Új Suzuki robogók érkeznek októbertől

Mindkét modell ideális megoldás mindazok számára, akik egy fürge és praktikus megoldást keresnek a napi ingázáshoz. A két modell közös erénye a motor, ami a lendületes gyorsuláshoz szükséges erőteljes nyomatékot biztosítja az alacsony és közepes fordulatszám-tartományban, mindezt ugyanakkor optimális üzemanyag-fogyasztás és az Euro 5 szabványnak megfelelő, alacsony károsanyag-kibocsátás mellett teszi.

Az Address 125 kategóriájának legkelendőbb modellje Indiában, 2007 óta több mint 4 millió darabot adtak el belőle. Az egyhengeres, léghűtéses 124 cm3-es motor a Suzuki Eco Performance (SEP) technológia segítségével minden tekintetben optimalizálja a motor hatékonyságát, egyensúlyt teremtve az üzemanyag-fogyasztás (52,6 km/l a WMTC-ben) és a teljesítmény között. Az ívelt formavilágot vonzó karosszériavonalak és krómozott díszítések jellemzik. Az erőteljes fényt adó LED-es fényszórók és a függőleges kialakítású LED-es helyzetjelző lámpák nemcsak a jobb láthatóságot szolgálják, de fokozzák a motor jellegzetes, klasszikus vonzerjét is. A nagyméretű analóg sebességmérő a Suzuki Eco Drive megvilágítással ellátott digitális kijelzővel segíti a motorost az üzemanyag-takarékos vezetésben. A hosszú, lapos és jól párnázott ülés, valamint a tágas padlólemez a kényelmes üléspozíciót szolgálja mind a motoros, mind az utasa számára. További kényelemért többek között az ülés alatti tároló kettős kampója, a bal első zseb és az USB-csatlakozó felel.

 

Az Avenis 125 idén februárban debütált Indiában, és máris nagy sikert tudhat magáénak értékesítés tekintetében. A modellt könnyű futóművel, rövid tengelytávval és sportos megjelenéssel látták el, a gyors, fürge és egyenletes teljesítmény érdekében. Az Avenis 125 ugyanazt az üzemanyag-takarékos, ugyanakkor nyomatékos motort használja, mint az Address, mégis kitűnik agresszív megjelenésével, amit az ék alakú hátsó rész, a felfelé ívelő kipufogó, a karosszériára szerelt LED-es fényszórók, a LED-es kombinált hátsó lámpák és a kéttónusú dizájn hangsúlyoz. További fontos jellemző az LCD- képernyős, teljesen digitális műszerfal, ami egyértelmű és intuitív elrendezést tudhat magáénak. A kijelzőn megtalálható a Suzuki Eco Drive visszajelző is, ami üzemanyag-takarékos vezetés esetén világít. A motoros kényelméért a modell egyedi, praktikus első rekeszekkel van ellátva, továbbá rendelkezik minden olyan kényelmi elemmel, amivel az Address 125 modell is, így megtalálható az ülés alatti tároló a kettős kampóval, a bal oldali első zseb és az USB-csatlakozó is.

Kapcsolódó cikkek

Yamaha R7 teszt – Új versenyző az utakon

Mivel a legendás R6 már csak pályaopcióként érhető el, a Yamaha sportos kínálatában űr keletkezett ebben a kategóriában, így 2021-ben a gyártó piacra dobta a vadonatúj modellt, az R7-et. A nagy népszerűségnek örvendő MT-07-re alapozva alkották meg, és a 2022-es YZF-R7 azt az ígéretet hordozza magában, hogy megteremti az egyensúlyt a közúti és a pályamotorozás […]

Olvass tovább

Yamaha R7 teszt – A kis kanyarvadász

A sportmotorok iránti kereslet az utóbbi években, évtizedben jócskán csökkent, erről már sok helyen olvashattunk. Egyre többen választják ugyanis a kényelmesebb, sokoldalúbb naked, sport-túra motorokat közúti használatra, hiszen teljesítményük már nem marad el a superbike-okétól. A Yamaha mérnökei azonban úgy gondolták, hogy mégis megpróbálnak olyat alkotni, ami visszahúzza a felhasználók szívét a sportmotorokhoz, illetve kielégíti […]

Olvass tovább

Quartararo a túlzott önbizalma miatt esett Assenben

A nyár utolsó futamán a Holland Nagydíjon Fabio Quartararo 13 pontot bukott Aleix Espargaróval szemben egy buta előzési manőver miatt. Pont a legnagyobb riválisát (Espargarót) akarta előzni, de nem sikerült neki és elesett. Balszerencséjére Aleix Espargaro kisodródott, de folytatta a futamot és óriási felzárkózással egy negyedik helyet hozott. Fabio Quartararónak nem sikerült jól a 2022-es […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom