Martin a sprintet is megnyerte, Pedrosa kis híján dobogós

Jorge Martin jól kapta el a rajtot, de Francesco Bagnaia sem panaszkodhat, mivel Marco Bezzecchit átlépte a rajtnál, őket Dani Pedrosa és a két Aprilia követte. Marc Marquez előrelépett egy pozíciót és a nyolcadik volt az első körben.

Brad Binder kezdte meg a felzárkózást és az előbb említett Marquez után Luca Marinit és Aleix Espargarót is megelőzte egy kanyaron belül. Binder hatalmasat küzdött és Maverik Vinalest is megelőzte, bár a spanyolnak ekkor még volt válasza. Az ötödik pozícióért ment ez a csata.

Bagnaia helyzete nem tűnt túl jónak, ugyanis Bezzecchi elment mellette és Dani Pedrosa is egyre közeledett felé. Bezzecchi a leggyorsabb volt a mezőnyben és óriási tempót diktáva indult el Jorge Martin után. A negyedik körben már fél másodperc volt a különbség kettejük között.

Hátrébb Vinales, Binder és Marini között ment a csata az ötödik helyért. Binder átvette a ezt a pozíciót és elindult Dani Pedrosa után. Elöl féltáv után állandósult a különbség az élen haladók között. Martin vezetett Bezzecchi, Bagnaia, Pedrosa, Binder, Vinales, Marini, Aleix Espargaro és Alex Marquez előtt.

Öt körrel a vége előtt Pedrosa megérkezett Bagnaiára, az utolsó körök az ő csatájukról szóltak igazán, ráadásul Binder is megérkezett mögéjük harmadiknak. Martin végül magabiztosan nyert Bezzecchi előtt, a harmadik hely sorsa pedig az utolsó kanyarig nyitott maradt.

Bagnaia végül befutott harmadiknak Pedrosa és Binder előtt. A pontszerző helyekre Vinales, Marini, Aleix Espargaro és Alex Marquez ért be. Marc Marquez lett a 10., ami azt jelenti, hogy ezúttal sem szerzett pontot ő, és egyik japán márkát vezető versenyző sem. Quartararo a Yamahával a 14. lett.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Városi mobilitás: Új belépő szintű robogó a Yamahától

Az új Yamaha RayZR 125 a Yamaha városi mobilitási kínálatának új sztárja. A mindössze 99 kilogrammos tömegével (üzemanyaggal feltankolva és menetkészen) a RayZR igazi könnyűsúlyú, és az eddigi legkönnyebb 125 cm3-es Yamaha. A D`Elight robogónál is 3 kg- mal könnyebb. A mindössze 1298 mm-es tengelytávnak és a rövid áttételnek köszönhetően praktikus és jól manőverezhető a […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Kawasaki Versys 1000 SE (2024) teszt – A zöld óriás

Új márkát köszönthetünk tesztmotoros palettánkban a Kawasaki személyében. Ráadásul nem is kis fejszébe vágtuk fejszénket, ugyanis rögtön egy “fullextrás” ezres Versys-t kaptunk egy hosszú hétvégére az Ivanics Motor jóvoltából. Kalandjainkról videót is készítettünk, melyet ide kattintva nézhettek meg:   Történelem Idestova 14 éve találkozhatunk utainkon Versys-ekkel: egy kiforrott típusról, technológiáról beszélhetünk tehát. A 650-es modell […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

A 30. EURÓPAI H.O.G.® RALLY BEARANYOZTA A NAPSÜTÖTTE SENIGALLIÁT

Az Olaszországi Senigallia gyönyörű, történelmi folyóparti városa adott otthont idén a különleges mérföldkőnek számító, 30. jubileumi Európai H.O.G. Rallynak június 6-9. között. Több mint 100.000 ember és 20.000 motor vett részt Olaszországból, Európából és a világ minden tájáról egy teltházas, 4 napos rendezvényen, ami a Harley-Davidson rajongók mennyországává változtatta az olasz várost.ű A rendezvény fő […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom