Mesterséges intelligencia alapú kampánnyal teszi még egyedibbé a Lexus az LBX élményt

A Lexus az interaktív LBX promóciós kampány részeként a mesterséges intelligencia felhasználásával, a regisztráció felhasználók Instagram profilja alapján hoznak létre emlékezetes ügyfélélményt. Az innovatív digitális élmény részeként a regisztráló Instagram profilján található fotók stílusát alapul véve alakít ki egyedi háttérvizualitást generálva az LBX-hez. A kampánnyal a kompakt és környezettudatos, mégis dinamikus SUV, az LBX személyre szabhatóságát és innovatív megoldásait igyekszik hangsúlyozni a Lexus. Ez egyébiránt nem az első mesterséges intelligencia alapú kommunikációs eszköz a márka történetében: 5 évvel ezelőtt, a Lexus ES felsőkategóriás luxus limuzin bemutatásakor a japán luxusautómárka mutatta be az első olyan reklámfilmet a világon, amelynek a forgatókönyvét a mesterséges intelligencia jegyezte, és egy Oscar-díjas rendező, az idén a magyar származású nagyapja, az ugyancsak Oscar-díjas Pressburger Imre iránti tiszteletből magyar állampolgárságot is felvevő Kevin Macdonald rendezte.

A Lexus a vadonatúj városi crossover, az öntöltő hibrid elektromos LBX promóciós kampányának részeként a környezettudatos japán luxusautómárka egy exkluzív mesterséges intelligencia alapú élményt tett elérhetővé, amely arra invitálja a felhasználókat, hogy innovatív és kreatív módon lépjenek kapcsolatba az LBX-szel, és kapcsolódjanak be a Lexus élénk közösségébe. Ez az AI Experience az LBX Experience hub része, amely egy digitális élményekből és személyre szabott tartalmakból álló csomag. Ez a Lexus online csatornáin keresztül érhető el Európában. Az LBX AI Experience eléréséhez kattintson ide. A hagyományos online autóvásárlási élmény határait feszegető LBX AI Experience célja, hogy a fiatalabb és közösségi célú közönséget szólítsa meg. Kezdetben a felhasználókat arra kérik, hogy jelentkezzenek be Instagram fiókjukba, hogy az AI eszköz elemezhesse a posztok esztétikáját, személyiségét, stílusát, textúráját és színpalettáját. Ezután a rendszer egy testre szabott, a stílusuknak megfelelő háttérvizualitást generál, amely az LBX változat mögé kerül. Alternatívaként, ha a felhasználóknak nincs Instagram-fiókjuk, választhatnak egy képsorozatból, amelynek segítségével az eszköz betekintést nyer a stílusukba.

A felhasználók egyedi stílusához és személyiségéhez igazodva több millió variáció generálható, így minden AI-műalkotás olyan egyedi lesz, mint ők maguk. Miután egy AI-műalkotás elkészült, a felhasználók letölthetik és elmenthetik, valamint megoszthatják saját közösségi médiaprofiljukon. Az LBX AI Experience bemutatja a Lexus fejlődését az innovatív, ügyfélközpontú digitális élmények terén. Ez egy úttörő digitális élmény, amely a mesterséges intelligencia és a közösségi média személyre szabhatóságának kombinációját használja, hogy valóban személyre szabott vizuális műalkotásokat hozzon létre.

A Lexus LBX

Az öntöltő hibrid LBX egy rendkívül hatékony 1,5 literes motort és egy nagy teljesítményű elektromotort kombinál. Az eddigi legkompaktabb, de mégis egy nagyobb modell kiállásával rendelkező Lexus SUV nem ismer kompromisszumot a teljesítmény terén. A Lexus jellegzetes dizájnelemeit újrafeltaláló, prémium hangulatot teremtő modell ugyanazzal a magas Lexus színvonallal, ám friss, új megjelenéssel hódít.

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Peugeot e-2008 GT teszt – Aktiválták a támadó módot

A franciák városi szabadidő-autója felfrissült, ami az elektromos kivitelnél észlelhető a legjobban. Egyébként nem véletlen a típus népszerűsége. A 2019-ben megjelent 2008-as igen jól sikerült darab, ez nem csak szerző véleménye, hanem a vásárlóké is. Az eltelt évek alatt több, mint 700 ezer fogyott belőle, az elektromos kivitelből kb. a tizede. Ha nem lett volna […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Race Verdák

A címvédő Toyota felkészült a WEC 2024-es szezonjára

Miután a tavalyi szezonban a Cadillac, a Ferrari, a Peugeot és a Porsche jelentette kihívást is sikerrel vette, és ezzel zsinórban az ötödik világbajnoki címét szerezte meg, a Toyota Gazoo Racing az idei szezonban már egy 19 hiperautóból álló, minden korábbinál erősebb és népesebb mezőnyhöz csatlakozik, amelynek részei lesznek az újonnan érkezett Alpine, BMW, Isotta […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

A BMW sikertörténetét 2023-ban is nemzetközi díjak koronázták meg

Fényes trófeákkal vette kezdetét a müncheni központú vállalatcsoport 2024-es éve: az auto, motor und sport német autós szakmagazin „Best Cars” olvasói szavazásán két aktuális BMW modell is kategóriája élén végzett, miközben az új BMW 5-ös limuzint máris a női vezetők elsőszámú nemzetközi választásaként méltatták a nagyautók kategóriában. Az auto, motor und sport német autós szakmagazin […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom