Mesterséges intelligencia alapú kampánnyal teszi még egyedibbé a Lexus az LBX élményt

A Lexus az interaktív LBX promóciós kampány részeként a mesterséges intelligencia felhasználásával, a regisztráció felhasználók Instagram profilja alapján hoznak létre emlékezetes ügyfélélményt. Az innovatív digitális élmény részeként a regisztráló Instagram profilján található fotók stílusát alapul véve alakít ki egyedi háttérvizualitást generálva az LBX-hez. A kampánnyal a kompakt és környezettudatos, mégis dinamikus SUV, az LBX személyre szabhatóságát és innovatív megoldásait igyekszik hangsúlyozni a Lexus. Ez egyébiránt nem az első mesterséges intelligencia alapú kommunikációs eszköz a márka történetében: 5 évvel ezelőtt, a Lexus ES felsőkategóriás luxus limuzin bemutatásakor a japán luxusautómárka mutatta be az első olyan reklámfilmet a világon, amelynek a forgatókönyvét a mesterséges intelligencia jegyezte, és egy Oscar-díjas rendező, az idén a magyar származású nagyapja, az ugyancsak Oscar-díjas Pressburger Imre iránti tiszteletből magyar állampolgárságot is felvevő Kevin Macdonald rendezte.

A Lexus a vadonatúj városi crossover, az öntöltő hibrid elektromos LBX promóciós kampányának részeként a környezettudatos japán luxusautómárka egy exkluzív mesterséges intelligencia alapú élményt tett elérhetővé, amely arra invitálja a felhasználókat, hogy innovatív és kreatív módon lépjenek kapcsolatba az LBX-szel, és kapcsolódjanak be a Lexus élénk közösségébe. Ez az AI Experience az LBX Experience hub része, amely egy digitális élményekből és személyre szabott tartalmakból álló csomag. Ez a Lexus online csatornáin keresztül érhető el Európában. Az LBX AI Experience eléréséhez kattintson ide. A hagyományos online autóvásárlási élmény határait feszegető LBX AI Experience célja, hogy a fiatalabb és közösségi célú közönséget szólítsa meg. Kezdetben a felhasználókat arra kérik, hogy jelentkezzenek be Instagram fiókjukba, hogy az AI eszköz elemezhesse a posztok esztétikáját, személyiségét, stílusát, textúráját és színpalettáját. Ezután a rendszer egy testre szabott, a stílusuknak megfelelő háttérvizualitást generál, amely az LBX változat mögé kerül. Alternatívaként, ha a felhasználóknak nincs Instagram-fiókjuk, választhatnak egy képsorozatból, amelynek segítségével az eszköz betekintést nyer a stílusukba.

A felhasználók egyedi stílusához és személyiségéhez igazodva több millió variáció generálható, így minden AI-műalkotás olyan egyedi lesz, mint ők maguk. Miután egy AI-műalkotás elkészült, a felhasználók letölthetik és elmenthetik, valamint megoszthatják saját közösségi médiaprofiljukon. Az LBX AI Experience bemutatja a Lexus fejlődését az innovatív, ügyfélközpontú digitális élmények terén. Ez egy úttörő digitális élmény, amely a mesterséges intelligencia és a közösségi média személyre szabhatóságának kombinációját használja, hogy valóban személyre szabott vizuális műalkotásokat hozzon létre.

A Lexus LBX

Az öntöltő hibrid LBX egy rendkívül hatékony 1,5 literes motort és egy nagy teljesítményű elektromotort kombinál. Az eddigi legkompaktabb, de mégis egy nagyobb modell kiállásával rendelkező Lexus SUV nem ismer kompromisszumot a teljesítmény terén. A Lexus jellegzetes dizájnelemeit újrafeltaláló, prémium hangulatot teremtő modell ugyanazzal a magas Lexus színvonallal, ám friss, új megjelenéssel hódít.

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Mindentudás egyeteme – Nissan X-Trail N-Trek e-Power e-4orce teszt

A Qashqai mellett az X-Trail a legfontosabb modellje a Nissannak. 25. éve gyártják a japánok, jelenleg a negyedik generáció faceliftjénél járunk. A ráncfelvarrás előtti verziót a Motor&Verda női kontingense tesztelte. Most nekem jutott a feladat, hogy bemutassam Nektek az Európában kapható legnagyobb Nissan terepjárót. Nem csak nevében terepjáró az X-Trail, valahol félúton van a SUV-ok […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról

300 sportbírót képeztek ki a Balaton Park Circuiten a magyar MotoGP futamra

Május második hétvégéjén, 300 fő részvételével lezárult a Balaton Park Circuiten rendezett tanfolyam a gyorsasági motoros sportbírók számára. Ezzel a szervezők újabb fontos lépést tettek annak érdekében, hogy sikeresen vendégül láthassák a világ legnagyobb, Magyarországra három évtized után visszatérő versenysorozatait, azaz a MotoGP és a World Superbike világbajnokságok futamait. Az eddigi ismereteiket többek között a […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

A Lexus, ami 50 millió dollárt ért, és végül 2500-ért adták el

Az autóiparban és azon kívül úgy születnek az ígéretes, innovatív fejlesztések, mint gombák eső után – és többségük ugyanilyen észrevétlen el is tűnik anélkül, hogy eljutna a sorozatgyártásig. Ez lett a sorsa a világ legfejlettebb futómű-technológiájának is, amely – nem meglepő – egy Lexus LS fedélzetén debütált bő 20 éve… A Bose név hallatán legtöbbünknek […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom