„THE NEUE NEW”: a BMW egy többdimenziós, magával ragadó kommunikációs kampány mentén érkezik meg a mobilitás új korszakába

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautóval a bajor prémiumgyártó szokatlan irányban gondolja tovább „az új” fogalmát, a márka nemzetközi kommunikációs kampányának középpontjába az „örök élmény” ígéretét helyezve.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó világpremierje a bajor prémiummárka számára egy teljesen új gondolkodásmódot és megközelítést hordozó, új korszak kezdetét jelenti. A BMW technológiai átállását a „THE NEUE NEW” nevet viselő, többdimenziós kommunikációs kampány kíséri, amelynek történetmesélése sorra veszi a jövőbe mutató átállás főbb mérföldköveit és szokatlan irányban gondolja tovább „az új” fogalmát.

A „THE NEUE NEW” kampány – amelyet a THE GAME ügynökség kifejezetten a BMW Group és a BMW márka számára fejlesztett ki, illetve valósított meg – hitelesen és közérthetően magyarázza el a hamarosan érkező NEUE KLASSE modellgeneráció „NEUE” esszenciáját. Az „új” szó német megfelelőjének nemzetközi alkalmazása az új modellgeneráció nevére utal, amely világszerte megnyerő és emlékezetes hatást vált ki. A kommunikációs kampány ugyanakkor a márka „örök élmény” ígéretét („Freude forever.”) is a középpontba helyezi, az emberi igények maradéktalan kielégítésére összpontosító, jövőbe mutató márkaként mutatva utat a BMW-nek.

„A „THE NEUE NEW” kampány mentén a mobilitás teljesen új korszakába érkezünk meg, amelynek előterében és középpontjában egyaránt az emberek állnak. Mint ilyen, a kampány vizuális megvalósítása is hiteles, elérhető és emberi” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW ügyfélélményért és márkáért felelős vezető alelnöke. „A kampány az első ékes példája annak, hogy miként alkalmazunk innovatív kommunikációs eszközöket annak érdekében, hogy a BMW technológiai átállását előrevigyük” – tette hozzá.

A „THE NEUE NEW” a BMW Group által kitűzött három legfontosabb jövőbeni területen meséli el a technológiai átállás történetét: a progresszív gondolkodásmódot éltető és az erőforrások megőrzésére irányuló gazdasági körforgás, az emberi igények felismerésére és maradéktalan kielégítésére összpontosító digitalizáció, valamint a márka által fémjelzett vezetési élményt jövőbe vezető elektrifikáció mentén.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó egy modellben testesíti meg mindhárom területet, friss és optimista kiindulópontként a jövőbe. A történetmesélés a Neue Klasse „mk1” modellgenerációját felelevenítve – amely az 1960-as években forradalmasította a bajor prémiummárka portfólióját – hozza vissza a köztudatba a német „Neue” megnevezést, amely mentén világszerte újragondolja „az új” fogalmát.

A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó a jelenben mutatja be a közeli jövő átfogó vezetési élményét. A középpontban „a lényegre történő intelligens összpontosítás” jegyében megtervezett formanyelv áll, miközben a BMW iDrive járművezérlő technológia legújabb generációja olyan digitális és magával ragadó felhasználói élményt ígér, amelynek minden aspektusa a vezető köré épül. A tervezőmérnökök az új modellgeneráció legapróbb részleteit is a fenntarthatóság és a hatékonyság jegyében váltották valóra.

„THE NEUE NEW”: többdimenziós kampány a „social first” megközelítés jegyében

A THE GAME ügynökség által megkomponált kampány az eltérő célcsoportok mindegyikét megszólítja. Az influenszerekkel kiépített megannyi együttműködés mellett a kampány elsősorban a bajor prémiummárka közösségimédia-felületeire összpontosít. A BMW Instagram- és Snapchat-oldalai számára kifejlesztett különleges filterek eközben azt is lehetővé teszik, hogy a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó a kiterjesztett valóság részeként inspirálja a rajongókat.

A „THE NEUE NEW” kampány többdimenziós megközelítése az aktív szabadidős tevékenységek és a kétoldalas nyomtatások megjelenítését is lehetővé teszi. A kommunikációs kampány a My BMW okosalkalmazásban, a BMW hivatalos weboldalán és a FREUDE.FOREVER magazinban is visszaköszön. A különböző csatornákon és közösségimédia-felületeken átívelő kampány tervezéséért a THE MARCOM ENGINE volt felelős.

A 2023-as Müncheni Nemzetközi Autószalonon a kampány első ízben kézzelfogható élménnyé is vált. A müncheni Max-Joseph téren felépített BMW Group Open Space koncepciója a Meiré and Meiré kreatív tanácsadó cég munkáját dicsérte. A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó installációját a „THE NEUE NEW” kampány megközelítése ihlette, a kölni székhelyű Elastique kreatív ügynökség kommunikációs támogatása mentén. A helyszíni kísérőprogramokról a meghatározó véleményvezér és tehetségkutató ügynökség, a Pacific gondoskodott.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

Ugly Kid Joe, Tankcsapda, AK26, godfater. és rengeteg motoros érkezik 2024. június 27-29. között a Műegyetem rakpartra, a Budapest Open Road Days-re

A kaliforniai Ugly Kid Joe lép fel június 28-án, pénteken Budapest legnagyobb belvárosi fesztiválja, a Budapest Open Road Days nagyszínpadán, a Műegyetem rakparton. Az amerikai rockzenekar koncertje előtt Tátrai Tibusz szupergrupja, a godfater. új lemezét mutatja be a motoros, családi és zenei fesztiválon. A 35 éves Tankcsapda június 29-én a Budapest Open Road Days-en adja […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

A Honda a Milánói divathéten mutatja be fenntartható, környeztebarát járműtervezési koncepcióját

• A Honda – a SUSTAINA-C Concept és Pocket Concept mellett – a Honda SH125i Vetróval szemlélteti a fenntartható járműgyártás terén elért eredményeit • Az új alapanyag és az egyedi, festékmentes felületkezelés csökkenti az előállítás CO2-kibocsátását, valamint egyedi megjelenéssel ruházza fel a járműveket • A modellek remekül szemléltetik a Honda „Triple Action to Zero” stratégiáját, […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Arteon-pótló – Peugeot 508 GT PureTech Hybrid 225 teszt

Lassan a Peugeot lesz az egyetlen, aki a középkategóriás üzleti szedánra vágyók életét fel tudja pezsdíteni. A Mazda januárban jelentette be, hogy idén tavasszal befejezi a 6-os gyártását, a Volkswagen is csak a kombit hagyja meg az Arteonból. Egy páran még küzdenek ebben a szegmensben, idén jön az új Camry, természetesen négyajtósként, van Superb szedán […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom