Mesterséges intelligencia alapú kampánnyal teszi még egyedibbé a Lexus az LBX élményt

A Lexus az interaktív LBX promóciós kampány részeként a mesterséges intelligencia felhasználásával, a regisztráció felhasználók Instagram profilja alapján hoznak létre emlékezetes ügyfélélményt. Az innovatív digitális élmény részeként a regisztráló Instagram profilján található fotók stílusát alapul véve alakít ki egyedi háttérvizualitást generálva az LBX-hez. A kampánnyal a kompakt és környezettudatos, mégis dinamikus SUV, az LBX személyre szabhatóságát és innovatív megoldásait igyekszik hangsúlyozni a Lexus. Ez egyébiránt nem az első mesterséges intelligencia alapú kommunikációs eszköz a márka történetében: 5 évvel ezelőtt, a Lexus ES felsőkategóriás luxus limuzin bemutatásakor a japán luxusautómárka mutatta be az első olyan reklámfilmet a világon, amelynek a forgatókönyvét a mesterséges intelligencia jegyezte, és egy Oscar-díjas rendező, az idén a magyar származású nagyapja, az ugyancsak Oscar-díjas Pressburger Imre iránti tiszteletből magyar állampolgárságot is felvevő Kevin Macdonald rendezte.

A Lexus a vadonatúj városi crossover, az öntöltő hibrid elektromos LBX promóciós kampányának részeként a környezettudatos japán luxusautómárka egy exkluzív mesterséges intelligencia alapú élményt tett elérhetővé, amely arra invitálja a felhasználókat, hogy innovatív és kreatív módon lépjenek kapcsolatba az LBX-szel, és kapcsolódjanak be a Lexus élénk közösségébe. Ez az AI Experience az LBX Experience hub része, amely egy digitális élményekből és személyre szabott tartalmakból álló csomag. Ez a Lexus online csatornáin keresztül érhető el Európában. Az LBX AI Experience eléréséhez kattintson ide. A hagyományos online autóvásárlási élmény határait feszegető LBX AI Experience célja, hogy a fiatalabb és közösségi célú közönséget szólítsa meg. Kezdetben a felhasználókat arra kérik, hogy jelentkezzenek be Instagram fiókjukba, hogy az AI eszköz elemezhesse a posztok esztétikáját, személyiségét, stílusát, textúráját és színpalettáját. Ezután a rendszer egy testre szabott, a stílusuknak megfelelő háttérvizualitást generál, amely az LBX változat mögé kerül. Alternatívaként, ha a felhasználóknak nincs Instagram-fiókjuk, választhatnak egy képsorozatból, amelynek segítségével az eszköz betekintést nyer a stílusukba.

A felhasználók egyedi stílusához és személyiségéhez igazodva több millió variáció generálható, így minden AI-műalkotás olyan egyedi lesz, mint ők maguk. Miután egy AI-műalkotás elkészült, a felhasználók letölthetik és elmenthetik, valamint megoszthatják saját közösségi médiaprofiljukon. Az LBX AI Experience bemutatja a Lexus fejlődését az innovatív, ügyfélközpontú digitális élmények terén. Ez egy úttörő digitális élmény, amely a mesterséges intelligencia és a közösségi média személyre szabhatóságának kombinációját használja, hogy valóban személyre szabott vizuális műalkotásokat hozzon létre.

A Lexus LBX

Az öntöltő hibrid LBX egy rendkívül hatékony 1,5 literes motort és egy nagy teljesítményű elektromotort kombinál. Az eddigi legkompaktabb, de mégis egy nagyobb modell kiállásával rendelkező Lexus SUV nem ismer kompromisszumot a teljesítmény terén. A Lexus jellegzetes dizájnelemeit újrafeltaláló, prémium hangulatot teremtő modell ugyanazzal a magas Lexus színvonallal, ám friss, új megjelenéssel hódít.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

MV Agusta szalonmegnyitó – Tradíció és innováció találkozása a prémium motorozás világában

Budapest, 2024. december 6. – Magyarország motoros közössége egy újabb mérföldkőhöz  érkezett: megnyílt az első hivatalos MV Agusta szalon, amely az olasz márka exkluzív otthona  Budapest szívében. Az MV Agusta, amely tavaly 80 éves fennállását ünnepelte, nem csupán  motorkerékpárokat képvisel, hanem az életérzés, a hagyomány, a versenyek iránti szenvedély,  az olasz formatervezés és a csúcstechnológia […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Race

A Nissan Formula E Csapata készen áll a 11. szezonnyitóra São Paulóban

YOKOHAMA, Japán (2024. december 4.) – A Nissan Formula E Csapata készen áll a GEN3 Evo-korszak megkezdésére. December 7-én elstartol a 2024/25-ös ABB FIA Formula E Világbajnokság a brazíliai São Paulóban. A japán alakulat, az erős 10. szezonra épít, amely során negyedikként végeztek a csapat és pilóta bajnokságban, az újonnan alapított, gyártói bajnokságban pedig harmadikak […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Kisautó, másként-Toyota Yaris Hybrid Premiere Edition 130 LE

Ritka az olyan modellfrissítés, amikor inkább a tartalom változik, nem a külső. A Toyota viszont épp így fejlesztett, új hibridhajtás került a Yarisba! 2019-ben mutatkozott be a japánok 1999-es születésű kisautója, a Toyota Yaris negyedik generációja. A modell nagyon jól megvolt az elmúlt években, melyet jól mutat, hogy szegmensében Európa legnépszerűbb autójának mondhatja magát. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom