Új színt kapott a Ducati Streetfighter V2

A Ducati központ stílusért felelős egysége metálzöld színt álmodott a Streetfighter V2 letisztult, éles vonalaihoz, kiemelve a motorkerékpár egyedi karakterét. A matt felület tökéletesen illeszkedik a mechanikus részek kromatikus kontextusához, míg a fémes erezet nagyon tiszta kontrasztot ad a különböző felületeknek. A Streetfighter V2 azoknak készül, akik olyan motorkerékpárt keresnek, amely egyesíti a Panigale V2 sportosságát a Streetfighter irányíthatóságával és stílusával.

Egy intuitív és könnyen kezelhető motorkerékpár megfelelő teljesítménnyel, hogy izgalmas pillanatokat és maximális vezetési élményt éljen át a vezető. A kiváló minőségű elektronikai csomag lehetővé teszi, hogy még biztonságosan élvezze is a motorkerékpárt.

A Streetfighter V2 le sem tagadhatja a V4-es testvér modelltől örökölt klasszikus stílusjegyeket, kezdve a jellegzetes fényszóróval, amely a Ducati sportmotorokra jellemző V-alakú nappali menetfénnyel emlékeztet a híres vigyorra. Az ergonómiát a vezetőre igazították, és a közúti használat állt a fejlesztés középpontjában. A magas és széles alumínium kormány mellett a nyereg most szélesebb, és új párnázatot kapott, amely még kényelmesebbé teszi a vezetést. Ezenkívül a lábtartókat szintén áthelyezték az ergonómia javítása érdekében. Mindezen fejlesztések révén a vezető nagyszerűen irányíthatja sportosan a járművet, miközben könnyűvé teszi a mindennapi használatot.

A Streetfighter V2 motorja egy 955 köbcentis Superquadro motor, amely megfelel az Euro 5 szabvány kibocsátási előírásainak. Maximális teljesítménye 153 LE 10 750-es fordulatszámon, nyomatékot 101,4 Nm-t ad le 9000-es fordulatnál. Ez a motor nagyon rugalmas, és nem csak az úton, hanem a pályán is hatékonynak bizonyul. A Panigale V2-höz képest rövidebb a végső áttétele (15/45 vs. 15/43), ez azt jelenti, hogy nagyobb nyomaték áll rendelkezésre a hátsó keréken. Az új modell fejlesztése során a Ducati mérnökei különös figyelmet fordítottak a vázra, a blokk a szerkezet tartóelemeként szolgál, amely egy öntött alumínium vázrészhez kapcsolódik. Az egyoldalas lengőkar, amely szintén a motorhoz kapcsolódik, 16 mm-rel hosszabb, mint a Panigale V2-nél használt, így segíti a menetstabilitást.

löl egy 43 mm-es Showa BPF villa, hátul Sachs rugóstag gondoskodik az útegyenetlenségek kiszűréséről. A felfüggesztési elemeket kifejezetten úgy hangolták, hogy kényelmesebbé tegyék a közúti használatra. Ezenkívül könnyen átállíthatók, és a versenypályán sem lesz panasz a vezetési élményre. A Streetfighter V2 5 küllős kerekekkel és az új Pirelli Diablo Rosso IV gumikkal szerelték 120/70 ZR17 és 180/60 ZR17 méretben. Az abroncsok gyors reakciót és nagyon jó visszajelzést adnak kanyarodáskor. A Panigale V2-höz képest a Streetfighter V2 kevésbé agresszív fékbetéteket kapott, amelyek finomabb adagolást tesznek lehetővé a forgalomban. Ezen kívül a fékrendszer többi részét a Panigale V2-től vették át, és Brembo M4.32 monoblokkos radiális féknyergekhez 320 mm átmérőjű tárcsákkat illesztettek.

A Streetfighter V2 modern elektronikáját hattengelyes IMU inerciális platform felügyeli, valós időben méri a térbeli helyzetét, és elküldi az információkat a vezérlőegységeknek a beavatkozások kezeléséhez. Az elektronikus csomag tartalma: kanyar ABS (minden Ducati motorkerékpáron alapfelszereltség, jelen esetben az EVO változatban), kipörgésgátló (DTC) EVO 2, egykerekezést akadályozó rendszer (DWC) EVO, gyorsváltó fel/le (DQS ) EVO 2, motorfékvezérlő (EBC) EVO. A három felhasználást segítő mód (sport, közúti, vizes) mellé állítható vezérlési beállításokkal is rendelkezik. Mindez kiegészíthető a Ducati Performance katalógusban szereplő kiegészítőkkel, mint például az okostelefon csatlakoztatását lehetővé tevő Ducati Multimedia System, vagy a vezetési adatok kinyerésére és utólagos elemzésére szolgáló Ducati Data Analyzer (DDA + GPS) alkalmazásokkal.

A motorkerékpár LED-es fényforrásokkal és 4,3″-es színes TFT-kijelzővel gördül ki a gyárból, intuitív felhasználói felülettel, amely nagyon emlékeztet a Streetfighter V4-ére.A Streetfighter V2-t az új Storm Green színvilágban, fekete felnikkel és piros részletekkel kínálják a korábbi sportos Ducati Red változat mellett.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág

Különleges négykerékhajtással érkezik az akkumulátoros elektromos Lexus SUV

A hamarosan a márkakereskedésekbe is megérkező vadonatúj Lexus RZ a második akkumulátoros elektromos modell az Európában évek óta 99%-ban öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus kínálatában, egyben az első olyan modell, amelyet a környezettudatos japán luxusautógyártó dedikáltan akkumulátoros elektromos autók számára kifejlesztett padlólemezére épül. A modellben bemutatkozó különleges, az első és a hátsó e-Axle egységek […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Ezzel a tanulmánnyal emlékezik meg a Porsche a sportautózás elmúlt 75 évéről

Ha Porsche, akkor egyértelműen mindenkinek a kiváló sportkocsik ugranak be. Ráadásul ez nem egy újkeletű sztori, hiszen már 75 éve annak, hogy bemutatkozott a 356 Roadster, melyről a gyártó most egy különleges tanulmánnyal emlékezik meg. A Porsche már hosszú évtizedekkel ezelőtt megalapozta a nevét a sportkocsik világában. Viszont azt nagyon kevesen tudják, hogy az igazi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág

Nagy autó – kis testben: a Peugeot 106 története

Húsz évvel ezelőtt ért véget egy korszak – pontosabban egy korszakalkotó modell gyártása – a Peugeot-nál. A 106-os több mint tíz éven át tartotta fogva az európai kisautó-vásárlók szívét, karaktere pedig még ugyanannyi ideig határozta meg a márka arculatát. Az 1990-es évek Európájában fénykorukat élték a kisautók. A márkák egymásra licitálva mutatták be modern típusaikat: […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom