Retró külső, modern technika: íme az új Honda CL500

A Honda CL500 azoknak a fiatal motorosoknak készült, akik ki akarnak tűnni a tömegből, és akik olyan kétkerekűt keresnek, amely egyaránt alkalmas a mindennapos ingázásra, hosszabb hétvégi kalandokra és off-road kiruccanásokra.

A látványos megjelenésű Honda CL500 A2-es jogosítvánnyal is vezethető, kéthengeres, 471 kcm-es erőforrásának csúcsteljesítménye 46,7 LE, maximális forgatónyomatéka pedig 43,4 Nm. A központi elektronikus vezérlőegység (ECU) típusspecifikus beállításokat kapott, így a jármű dinamikusan gyorsul álló helyzetből.

A letisztult, gömbölyded üzemanyagtartály, a minimalista LCD-kijelző és a dupla kipufogó hatásos megjelenést kölcsönöz az utcai scrambler modellnek. A 19 colos első és 17 colos hátsó kerekek mélyen barázdált abroncsokat viselnek, a hosszabb rugóút pedig elnyeli a bukkanókkal járó rezgéseket. Így legyen szó akár földutakról, macskaköves városi utcákról vagy hétvégi kirándulásokról, a CL500 számára nincs akadály! Az ülésmagasság 790 mm, a középső rész pedig karcsú, ami megkönnyíti a talaj elérését és az alacsony sebesség melletti manőverezhetőséget. Bőséges lábteret biztosít (opcionális tartozékként akár magasabb ülés is rendelhető), míg az utasülés alacsonyan helyezkedik el, így könnyen elérhető.

A CL500 négy különböző színben – Candy Energy Orange, Matt Laurel Green Metallic, Candy Caribbean Blue Sea és Matt Gunpowder Black Metallic – rendelhetik meg a vásárlók, és ahogy a scrambler modelleknél megszokott, eredeti Honda kiegészítők széles választéka kínálja garantálja, hogy minden vásárló saját ízlésére és igényeire szabhassa a CL500-at.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Bemutatkozik a Honda EM1 e

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki SV650 – Múltidéző V2

Ebben az évben elsőnek a Suzuki igencsak népszerű, neo-retro, középsúlyú SV-650-ét próbálhattam ki. Ez a frissített modell három színsémában érhető el: Glass Sparkle Black, Solid Iron Grey és Metallic Reflective Blue. Nekem az utóbbi, Metallic Reflective BLue-hoz volt szerencsém és nagyon megtetszett a szolid, de mégis szemet vonzó szín. A roadstert a japán márka ugyan […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Suzuki SV650 (2023) teszt – Páratlan páros

Egy kis történelem A Suzuki SV modellek története közel 25 évre nyúlik vissza, ugyanis 1999-ben gurult le a gyártósorról az első példány. Bevált recepten ne változtass – vallja a Suzuki. Egy rövidebb időintervallumot leszámítva – amikor is a Gladius váltotta az SV650-t a 2010-es években – valóban a jól megszokott megnevezéssel, formával találkozhatunk. Ténylegesen csak […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom