A Kia kettős győzelmet aratott a 2023-as iF Design-on

– A Kia “vállalati identitásának irányvonalai” a Vállalati Branding kategória első helyén végeztek a díj Kommunikáció témakörében
– A Kia márkakereskedéseinek arculata az Üzleti terek kategóriájában Belsőépítészet témakörben lett első
– A díjak a Kia kreativitását és hatékonyságát világszinten ismerik el, a vállalati identitás és a bemutatótermi megjelenés területén
– Az ügyfélkezelés minősége minden szinten visszatükrözi a márka ‘Movement that Inspires’ jelmondatának lényegét, és felgyorsítja a vállalat fenntartható mobilitásszolgáltatóvá való átalakulásának folyamatát

A Kia két jelentős díjat is nyert a 2023-as iF Design-on. A Vállalati Branding és az Üzleti terek kategória első helye biztos jele a márka ügyfelek iránti elkötelezettségének, stratégiai hatékonyságának, valamint kreatív megközelítési módjai sikerének. Az eredmények egyben a Kia 2021-es megújulásának sikerességét is kiválóan példázzák.

A Kia vállalati és bemutatótermi arculati stratégiájának középpontjában a márka ‘Movement that Inspires’ jelmondata, és ‘Egyesült Ellentétek’ formafilozófiája áll. Mindez, – az olyan új modellekkel kiegészítve, mint a közelmúltban bemutatott tisztán elektromos hajtású EV9 SUV – központi szerepet játszik a Kia autógyártóból, fenntartható mobilitásszolgáltatóvá való átalakulásának folyamatában.

A ‘Movement that Inspires’ a Kia az iránti elkötelezettségét jelzi, hogy vásárlói értékesként élhessenek meg minden pillanatot, megélhessék inspirációikat és többet foglalkozhassanak elképzeléseik, vágyaik megvalósításával. Az ‘Egyesült Ellentétek’ formafilozófia a természet és az emberi lét kontrasztjaiból meríti inspirációit, egy-egy részlet jellemzőit felhasználva más részletek kihangsúlyozására.

Modern vállalati identitás

A Kia logója a márka új és határozott irányvonalának szimbóluma három formakoncepció révén kapcsolódik a ‘Movement that Inspires’ jelmondat jelentéstartalmához. Ezek: a szimmetria, a ritmus, és a felemelkedés. A logó szimmetriája a márka új használói élmények, futurisztikus termékek és szolgáltatások iránti elkötelezettségét szimbolizálja. A ritmus a Kia folyamatos fejlődésének ígérete, és az állandó inspirációra való törekvés szimbóluma, a jelvény határozott “emelkedő” kialakítása pedig a márka új értékek közvetítése iránti ambícióját tükrözi.

A Kia vállalati színképe az éjfélfekete és a sarki fehér. Ez a színskála két végéről való két árnyalat a fenntarthatóság, a környezettudatosság és az okos mobilitás közvetítője. Kontrasztjuk magabiztosságot sugároz, ugyanakkor a márka úttörő, fejlődésközpontú irányvonalára is utal, amelynek értelmében a fizikai mobilitáson túllépve válik igazán teljes körű mobilitásszolgáltatóvá.

Erős bemutatótermi üzenet

A Kia ‘Egyesült Ellentétek’ formafilozófiája hívja életre azt a határozottságot és jövőbelátást, amely ahhoz szükséges, hogy olyan elemeket párosítsunk össze, amelyek tradicionálisan nem feltétlenül tartoznak egymáshoz. A kreatív kontrasztok különleges eredmények elérése érdekében való használatának képessége a márka bemutatótermeinek látványában, ellentétes kiállítási- és ügyfélterekből álló formavilágában is visszaköszön világszerte.

A futurisztikus kiállítás tér sarkai hangsúlyosak, színvilága visszafogott, felületei fémesek. Utóbbiak finoman visszatükrözik a kiállított járműveket, miközben hatékonyan javítják a térérzetet is. Ennek kontrasztjaként az ügyféltérben az ívek dominálnak, sok a megvilágított fa falelem és magas minőségűek a szövetburkolatok is. Mindezzel a meghitt, pihentető és nyugodt környezet megteremtése a cél. Így a vásárlók szinte úgy szemlélhetik az autókat, mint műtárgyakat.

Díjeső

A Kia legfrissebb iF Design díjai mellett számos más rangos nemzetközi elismerés is megerősíti a márka globális formai átalakulásának sikerességét, formatervezési versenyképességét. A Niro Plug-in hibrid Red Dot-ot nyert, az EV6 GT-t pedig megválasztották a 2023-as év Legjobb Sportautójának. Az EV6 korábban a What Car? 2022- es ‘Év Autója’ díját nyerte el, és Európában is az ‘Év Autója’ lett.

iF: a világ egyik legjelentősebb formadíja

Idén összesen 10,544 jelentkező érkezett az iF Design megmérettetésére a világ 56 országából. A 20 ország formatervezési szakembereiből álló 133 tagú zsűri végül 3,572 pályaművet elemzett és vizsgált meg az első, digitális forduló után.

Az iF Design kilenc kategóriában hirdet győztest. Ezek: Termék, Kommunikáció, Csomagolás, Szolgáltatási dizájn, Építészet, Belsőépítészet, Felhasználói élmény, Felhasználói kapcsolat és Professzionális koncepció. Alkategóriából összesen 81 van. A győzteseket a www.ifdesign.com oldalon, és az iF Design App-ban mutatják be.

Az iF Design díjat 1954-ben hozta létre a Hannoverben működő iF International Forum Design GmbH, a világ egyik legnagyobb független formatervezési szervezete. A díjátadót május 15- én rendezik a Friedrichstadt palotában, Berlinben.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Race

A Nissan Formula E Csapata készen áll a 11. szezonnyitóra São Paulóban

YOKOHAMA, Japán (2024. december 4.) – A Nissan Formula E Csapata készen áll a GEN3 Evo-korszak megkezdésére. December 7-én elstartol a 2024/25-ös ABB FIA Formula E Világbajnokság a brazíliai São Paulóban. A japán alakulat, az erős 10. szezonra épít, amely során negyedikként végeztek a csapat és pilóta bajnokságban, az újonnan alapított, gyártói bajnokságban pedig harmadikak […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A DS AUTOMOBILES FELFEDI KÖVEKEZŐ MODELLJE NEVÉT ÉS BELSŐ HANGULATÁT

• A DS Automobiles következő kreációjának neve DS N°8. • Ez az elnevezés új stratégiát takar, melynek keretében egy olyan, 100%-ban elektromos modell mutatkozik be, amely határozottan a luxus világába tartozik. • A DS N°8 felfedi műszerfala dizájnját. DS N°8 : a DS Automobiles új generációja Néhány héttel zászlóshajójának leleplezése előtt a DS Automobiles új […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Már rendelhető Magyarországon az új Opel Grandland

Az induló ár hibrid hajtással 12.490.000 forint Az Opel új zászlóshajója januárban érkezik a márkakereskedésekbe Rendelhető teljesen elektromos változat 17.990.000 forinttól és plug-in hibrid 15.990.000 forintos induló áron Budapest/ A teljesen új alapokra épülő Opel Grandland megérkezett Magyarországra. A márka legújabb és legnagyobb szabadidő autóját június közepén Budapesten már megmutattuk. Azóta néhány teszt is megjelent […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom