„THE NEUE NEW”: a BMW egy többdimenziós, magával ragadó kommunikációs kampány mentén érkezik meg a mobilitás új korszakába

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautóval a bajor prémiumgyártó szokatlan irányban gondolja tovább „az új” fogalmát, a márka nemzetközi kommunikációs kampányának középpontjába az „örök élmény” ígéretét helyezve.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó világpremierje a bajor prémiummárka számára egy teljesen új gondolkodásmódot és megközelítést hordozó, új korszak kezdetét jelenti. A BMW technológiai átállását a „THE NEUE NEW” nevet viselő, többdimenziós kommunikációs kampány kíséri, amelynek történetmesélése sorra veszi a jövőbe mutató átállás főbb mérföldköveit és szokatlan irányban gondolja tovább „az új” fogalmát.

A „THE NEUE NEW” kampány – amelyet a THE GAME ügynökség kifejezetten a BMW Group és a BMW márka számára fejlesztett ki, illetve valósított meg – hitelesen és közérthetően magyarázza el a hamarosan érkező NEUE KLASSE modellgeneráció „NEUE” esszenciáját. Az „új” szó német megfelelőjének nemzetközi alkalmazása az új modellgeneráció nevére utal, amely világszerte megnyerő és emlékezetes hatást vált ki. A kommunikációs kampány ugyanakkor a márka „örök élmény” ígéretét („Freude forever.”) is a középpontba helyezi, az emberi igények maradéktalan kielégítésére összpontosító, jövőbe mutató márkaként mutatva utat a BMW-nek.

„A „THE NEUE NEW” kampány mentén a mobilitás teljesen új korszakába érkezünk meg, amelynek előterében és középpontjában egyaránt az emberek állnak. Mint ilyen, a kampány vizuális megvalósítása is hiteles, elérhető és emberi” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW ügyfélélményért és márkáért felelős vezető alelnöke. „A kampány az első ékes példája annak, hogy miként alkalmazunk innovatív kommunikációs eszközöket annak érdekében, hogy a BMW technológiai átállását előrevigyük” – tette hozzá.

A „THE NEUE NEW” a BMW Group által kitűzött három legfontosabb jövőbeni területen meséli el a technológiai átállás történetét: a progresszív gondolkodásmódot éltető és az erőforrások megőrzésére irányuló gazdasági körforgás, az emberi igények felismerésére és maradéktalan kielégítésére összpontosító digitalizáció, valamint a márka által fémjelzett vezetési élményt jövőbe vezető elektrifikáció mentén.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó egy modellben testesíti meg mindhárom területet, friss és optimista kiindulópontként a jövőbe. A történetmesélés a Neue Klasse „mk1” modellgenerációját felelevenítve – amely az 1960-as években forradalmasította a bajor prémiummárka portfólióját – hozza vissza a köztudatba a német „Neue” megnevezést, amely mentén világszerte újragondolja „az új” fogalmát.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó a jelenben mutatja be a közeli jövő átfogó vezetési élményét. A középpontban „a lényegre történő intelligens összpontosítás” jegyében megtervezett formanyelv áll, miközben a BMW iDrive járművezérlő technológia legújabb generációja olyan digitális és magával ragadó felhasználói élményt ígér, amelynek minden aspektusa a vezető köré épül. A tervezőmérnökök az új modellgeneráció legapróbb részleteit is a fenntarthatóság és a hatékonyság jegyében váltották valóra.

„THE NEUE NEW”: többdimenziós kampány a „social first” megközelítés jegyében

A THE GAME ügynökség által megkomponált kampány az eltérő célcsoportok mindegyikét megszólítja. Az influenszerekkel kiépített megannyi együttműködés mellett a kampány elsősorban a bajor prémiummárka közösségimédia-felületeire összpontosít. A BMW Instagram- és Snapchat-oldalai számára kifejlesztett különleges filterek eközben azt is lehetővé teszik, hogy a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó a kiterjesztett valóság részeként inspirálja a rajongókat.

A „THE NEUE NEW” kampány többdimenziós megközelítése az aktív szabadidős tevékenységek és a kétoldalas nyomtatások megjelenítését is lehetővé teszi. A kommunikációs kampány a My BMW okosalkalmazásban, a BMW hivatalos weboldalán és a FREUDE.FOREVER magazinban is visszaköszön. A különböző csatornákon és közösségimédia-felületeken átívelő kampány tervezéséért a THE MARCOM ENGINE volt felelős.

A 2023-as Müncheni Nemzetközi Autószalonon a kampány első ízben kézzelfogható élménnyé is vált. A müncheni Max-Joseph téren felépített BMW Group Open Space koncepciója a Meiré and Meiré kreatív tanácsadó cég munkáját dicsérte. A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó installációját a „THE NEUE NEW” kampány megközelítése ihlette, a kölni székhelyű Elastique kreatív ügynökség kommunikációs támogatása mentén. A helyszíni kísérőprogramokról a meghatározó véleményvezér és tehetségkutató ügynökség, a Pacific gondoskodott.

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Hibrid SUV, ami autó tudott maradni: Nissan X-Trail e-POWER e-Force teszt és videó (2023)

Az egyedülálló hibrid hajtáslánc működése hallatán elsőre kétségeink támadhatnak, de a gyakorlatban egy tökéletesen működő technológia. X-Trail történelem A Nissan X-Trail gyártása 2000-ben kezdődött, a japán gyártó ekkor dobta piacra a középkategóriás SUV első generációját, T30 modellkódon, ami a Párizsi Motor Show-n debütált, akkoriban az Almerával és a Primerával megegyező platformra épült. Több faceliftet, platformváltást […]

Olvass tovább
Race Verdák

Kiss Norbert – A rekordok szezonja

A spanyolországi Jaramában vasárnap zárult a kamion Európa-bajnokság. A Révész Racing magyar pilótája, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt által is támogatott Kiss Norbert szombaton mindkét futamot megnyerte, és győzelemre készült az EB zárónapján is. Nos az időmérő ezúttal is remekül sikerült, 1:57.685-ös idővel nyerte az edzést a magyar pilóta, aki ezzel rekordot felállítva idén […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A Lexus elhozta nekünk a magánrepülők képviselete luxust négy keréken

Új piaci szegmensbe lép a Lexus vadonatúj luxus járműve piacra dobásával. Az új Lexus LM megalkotásakor a fő szempontot a japán Omotenashi, vagyis méltó vendégszeretet vezérelve adta, mely a megcélzott vásárlói réteg legfőbb igénye. A modell négyüléses változata a repülőgépek első osztályát idéző makulátlan letisztultsággal és kifinomultsággal lett megalkotva, tucatnyi részletgazdag utastérfunkcióval kiegészülve, míg a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom