Átadták az AMTS 2022 nyereményautóját

A 101 EV Park Gyömrői úti bemutatótermében vehette át szerencsés új tulajdonosa a 2022-es AMTS nyereményautóját. A 2010-es, 2014-es, 2015-ös, 2016-os, 2017-es, 2018-as, 2019-es, 2020-as és 2021-es évhez hasonlóan ismét egy autó volt a fődíj az Automobil és Tuning Show-n, melyet a májusi időpontban megvalósult rendezvény keretei között sorsoltunk ki a korábbi jegyüket megtartó, valamint új belépőt vásárló látogatóink között.

Az autót természetesen ezúttal sem a show ideje alatt, hanem még idén januárban, a Westend Bevásárlóközpontban felállított autóépítő arénában alakítottunk át nyilvánosan, mindössze négy nap leforgása alatt. Az egyedi roadster – egyben az AMTS első japán építése – az egyik legimpozánsabb darab lett az eddigi nyereményautók sorában, rengetegen indultak is érte az online formában lebonyolított játékunk keretei között.

A nyereményautón ezúttal is szinte minden fő momentum átalakult, az idei designt azonban “a kevesebb néha több” irányvonala határozta meg. Az autót igyekeztünk lehetőség szerint eredeti stílusában megtartani, a kasztni gyárilag is tökéletes vonalait ezúttal egy első és hátsó spoiler, valamint sportos küszöblécek egészítették ki. A stabilitásról – és persze az ültetésről – az ST állítható futóműve gondoskodik, a koronát pedig a TOYO abroncsokkal szerelt Japan Racing SL01 könnyűfém felnik teszik fel a külcsínre.

A Bara kárpitnak köszönhetően gyönyörű új bőrözést, a Hififutár / Grandvoice Audio / Gálffy Tuning triónak köszönhetően ütős hifi- és multimédia installációt kapott a beltér. Az autó színét pedig szokás szerint minőségi, három tónusú SAFEX fóliázással varázsolta újjá a Vill-Fény csapata, autentikus japán, driftautós motívumokkal díszítve.

Az AMTS nyereményautó célja minden évben a biztonságos és szakszerű tuning bemutatása is, így nem kérdéses, hogy a Mazdán történt változtatások mindegyike forgalmiba hivatalosan bejegyzett, szabályos átalakítást takar.

Az egyedi Mazda MX5 roadster szerencsés új tulajdonosa egy Dunaharasztiból származó fiatalember, Monostori Tamás lett. Tamás – aki egyébként szakmáját tekintve autószerelő – elmondása szerint pont egy hasonló jármű megvásárlását tervezte, többek között ezért is indult az AMTS nyereményjátékán. A Mazdát – az adminisztrációs körök lefutását, valamint némi technikai finomhangolást követően – hivatalosan egy napfényes júliusi csütörtök délelőttön vehette át, innentől pedig 100%-ban az Ő tulajdona: az AMTS szervezőcsapata az átírás, valamint az összes illeték költségét is állta.

Ezúton is sok örömteli kilométert kívánunk a nyertesnek a Mazdával, egyúttal pedig hatalmas köszönet illet még egyszer mindenkit, aki munkájával, segítségével bármit is hozzátett a 2022-es nyereményautónk megszületéséhez.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Az új BMW 5-ös limuzin már plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával is elérhető

A tisztán elektromos meghajtású BMW i5 és a mild-hibrid technológiával felvértezett belsőégésű erőforrásokkal szerelt modellváltozatok után 2023 novemberétől a portfólió az új BMW 530e limuzinnal és az új BMW 550e xDrive limuzinnal bővül. Az új BMW 5-ös limuzin modellpalettáján a hálózatról tölthető hajtáslánc-technológiák immár teljes egészében megtalálhatók. 2023 novemberétől, mindössze néhány héttel a tisztán elektromos […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Az új BMW R 1300 GS

„Az új BMW R 1300 GS modellel újra sikerült meglepni a riválisokat. A motorkerékpárt még gazdagabb anyagfelhasználás, egyszersmind visszafogott komplexitás és tömeg jellemzik. Mindehhez a felhasználási területre összpontosító felszereltség társul, amelynek hatására még látványosabban jut érvényre az, amiről a boxermotoros GS igazából szól. Az új erőforrás mozgatta, egyedülállóan kezes és lenyűgözően motorozható modell mind a […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Megépíti legextrémebb örömautóját a Lexus?

Az LFA óta nem mutatott be olyan teljességgel öncélú, a sofőr korlátokat nem ismerő szórakoztatására tervezett járművet, mint az ROV koncepció. A legújabb fejlemények arra engednek következtetni, hogy a hidrogénmotoros szöcske akár gyártásba is kerülhet – méghozzá inkább előbb, mint utóbb. A Toyota-csoport évzáró sajtótájékoztatóján Akio Toyoda akkori cégelnök egy prototípusokkal zsúfolt színpad előtt köszönti […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom