Martin a sprintet is megnyerte, Pedrosa kis híján dobogós

Jorge Martin jól kapta el a rajtot, de Francesco Bagnaia sem panaszkodhat, mivel Marco Bezzecchit átlépte a rajtnál, őket Dani Pedrosa és a két Aprilia követte. Marc Marquez előrelépett egy pozíciót és a nyolcadik volt az első körben.

Brad Binder kezdte meg a felzárkózást és az előbb említett Marquez után Luca Marinit és Aleix Espargarót is megelőzte egy kanyaron belül. Binder hatalmasat küzdött és Maverik Vinalest is megelőzte, bár a spanyolnak ekkor még volt válasza. Az ötödik pozícióért ment ez a csata.

Bagnaia helyzete nem tűnt túl jónak, ugyanis Bezzecchi elment mellette és Dani Pedrosa is egyre közeledett felé. Bezzecchi a leggyorsabb volt a mezőnyben és óriási tempót diktáva indult el Jorge Martin után. A negyedik körben már fél másodperc volt a különbség kettejük között.

Hátrébb Vinales, Binder és Marini között ment a csata az ötödik helyért. Binder átvette a ezt a pozíciót és elindult Dani Pedrosa után. Elöl féltáv után állandósult a különbség az élen haladók között. Martin vezetett Bezzecchi, Bagnaia, Pedrosa, Binder, Vinales, Marini, Aleix Espargaro és Alex Marquez előtt.

Öt körrel a vége előtt Pedrosa megérkezett Bagnaiára, az utolsó körök az ő csatájukról szóltak igazán, ráadásul Binder is megérkezett mögéjük harmadiknak. Martin végül magabiztosan nyert Bezzecchi előtt, a harmadik hely sorsa pedig az utolsó kanyarig nyitott maradt.

Bagnaia végül befutott harmadiknak Pedrosa és Binder előtt. A pontszerző helyekre Vinales, Marini, Aleix Espargaro és Alex Marquez ért be. Marc Marquez lett a 10., ami azt jelenti, hogy ezúttal sem szerzett pontot ő, és egyik japán márkát vezető versenyző sem. Quartararo a Yamahával a 14. lett.

További eredmények itt.

Fotó: MotoGP Media

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

Friss európai választékát, elektromos tanulmánymotorjait és vadonatúj, nagy teljesítményű V3-as erőforrásának prototípusát is bemutatja a 2025-ös Milánói Motorkiállításon a Honda

• Az EV Fun Concept és az EV Urban Concept tanulmánymodell érkezése azt jelzi, hogy az elektromos átállás folyamatának újabb mérföldkövéhez érkezett a Honda • A márka tovább bővíti választékát, és feltartóztathatatlanul halad célkitűzése felé, miszerint 2030-ig nem kevesebb, mint 30 vadonatúj, nemzetközi piacra szánt elektromos motorkerékpár mutat be • A vadonatúj CUV e: a […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Triumph Street Triple 765 RS (2024) teszt – Élmény a köbön – Motor&Verda

Triumph Street Triple motorokkal 2007 óta találkozhatunk utainkon, azonban az évek során rengeteg változáson ment keresztül e típus. A 2019-es év pedig különösen fontos az angol márka életében, ugyanis ekkortól már a fent említett modell szolgáltatja a MotoGP középső kategóriájának, a Moto2-nek a versenygépeket. Ennek ismeretében izgatottan és magas elvárásokkal vártam a lehetőséget, hogy nyeregbe […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág

Ergonomikusabb, korszerűbb a CMX család, ami jövőre egy új taggal bővül

• Bemutatkozik a gyári custom verzió, a CMX1100 Special Edition Rebel • CMX1100 Rebel és CMX500 Rebel: kényelmesebb ülés- és kormánypozíció • A CMX1100 Rebel estében továbbfejlesztették az erőforrást az alsó és középső fordulatszám-tartományban • Új színek, új stílus jelenik meg a termékcsaládban A Honda örömmel mutatja be a 2025. évi modellkínálatának legújabb megújult tagjait […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom