Vivaro középkategóriás és a Movano nagyméretű könnyű haszongépjárműveiből (LCV). Mindegyik modell új külső formavilággal és áttervezett pilótafülkével rendelkezik majd, míg az akkumulátoros-elektromos változatok továbbra is kategória vezető hatótávolságot kínálnak. A német márka emellett bejelentette, hogy az új Movano a közeljövőben hidrogén üzemanyagcellás járműként is elérhető lesz.

A Blitz márkajellel érkező könnyű haszongépjármű modelljek azonnal felismerhetőek lesznek az Opel Vizor arculat új, LCV-specifikus értelmezésének köszönhetően, amely az Opel legújabb személyautóiból már jól ismert. A Vizor integrálja a márkaemblémát a jellegzetes első világítási rendszerekkel, egyetlen vizuális egységet alkotva, amely teljes egészében végighúzódik a jármű orrészén.

A külső dizájn mellett az új Opel Combo, Vivaro és Movano belső tere is továbbfejlődött. A felfrissített pilótafülkék újdosnágai közé tartoznak az új, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto kompatibilis infotainment rendszerek, amelyek akár 10 hüvelykes színes érintőképernyőkkel rendelkeznek.

Az új Opel Combo, Opel Vivaro és Opel Movano akkumulátoros-elektromos változatai továbbra is a belsőégésű motoros változatokhoz hasonló, kompromisszumok nélküli használhatóságot kínálnak. A legmodernebb akkumulátor-technológiáknak és az olyan fejlesztéseknek köszönhetően, mint a tovább javított hajtáslánc-hatékonyság, mindhárom modell tehát továbbra is osztályelső elektromos hatótávolságot kínál majd.

Az Opel könnyű haszongépjárművek új választéka tovább viszi az elődök minden erősségét. Ezek közé tartozik a fejlett vezetőtámogató rendszerek széles választéka, amelyek kényelmesebbé és mindenekelőtt biztonságosabbá teszik az utazásokat és a manőverezést. A trió továbbá különböző hosszúságokban, magasságokban és karosszériatípusokban lesz elérhető, hogy minden szakmai igényt kielégítsen, és megőrizze nagyméretű rakodási térfogatát, hasznos terhelhetőségét és vontatási kapacitását. Az Opel az elkövetkező hetekben további részleteket árul majd el az egyes modellekről.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

Világritkaságok a Motorkiállítás 2025 – Márkák hétvégéje a Millenárison

Honda NR 750 – 300db készült belőle 1992-ben, egy különleges ovális alakú dugattyú megoldással, ezt a megoldást azóta sem használta egyetlen gyártó sem! A kiállításon megtekinthető motor még a 300 legyártott darabból is kiemelkedik, mert soha nem volt használva. 0km-es, ami rendkívül ritka, ilyenből csupán 1-2 db van a világon. Rendkívül értékessé teszi, hogy még […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Elkészült az UNIX-AMTS 2025 nyereményautója!

Idén tavasszal is egy szakavatott csapat által egyedivé varázsolt autó kerül kisorsolásra a látogatók között az UNIX-AMTS zárónapján. A sokéves tradíció és a játék feltételei változatlanok, a fődíj pedig a show történetének eddigi legfiatalabb, legerősebb és legértékesebb nyereményautója! A nemzetközi UNIX – Autó, Motor és Tuning Show (AMTS) szervezői ezúttal sem tértek el a hagyományoktól. […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az iszákos nindzsa – Nissan Qashqai 1.33 DIG-T Mild Hybrid 158HP X-TRONIC Tekna Plus teszt

Repül az idő… Tavalyelőtt teszteltük a harmadik generációs Nissan Qashqai benzines és hibrid változatát, 2024 második felében pedig befutott a facelift. Az E-Power hibridhajtással szerelt Qashqai tesztjét már olvashattátok itt a Motor&Verdán, az 1.33-as benzinest pedig nekem dobta a gép. A Nissan egyfelől erős évet zárt itt Magyarországon, volt idő mikor top 3-as márka volt […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom