Párizsban debütáltak az új Piaggio MP3 modellek

A városban, amely az eredeti, a világ első háromkerekű robogójának sikerét szimbolizálja. A modellnek, amely a legszebb és legkézzelfoghatóbb választ jelenti az egyre növekvő igényre, amely a városban és az egyre bővülő nagyvárosi területeken a legnagyobb kényelemben történő közlekedésre szolgáló könnyű, szórakoztató és rendkívül biztonságos járművek iránt mutatkozik.

A sikerről tanúskodik a tizenhat év alatt világszerte eladott több mint 230 000 jármű. Ez idő alatt az MP3 mindig vitathatatlanul vezető szerepet töltött be a saját maga által létrehozott piacon, példázva a Piaggio Csoport robogókra alkalmazott technológiai kiválóságát. Az autók és a robogók világa közötti összekötő kapocsnak tekintett Piaggio MP3, amely mindkettő legjobb tulajdonságait foglalja magában, biztonságosabb, high-tech, fényűzőbb és szórakoztatóbb, mint valaha.

Az olaszországi Pontederában, a Piaggio gyáraiban készülő új Piaggio MP3 modelljei könnyebbek, nagyobb teljesítményűek és technikailag átdolgozottak. A hpe család modern motorjaival vannak felszerelve: a Piaggio MP3 400 hpe és a Piaggio MP3 400 hpe Sport a 400 köbcentiméteres, több mint 35 LE teljesítményű változaton osztozik, míg a kínálat csúcsát jelentő Piaggio MP3 530 hpe Exclusive a teljesen új 530 hpe egységgel rendelkezik, amely ebben a kategóriában rekord teljesítményű, több mint 44 LE.

A dizájn minden eddiginél sportosabb és még inkább autóipari ihletésű lett, köszönhetően az egyedi kivitelezésnek és a részletekre való odafigyelésnek; új a teljes LED-es világítási rendszer, valamint az első pajzs, amely a levegő elleni védelem maximalizálására irányuló kiterjedt kutatás eredménye.

A nyereg-lábtartó-kormány háromszögelésének köszönhetően a vezetési pozíció még kényelmesebb lett; az elektromos nyitással ellátott ülés alatti tárolókapacitás a kategória élén áll, és két zárt sisak számára biztosít helyet. Annak érdekében, hogy a biztonság terén továbbra is az élvonalban maradjon, minden modell ABS és ASR rendszerrel van felszerelve; a felszereltséghez tartozik még a kulcs nélküli rendszer és a maxi színes műszerfal, amelyhez a Piaggio MIA alkalmazáson keresztül okostelefon is csatlakoztatható.

Az új Piaggio MP3, 530 Exclusive változat, a nagy újító szerepének megfelelően a világ első olyan robogója, amely ARAS Advanced Rider Assistance Systems rendszerrel rendelkezik, amely a Piaggio Fast Forward, a Piaggio Group robotikai leányvállalata által kifejlesztett Imaging Radar 4D technológián alapuló innovatív, a vezetőt segítő funkciókkal rendelkezik. Ez az első alkalom, hogy ezeket a csúcstechnológiát képviselő érzékelőket robogókra fejlesztették ki.

Az ARAS eszközök alapvető szerepet játszanak az aktív biztonságban, garantálva a holttér-információs rendszer (BLIS) és a sávváltást segítő rendszer (LCDAS) funkcióit. A BLIS a TFT-kijelzőn megjelenő speciális értesítések segítségével értesíti a vezetőt a visszapillantó tükör holtterében lévő járművek jelenlétéről.

A hátsó területet akár 30-35 méteres távolságból folyamatosan figyelő LCDAS képes azonosítani az oldalirányban gyorsan közeledő járműveket is, amelyek sávváltás esetén potenciális veszélyhelyzetet teremtenek. Ebben a helyzetben a vezető a műszerfalon megjelenő külön értesítést kap.

A hátrameneti sebességváltó a Piaggio MP3 530 Exclusive másik egyedülálló funkciója, amely mostantól egy hátsó videokamerát is tartalmaz, amely még egyszerűbb és biztonságosabb használatot tesz lehetővé. A gazdag alapfelszereltséget a sebességtartó automatika teszi teljessé. Az új elektromos kormányvezérlővel, valamint a három Eco, Comfort és Sport menetmóddal könnyen kezelhető, amelyekkel a Ride-by-Wire gázpedálvezérlés reakciója módosítható, valamint az ASR csúszásgátló rendszer kalibrációja is meghatározható.

Kapcsolódó cikkek

Aprilia 660 Trofeo 2023.

2023-tól több csapat és versenyző számára nyílik meg a lehetőség, hogy alacsony költség szinten tudjanak versenyezni. Két éves növekedés után a Trofeo Aprilia 660 tovább fejlődik, hogy még több teret adjon azoknak a csapatoknak és versenyzőknek, akik ezt a formát választják kezdetnek a sportmotorozás világában. A könnyű és intuitív országúti motorkerékpárnak született Aprilia RS 660 […]

Olvass tovább

Marquez még nem tudja, mikor térhet vissza

Marc Marquez 2022-es éve sem maradt el kézműtét nélkül. A Repsol Honda versenyzője a Katalán Nagydíjon már nem vett részt, mert negyedszer is műtötték a 2020 óta sérült kezét. Jelenleg a beavatkozás utáni időszakban a rehabilitációs fázisban jár, és sokak szerint idén már nem láthatjuk versenyezni a spanyolt. Idén a 12 futamból csupán 6 versenyhétvégén […]

Olvass tovább

Energica Experia – A jövőbe mutató technológia

Ha megkérdeznénk bárkit, hogy mire van szüksége egy „zöld túrázónak” a többi elektromos modellhez képest, valószínűleg a következőket sorolná fel: nagyobb hatótáv, gyorsabb akkumulátor töltés, optimális teljesítmény, és megfelelő túrakomfort. Úgy tűnik, hogy az Energica figyelembe vette az Experia fejlesztése során ezeket az elvárásokat, hiszen megnövelt akkumulátor kapacitással, gyorstöltéssel, 101 LE csúcsteljesítménnyel, 180 km/h végsebességgel […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom