Retró külső, modern technika: íme az új Honda CL500

A Honda CL500 azoknak a fiatal motorosoknak készült, akik ki akarnak tűnni a tömegből, és akik olyan kétkerekűt keresnek, amely egyaránt alkalmas a mindennapos ingázásra, hosszabb hétvégi kalandokra és off-road kiruccanásokra.

A látványos megjelenésű Honda CL500 A2-es jogosítvánnyal is vezethető, kéthengeres, 471 kcm-es erőforrásának csúcsteljesítménye 46,7 LE, maximális forgatónyomatéka pedig 43,4 Nm. A központi elektronikus vezérlőegység (ECU) típusspecifikus beállításokat kapott, így a jármű dinamikusan gyorsul álló helyzetből.

A letisztult, gömbölyded üzemanyagtartály, a minimalista LCD-kijelző és a dupla kipufogó hatásos megjelenést kölcsönöz az utcai scrambler modellnek. A 19 colos első és 17 colos hátsó kerekek mélyen barázdált abroncsokat viselnek, a hosszabb rugóút pedig elnyeli a bukkanókkal járó rezgéseket. Így legyen szó akár földutakról, macskaköves városi utcákról vagy hétvégi kirándulásokról, a CL500 számára nincs akadály! Az ülésmagasság 790 mm, a középső rész pedig karcsú, ami megkönnyíti a talaj elérését és az alacsony sebesség melletti manőverezhetőséget. Bőséges lábteret biztosít (opcionális tartozékként akár magasabb ülés is rendelhető), míg az utasülés alacsonyan helyezkedik el, így könnyen elérhető.

A CL500 négy különböző színben – Candy Energy Orange, Matt Laurel Green Metallic, Candy Caribbean Blue Sea és Matt Gunpowder Black Metallic – rendelhetik meg a vásárlók, és ahogy a scrambler modelleknél megszokott, eredeti Honda kiegészítők széles választéka kínálja garantálja, hogy minden vásárló saját ízlésére és igényeire szabhassa a CL500-at.

Kapcsolódó cikkek

GP összefoglalók Moto GP Motor

Bagnaia győzelemmel lett bajnok, Martin bukott

Francesco Bagnaia jól kapta el az év utolsó rajtját, de ez Jorge Martinról is elmondható volt, a hármas kanyarban ugyanis másodikként fordult. Őket a két KTM, Brad Binder, Jack Miller, Johann Zarco és Maverick Vinales követte. Martin a harmadik kör első kanyarját rontotta el, és visszaesett 8.-nak, kis híján kiütötte a vetélytársat. Martin Alex Marquezt […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Vinalesé a pályacsúcs, Bagnaia az első sorban, Martin a 2.-ban

Az időmérőn Francesco Bagnaia nagyon erős körrel kezdett, 1:29.690-el nyitott a címvédő a valenciai időmérő első szakaszában. Alex Marquez viszont még nála is 15 ezreddel gyorsabb időt futott, és Augusto Fernandez is nagyon közel került hozzájuk. Bagnaia a második kifutásán is javított, és pályacsúcsot futott, 1:29.054-et. A többiek közül már csak Augusto Fernandez és Enea […]

Olvass tovább
GP érdekességek Moto GP Motor

Bagnaia világbajnok szombaton, ha …

nyer, és Martin nem lesz jobb 3. helyezettnél, ha 2., és Martin nem végez előbb az ötödik helynél, ha 3., és Martin nem lesz jobb, mint hetedik, ha 4., és Martint nem intik le nyolcadiknál jobb pozícióban, ha 5., és Martin nem lesz jobb, mint kilencedik, és ha 6., és Martin nem szerez pontot. A […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom