A Honda CB650R és CBR650R új fényezést kap jövőre

• Két új színben is elérhető lesz a CB650R, az egyik a teljesen fekete változat.
• A CBR650R szín és grafikai frissítést kap, amelyek még feltűnőbbé teszik az utakon

2019-es bevezetésük óta a Honda Neo Sports Café stílusában fogant, középkategóriás kétkerekűje a CB650R és igencsak sportos testvére, a CBR650R népszerű helyet vívott ki magának az európai motorkerékpárosok körében, köszönhetően a pörgős négyhengeres erőforrásának, teljesítményének, a könnyű kezelhetőségnek, a gazdag felszereltségének – beleértve 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, szeparált funkciójú, nagy dugattyús Showa villát, a Honda Állítható Nyomatékszabályozóját (HSTC-t), a kuplungasszisztenst és az LCD-kijelzőt – és a jellegzetes, figyelemfelkeltő megjelenésnek.

2021-ben a Honda legkelendőbb motorkerékpárja a CB650R volt, és a 2022-es motorkerékpár-eladási listán az Africa Twin után a második helyen áll. A Neo Sports Café családba tartozó modell jövőre két új fényezésben is rendelhető lesz a már jól ismert Candy Chromosphere Red és Matt Jeans Blue Metallic színek mellett. Az egyik a Matt Dim Gray Metallic, a másik pedig a drámai hatású Matt Gunpowder Black Metallic, ahol fekete borítást kapott a motorblokk védő, a villák, az oldalsó burkolatok, a fék- és váltókarok és a lábtartók.

A sportos CBR650R is részesül a jövő évi frissítésekben, bí még inkább kiemeli az Európában 2021-ben legkelendőbb sportmotor kívánatosságát. Természetesen továbbra is elérhető a modell a Grand Prix Red és Matt Gunpowder Black Metallic fényezéssel, de mind a kettő megújult. Az utóbbi esetében új, kék színű csík fut végig a tankon, a far részen és az oldalsó burkolatokon, valamint a lengéscsillapító rugója piros színben pompázik. A Grand Prix Red változatnál a sárvédő fekete lett, akárcsak a haspáncél – alsó motorvédő burkolat – amelyen egy merész piros Honda felirat látható, szépen harmonizálva az új piros villarugóval.

Kapcsolódó cikkek

GP versenyzőktől, versenyzőkről (hírek és nyilatkozatok) Moto GP Motor

Pedrosa elárulta a Ducati fő erejét

A 2022-es szezonban a Ducati mindent megnyert a MotoGP-ben, amit lehetett: az egyéni, a csapat- és a gyártói világbajnoki címet is elhódította. Az kétségtelen, hogy az olasz gyártó  a többi fölé nőtt az utóbbi években, és ezúttal a Yamaha és Fabio Quartararo sem tudott mit tenni Francesco Bagnaia második féléves hajrájával. A KTM fejlesztő- és […]

Olvass tovább
Férfi szemmel Motor Teszt

Suzuki V-Strom 650 XT (2021) – Túrára termett

A Suzuki V-Strom 650 XT vitathatatlanul egy olyan motorkerékpár, amelyre szükségünk lesz, akár a városban van dolgunk, akár huzamosabban autópályán haladnánk vagy egy felfedezetlen ösvényt hódítanánk meg. Ez a kalandmotor kategóriába sorolt gép (amely véleményem szerint nem igazán kalandmotor) rengeteg mindennel fel van szerelve, hogy túlélje a váratlan helyzeteket és elviselje még az áldatlan szituációkat […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel

Suzuki V-Strom 650XT (2021) – Szlovák túra egy egyszerű, de nagyszerű motoron

A Suzuki V-STROM 650XT 2021-es változatát egy több napos túrán volt alkalmunk tesztelni. Szlovákiába utaztunk szeptember végén, és bejártuk a Tátra nagy részét. Három nap és ezer kilométer alatt mindenféle időjárással, útviszonnyal találkoztunk. Színes körülmények között tesztelhettük tehát a Suzuki kisebb köbcentis túramotorját. Ádám cikkében olvashattok a bővebb technikai részletekről, ha pedig a nagytesóra, az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom