MyMazda alkalmazás-működőképesség teljes kontroll alatt

Néhányan emlékszünk még azokra az időkre, amikor vissza kellett menni az autóhoz, ha az ember nem volt biztos benne, hogy bezárta-e. Vagy amikor a családi nyaralás során a hatalmas városban nem emlékezett rá, hogy pontosan hova is parkolta le autóját. Vagy amikor egy – ma már vintage-nek számító – papíralapú szervizkönyvet kellett előkeresni ahhoz, hogy megtudja, mikor esedékes a következő szerviz. Nos, mindezekre és még sok más, egyéb problémára a MyMazda alkalmazás nyújt megoldást, kényelmesen, okostelefonon.

Az AppStore-ban és a Google Play áruházban ingyenesen elérhető MyMazda alkalmazást 2020-ban mutatták be. Először a teljesen elektromos Mazda MX-30 számára kínált kapcsolódó szolgáltatásokat Európa-szerte.

Az új Mazda modellek mostantól különböző funkciókat kínálnak az alkalmazáson keresztül. A Mazda2, Mazda2 mild hybrid, Mazda MX-5, Mazda CX-3 és Mazda6 esetében az alkalmazás az autó szerviztörténetét, Mazda márkakereskedéseket, éves szerviztervet, közúti segítségnyújtást és az autó kézikönyvét kínálja.

A Mazda3, Mazda CX-30, Mazda CX-5 és a közeljövőben a dízel Mazda CX-60 még többet nyújthat Önnek. Az alkalmazásban láthatja, hogy az autó be van-e zárva, hogy hol parkolt, a hatótávolságot és a gumiabroncsnyomást. Ha a Mazda riasztórendszere működésbe lép, az alkalmazás figyelmeztetést küld.

Mindezek mellett a teljesen elektromos és PHEV autók – a Mazda MX-30 és Mazda CX-60 PHEV – az akkumulátorkezelési funkciók széles skáláját is kínálják. Például értesítéseket küld, ha a vezető elfelejti csatlakoztatni a töltőkábelt, ha van lehetőség a töltést időzítővel vezérelni, vagy a töltési folyamatot és a hatótávolságot folyamatosan megfigyelni.

A MyMazda alkalmazás emellett valós idejű információkkal látja el a vezetőket a töltőpontok elérhetőségéről és elhelyezkedéséről. Továbbá olyan fontos infók is elérhetők, mint például az adott töltőpontokon található csatlakozó típusai, illetve az állomások nyitvatartási ideje, illetve az alkalmazás másodperceken belül elküldi a kiválasztott úti célt közvetlenül a navigációs rendszernek.

További kényelmi funkciók közé tartozik a légkondicionáló beállítások távolról történő vezérlése. Mivel nincs szükség hozzá a motorra, a felhasználók már beszállás előtt meghatározhatják az utastér hőmérsékletét, be- és kikapcsolhatják a szélvédő szellőztetését, és beállíthatják a hátsó ablakfűtést. A töltőhöz csatlakoztatott autó előmelegítésének vagy előhűtésének lehetősége csökkenti az akkumulátor igénybevételét utazás közben. Hogy a vezetők még nyugodtabban hagyhassák el autójukat, a további távvezérlési parancsok között az ajtózár és az autókereső is megtalálható.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

Még leharcolt állapotban is többet ér ez a veteránkorú Toyota Supra, mint amennyibe újonnan került

Már többször írtunk róla, hogy az 1993 és 2002 között gyártott, negyedik generációs (A80-as) Toyota Suprák manapság hihetetlen összegekért cserélnek gazdát, részben az örökzöld formaterv, a remek vezethetőség és megbízhatóság, részben pedig a Halálos iramban (Fast & Furious) c. mozifilm-franchise-ban játszott szerep miatt. Az első részben ugyanis az azóta már elhunyt Paul Walker hajtott egy […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Keveset kaptak, sokat adtak a Peugeot különcei

A múlt század vége felé eljutott odáig a technológiák fejlődése, hogy a megfizethető autók is egyre több extrát kínálhattak: erősebbek, kényelmesebbek, sikkesebbek lettek. A Peugeot aztán gondolt egy merészet, és a trenddel dacolva nem hozzátett, hanem elvett egy-egy típusából, méghozzá sok mindent. A sors fintora, hogy ma ezekre emlékezünk vissza a legnagyobb örömmel. 1986-ban félárbocra […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Max Verstappen és a Honda e:NY1

Max Verstappen még a szezon előtt bepattant a tisztán elektromos üzemű Honda e:Ny1 volánja mögé, hogy lenyűgözze az ifjú gokartversenyzőket, majd egy meglepetéstalálkozón személyesen is elbeszélgetett velük. A háromszoros F1-világbajnok egy Oracle Red Bull Racing RB20 versenyautóval áll rajthoz, amelyben a Honda által fejlesztett, RBPTH002 típuskódú, 1,6 literes, V6-os, hibrid hajtáslánc dolgozik. A fejlesztése során […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom