Endurance-vb: szívesen megismételné tavalyi 5. helyét Spában Kovács Bálint

A H-Moto Team pilótája, Kovács Bálint újra nagy fába vágja a fejszéjét a hétvégén: a legendás belga aszfaltcsíkon, Spa-Francorchampsban hatodik 24 órás vb-futamán áll rajhoz a szlovák Maco Racing Team versenyzőjeként.

Idei második vb-futamára készül a legendás belga aszfaltcsíkon, Spa-Francorchampsban Kovács Bálint, aki az idei Endurance-világbajnokságon a Maco Racing Team állandó versenyzőjeként az EWC valamennyi európai futamán rajthoz áll a Superbike kategóriában. Bálint az elmúlt időszakban szinte állandóan motoron ült – Le Mans után a német IDM-ben és az Alpok Adria Bajnokságban állt rajthoz –, így a felkészültségével és a fizikai állóképességével biztosan nem lesz probléma. Legutóbb Le Mans-ban a 13. helyen értek célba – rengeteg technikai gond merült fel a Yamahával –, ami azt jelentette, hogy 8 vb-ponttal kezdte meg a csapat a szezont.

„Nagyon várom már az újabb 24 órás verseny kihívásait. Egyik kedvenc helyszínem volt tavaly Spa, ami egy igazán különleges pálya. Az ott elért ötödik hely nagyon kimagasló teljesítmény volt tavaly, jó lenne, ha elérnék valami hasonlót idén is. Ha kitartó és kiegyensúlyozott a csapat, akkor sikerülhet. A csapatban annyi változás lesz, hogy Anthony West helyett Martin Vugrinec lesz a harmadik versenyző mellettem és a Le Mans-ban megsérült, de mostanra felépült Enzo Boulom mellett. Gyors pilóta, de az Endurance világába még csak most csöppen bele. Azon lesz a csapat és én is, hogy minél jobb csapatmunkával egy jó légkört teremtsünk a hétvégén, ami elég lehet egy jó eredményre” – fogalmazott Kovács Bálint, aki legutóbb Le Mans-ban összesen 229 kört teljesített.

Amennyiben szeretnének naprakészek lenni a Kovács Bálint szereplésével kapcsolatos hírekkel, akkor látogassanak el www.bikebalint.com weboldalra.

Fotó: Izsó Krisztián

Kapcsolódó cikkek

Motor Női szemmel Teszt

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports SHOWA EERA™ DCT teszt – A szavannák királynője

1988-ban kezdődött az Africa Twin-ek színes, állandó újításokkal tarkított története. A közútra szánt modellek alapjául egy többszörös Párizs-Dakar győztes motor, az NXR750 szolgált. A recept pedig bevált, hiszen évtizedek elteltével is éppoly népszerű a felhasználók körében. Az elmúlt 35 év alatt rengeteg cikk, valamint teszt készült a szavannák koronázatlan királynőjéről. Az én írásom különlegessége abban […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Bezzecchi nyert, Bagnaia bukott

Jorge Martin fordult elsőként az első kanyarban, mögötte Francesco Bagnaia és Marco Bezzecchi haladt, azonban az éllovas hibázott, és visszaesett harmadiknak a két ducatis vetélytársa mögé. Bezzecchi átvette a vezetést, és elkezdte kiépíteni előnyét a többiekkel szemben. Hátrébb Marc Marquez, Fabio Quartararo és Joan Mir sorminta alakult ki. A KTM-mel Brad Binder a sprinthez hasonlóan […]

Olvass tovább
GP összefoglalók Moto GP Motor

Bezzecchi a pole-ban Martin előtt

Az indiai időmérő előtt a két KTM és Alex Marquez tűnt a legesélyesebbnek a Q2-es továbbjutásra. Az első percek után el is kezdődtek a gyorskörök, Brad Binder oda is tett egy 1:44.761-es időt, ami a hétvége legjobb ideje volt. Elsőre a második helyet Raul Fernandez bérelte ki, ő volt a másik versenyző, aki 1:45 alá […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom