A 2018 óta most először teljesen megújuló Santa Fe megalkotásakor a Hyundai Motor egy nem szokványos megközelítést alkalmazott, középpontba helyezve az életstílus-alapú tervezést. Ami többek között azt jelenti, hogy igyekezett maximalizálni a hátsó raktér befogadóképességét, hogy az autó minél inkább alkalmazkodhasson a kültéri és városi tevékenységekhez egyaránt. Ennek eredményeként az újdonság kifejezetten robusztus, mégis részletgazdag megjelenéssel büszkélkedhet, miközben a hatalmas, kinyitott csomagtérajtó egyfajta terasz-szerű teret biztosít, bárhol, ahol szükség van rá.
A lényeg, hogy a hosszabb tengelytávú, dobozos formájú, így igen tágas belsejű Santa Fe minden eddiginél sokoldalúbb és praktikusabb; s a városban ugyanolyan jól boldogul, mint a szabadban, még a családi kempingezéshez is kiváló partner.
Eközben a magas motorházteteje, a H-alakú fényszórója és a merész, éles sárvédői kifejezetten erőteljes, nem mellesleg pedig azonnal felismerhető, sajátos arcot biztosítanak a Santa Fe számára, a H alakú motívumok egyúttal újraértelmezik a Hyundai emblémáját is. Oldalról a nyújtott tengelytáv és a merész tetővonal, a 21 colos kerekekkel és a rövid túlnyúlásokkal kiegészítve, igazán jellegzetes sziluettet kölcsönöznek a közepes méretű szabadidő-autónak, és bőséges belső teret ígérnek. A far viszont… nos, az leginkább a SsangYong Rodiust juttatja eszünkbe.
A háromsoros utastér rengeteg helyet kínál a kalandoros és felszerelések számára, ugyanakkor a berendezés kifinomult és csúcsmodern. A tágasság érzetéhez a vízszintes vonalak is hozzájárulnak, miközben az ívelt kijelző luxus érzettel örvendeztetik meg az utasokat. Feltétlen említésre méltó, hogy az új SUV számos fenntartható anyagot is felvonultat, többek között a tetőkárpit, az autószőnyegek, az ajtókárpitok is ilyenből készülnek. További részletek hamarosan.