Új Suzuki robogók érkeznek októbertől

Mindkét modell ideális megoldás mindazok számára, akik egy fürge és praktikus megoldást keresnek a napi ingázáshoz. A két modell közös erénye a motor, ami a lendületes gyorsuláshoz szükséges erőteljes nyomatékot biztosítja az alacsony és közepes fordulatszám-tartományban, mindezt ugyanakkor optimális üzemanyag-fogyasztás és az Euro 5 szabványnak megfelelő, alacsony károsanyag-kibocsátás mellett teszi.

Az Address 125 kategóriájának legkelendőbb modellje Indiában, 2007 óta több mint 4 millió darabot adtak el belőle. Az egyhengeres, léghűtéses 124 cm3-es motor a Suzuki Eco Performance (SEP) technológia segítségével minden tekintetben optimalizálja a motor hatékonyságát, egyensúlyt teremtve az üzemanyag-fogyasztás (52,6 km/l a WMTC-ben) és a teljesítmény között. Az ívelt formavilágot vonzó karosszériavonalak és krómozott díszítések jellemzik. Az erőteljes fényt adó LED-es fényszórók és a függőleges kialakítású LED-es helyzetjelző lámpák nemcsak a jobb láthatóságot szolgálják, de fokozzák a motor jellegzetes, klasszikus vonzerjét is. A nagyméretű analóg sebességmérő a Suzuki Eco Drive megvilágítással ellátott digitális kijelzővel segíti a motorost az üzemanyag-takarékos vezetésben. A hosszú, lapos és jól párnázott ülés, valamint a tágas padlólemez a kényelmes üléspozíciót szolgálja mind a motoros, mind az utasa számára. További kényelemért többek között az ülés alatti tároló kettős kampója, a bal első zseb és az USB-csatlakozó felel.

 

Az Avenis 125 idén februárban debütált Indiában, és máris nagy sikert tudhat magáénak értékesítés tekintetében. A modellt könnyű futóművel, rövid tengelytávval és sportos megjelenéssel látták el, a gyors, fürge és egyenletes teljesítmény érdekében. Az Avenis 125 ugyanazt az üzemanyag-takarékos, ugyanakkor nyomatékos motort használja, mint az Address, mégis kitűnik agresszív megjelenésével, amit az ék alakú hátsó rész, a felfelé ívelő kipufogó, a karosszériára szerelt LED-es fényszórók, a LED-es kombinált hátsó lámpák és a kéttónusú dizájn hangsúlyoz. További fontos jellemző az LCD- képernyős, teljesen digitális műszerfal, ami egyértelmű és intuitív elrendezést tudhat magáénak. A kijelzőn megtalálható a Suzuki Eco Drive visszajelző is, ami üzemanyag-takarékos vezetés esetén világít. A motoros kényelméért a modell egyedi, praktikus első rekeszekkel van ellátva, továbbá rendelkezik minden olyan kényelmi elemmel, amivel az Address 125 modell is, így megtalálható az ülés alatti tároló a kettős kampóval, a bal oldali első zseb és az USB-csatlakozó is.

Kapcsolódó cikkek

Motor Női szemmel Teszt

Honda SH125i Vetro (2024) teszt – Többszörösen zöld – Motor&Verda

A több szempontból is forradalmi megoldásokkal rendelkező Honda SH125i Vetro-val nyitottuk a Motor&Verda 2024-es teszt szezonját. A részletes beszámolóért, technikai megoldásokért és adatokért olvassatok tovább, a videós bemutatóért pedig kattintsatok az alábbi linkre!   Úttörő A címben említett “többszörösen zöld” jelző természetesen nemcsak a motor színére utal, hanem e mellett rengeteg környezetbarát, modern megoldással is […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Utcán

Hamarosan eldől, ki lesz a Tankcsapda előzenekara Budapest legnagyobb belvárosi fesztiválján, a Budapest Open Road Days-en

Összesen 196 zenekar nevezett a Budapest Open Road Days fesztivál „Légy a Tankcsapda előzenekara!” pályázatára. Közép-Európa legnagyobb motoros túrája, az Open Road Tour nyitónapján, május 23-án zajló második élő elődöntő után eldől, hogy a 6 döntős közül ki lesz a Tankcsapda előzenekara június 29-én, a Budapest Open Road Days-en. A Műegyetem rakparton a „Légy a […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Motor Motorsport

Kecskés Bence jó érzésekkel készül Barcelonába

Kecskés Bence idén teljes szezont fut a FIM JuniorGP STK 600-as kategóriájában az MDR Competition Team-mel és a 80-as rajtszámot viselő Yamaha YZF R6-tal. Bence elsődleges célja ezúttal is a pontszerzés, vagyis a TOP15-ben szeretne végezni. Az 1991-ben épült létesítmény a Formula 1 és MotoGP versenyzők számára is közkedvelt. Emiatt a pálya roppant elfoglalt, így […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom