Átadták az AMTS 2022 nyereményautóját

A 101 EV Park Gyömrői úti bemutatótermében vehette át szerencsés új tulajdonosa a 2022-es AMTS nyereményautóját. A 2010-es, 2014-es, 2015-ös, 2016-os, 2017-es, 2018-as, 2019-es, 2020-as és 2021-es évhez hasonlóan ismét egy autó volt a fődíj az Automobil és Tuning Show-n, melyet a májusi időpontban megvalósult rendezvény keretei között sorsoltunk ki a korábbi jegyüket megtartó, valamint új belépőt vásárló látogatóink között.

Az autót természetesen ezúttal sem a show ideje alatt, hanem még idén januárban, a Westend Bevásárlóközpontban felállított autóépítő arénában alakítottunk át nyilvánosan, mindössze négy nap leforgása alatt. Az egyedi roadster – egyben az AMTS első japán építése – az egyik legimpozánsabb darab lett az eddigi nyereményautók sorában, rengetegen indultak is érte az online formában lebonyolított játékunk keretei között.

A nyereményautón ezúttal is szinte minden fő momentum átalakult, az idei designt azonban “a kevesebb néha több” irányvonala határozta meg. Az autót igyekeztünk lehetőség szerint eredeti stílusában megtartani, a kasztni gyárilag is tökéletes vonalait ezúttal egy első és hátsó spoiler, valamint sportos küszöblécek egészítették ki. A stabilitásról – és persze az ültetésről – az ST állítható futóműve gondoskodik, a koronát pedig a TOYO abroncsokkal szerelt Japan Racing SL01 könnyűfém felnik teszik fel a külcsínre.

A Bara kárpitnak köszönhetően gyönyörű új bőrözést, a Hififutár / Grandvoice Audio / Gálffy Tuning triónak köszönhetően ütős hifi- és multimédia installációt kapott a beltér. Az autó színét pedig szokás szerint minőségi, három tónusú SAFEX fóliázással varázsolta újjá a Vill-Fény csapata, autentikus japán, driftautós motívumokkal díszítve.

Az AMTS nyereményautó célja minden évben a biztonságos és szakszerű tuning bemutatása is, így nem kérdéses, hogy a Mazdán történt változtatások mindegyike forgalmiba hivatalosan bejegyzett, szabályos átalakítást takar.

Az egyedi Mazda MX5 roadster szerencsés új tulajdonosa egy Dunaharasztiból származó fiatalember, Monostori Tamás lett. Tamás – aki egyébként szakmáját tekintve autószerelő – elmondása szerint pont egy hasonló jármű megvásárlását tervezte, többek között ezért is indult az AMTS nyereményjátékán. A Mazdát – az adminisztrációs körök lefutását, valamint némi technikai finomhangolást követően – hivatalosan egy napfényes júliusi csütörtök délelőttön vehette át, innentől pedig 100%-ban az Ő tulajdona: az AMTS szervezőcsapata az átírás, valamint az összes illeték költségét is állta.

Ezúton is sok örömteli kilométert kívánunk a nyertesnek a Mazdával, egyúttal pedig hatalmas köszönet illet még egyszer mindenkit, aki munkájával, segítségével bármit is hozzátett a 2022-es nyereményautónk megszületéséhez.

Kapcsolódó cikkek

Sikertörténet hat felvonásban: 40 éves az Opel Corsa

2022-ben az Opel több évfordulót is ünnepel: a márka éppen 160 éve kínál elérhető innovációkat mindenkinek, ugyanakkor egyik legsikeresebb modellje, a Corsa is 40 éves, a magyarországi első Opel Astra pedig nem rég ünnepelte a harmincadikat. 1982-es bemutatásakor az Opel Corsa forradalmasította a kisautók kategóriáját, ugyanakkor mai, immár hatodik generációjával keresettebbnek számít, mint valaha. Tavaly, […]

Olvass tovább

Új színt kapott a Ducati Streetfighter V2

A Ducati központ stílusért felelős egysége metálzöld színt álmodott a Streetfighter V2 letisztult, éles vonalaihoz, kiemelve a motorkerékpár egyedi karakterét. A matt felület tökéletesen illeszkedik a mechanikus részek kromatikus kontextusához, míg a fémes erezet nagyon tiszta kontrasztot ad a különböző felületeknek. A Streetfighter V2 azoknak készül, akik olyan motorkerékpárt keresnek, amely egyesíti a Panigale V2 […]

Olvass tovább

Elkezdődött a Mercedes-AMG ONE teljes egészében kézi gyártása

Összesen mindössze 275 darab készül majd a Mercedes-AMG ONE hiperautóból. Az exkluzív, kispéldányszámú gyártás megkezdődött, így az első megrendelők már 2022 második felében átvehetik majd autójukat. A hiperautó F1-es, hibrid hajtásláncának lelkét egy 1,6 literes, V6-os turbómotor és négy elektromotor adja, amelyet a Mercedes-AMG nagyteljesítményű hajtásláncközpontjában, az angliai Brixworth-ben építenek meg azok a szakértők, akik […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom