Mesterséges intelligencia alapú kampánnyal teszi még egyedibbé a Lexus az LBX élményt

A Lexus az interaktív LBX promóciós kampány részeként a mesterséges intelligencia felhasználásával, a regisztráció felhasználók Instagram profilja alapján hoznak létre emlékezetes ügyfélélményt. Az innovatív digitális élmény részeként a regisztráló Instagram profilján található fotók stílusát alapul véve alakít ki egyedi háttérvizualitást generálva az LBX-hez. A kampánnyal a kompakt és környezettudatos, mégis dinamikus SUV, az LBX személyre szabhatóságát és innovatív megoldásait igyekszik hangsúlyozni a Lexus. Ez egyébiránt nem az első mesterséges intelligencia alapú kommunikációs eszköz a márka történetében: 5 évvel ezelőtt, a Lexus ES felsőkategóriás luxus limuzin bemutatásakor a japán luxusautómárka mutatta be az első olyan reklámfilmet a világon, amelynek a forgatókönyvét a mesterséges intelligencia jegyezte, és egy Oscar-díjas rendező, az idén a magyar származású nagyapja, az ugyancsak Oscar-díjas Pressburger Imre iránti tiszteletből magyar állampolgárságot is felvevő Kevin Macdonald rendezte.

A Lexus a vadonatúj városi crossover, az öntöltő hibrid elektromos LBX promóciós kampányának részeként a környezettudatos japán luxusautómárka egy exkluzív mesterséges intelligencia alapú élményt tett elérhetővé, amely arra invitálja a felhasználókat, hogy innovatív és kreatív módon lépjenek kapcsolatba az LBX-szel, és kapcsolódjanak be a Lexus élénk közösségébe. Ez az AI Experience az LBX Experience hub része, amely egy digitális élményekből és személyre szabott tartalmakból álló csomag. Ez a Lexus online csatornáin keresztül érhető el Európában. Az LBX AI Experience eléréséhez kattintson ide. A hagyományos online autóvásárlási élmény határait feszegető LBX AI Experience célja, hogy a fiatalabb és közösségi célú közönséget szólítsa meg. Kezdetben a felhasználókat arra kérik, hogy jelentkezzenek be Instagram fiókjukba, hogy az AI eszköz elemezhesse a posztok esztétikáját, személyiségét, stílusát, textúráját és színpalettáját. Ezután a rendszer egy testre szabott, a stílusuknak megfelelő háttérvizualitást generál, amely az LBX változat mögé kerül. Alternatívaként, ha a felhasználóknak nincs Instagram-fiókjuk, választhatnak egy képsorozatból, amelynek segítségével az eszköz betekintést nyer a stílusukba.

A felhasználók egyedi stílusához és személyiségéhez igazodva több millió variáció generálható, így minden AI-műalkotás olyan egyedi lesz, mint ők maguk. Miután egy AI-műalkotás elkészült, a felhasználók letölthetik és elmenthetik, valamint megoszthatják saját közösségi médiaprofiljukon. Az LBX AI Experience bemutatja a Lexus fejlődését az innovatív, ügyfélközpontú digitális élmények terén. Ez egy úttörő digitális élmény, amely a mesterséges intelligencia és a közösségi média személyre szabhatóságának kombinációját használja, hogy valóban személyre szabott vizuális műalkotásokat hozzon létre.

A Lexus LBX

Az öntöltő hibrid LBX egy rendkívül hatékony 1,5 literes motort és egy nagy teljesítményű elektromotort kombinál. Az eddigi legkompaktabb, de mégis egy nagyobb modell kiállásával rendelkező Lexus SUV nem ismer kompromisszumot a teljesítmény terén. A Lexus jellegzetes dizájnelemeit újrafeltaláló, prémium hangulatot teremtő modell ugyanazzal a magas Lexus színvonallal, ám friss, új megjelenéssel hódít.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Race

Brutális teljesítménnyel és aktív aerodinamikával mutatkozik be Le Mans-ban a Ford utcai versenyautója, a Mustang GTD

A magnézium keréktárcsákat, aktív aerodinamikát és első légterelő elemeket tartalmazó új Performance csomag fontos szerepet játszik majd a nürburgringi 7 perc alatti köridő 1 teljesítésében A Mustang GTD vezetőközpontú utasterében nagyméretű, 3D-nyomtatással gyártott, kormány mögött váltófülek, alapáras Recaro ülések és alul lapított karimájú kormánykerék található A teljesítményorientált Mustang GTD átkonfigurálható központi kijelzője egyedi grafikai elemeket […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Nem kevesebb, mint 16 átépített CL-lel érkezik a 2024-es Wheels and Waves fesztiválra a Honda

• 9 ország motorépítői álmodták újra a Honda világszerte népszerű ikonját, a CL500-at és egy kistestvérét, a CL250-et, így 16 egyedi CL mutatkozhat be a különleges rendezvényen • Az építők a Honda múltbéli – igen jellegzetes – témáit és színeit elevenítették fel • A motorok Belgiumból, az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Németországból, Olaszországból, Portugáliából, Spanyolországból és […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Az új BMW M2

A színtiszta vezetési élmény hamisítatlan szimbólumaként az új BMW M2 még magasabbra helyezi a prémium szegmens nagyteljesítményű kompakt élsportolóinak kategóriaetalon mércéjét, a letaglózó teljesítményélmény új dimenzióját váltva valóra. Az új BMW M2 minden korábbinál erősebben és magabiztosabban ünnepli világpremierjét, egy sor innovatív felszereltségi tétel társaságában. Az újdonság középpontjában a 15 kilowattal / 20 lóerővel megnövelt […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom