Leclerc megállíthatatlan, idei negyedik pole-ját szerezte

A monacói éllovas pályafutása 13-ik rajtelsőségét húzta be, és az idei időmérőket is uralja. A ferraris ugyan a Q3-ban hibázott elsőre, de ez sem zökkentette ki. Verstappen a végén motorgondokkal küszködött, így nem tudott válaszolni Leclerc remek idejére.

Napsütéses időben vágtak neki a pilóták a Spanyol Nagydíj kvalifikációjának. Első próbálkozásra a Ferrari és Leclerc uralta a Q1-et 1:19.861-es idővel, őt Sainz három századra lemaradva követte, Verstappen harmadik volt bő két tizedre. A Mercedesek lesben álltak a negyedik-ötödik helyen. A kiesés elől Albon, Stroll, Gasly, Schumacher és Latifi menekültek. A német autóját összerakták, és élt is a lehetőséggel, 11-iknek jutott tovább. Albon és Latifi nem ugrotta meg a lécet, ahogy a két újjáépített Aston Martin sem, Vettel a 16-ik, Stroll a 18-ik leglassabb időt futotta. A meglepetés viszont Alonso búcsúja volt, csak 17-iknek olvashattuk a nevét hazai közönség előtt. A spanyol beragadt egy kisebb karavánba.

A második szakasz első próbálkozásaira megmutatták a Mercedesek, mit tudnak. Russell a hétvége eddigi legjobb idejével, 1:19.470-nel állt az élre Hamilton előtt. Perez volt a legjobb Red Bull-os a maga harmadik helyével, Leclerc negyedik, míg Verstappen a hatodik pozícióban állt továbbjutásra Sainz előtt. Nem meglepetésre az Alpha Taurik a mezőny végén ragadtak, míg a bejutásért Norris és Ricciardo harcolt. Végül az ausztrál menetelt tovább Schumacherrel egyetemben, aki először szerepelhet majd a legjobb tíz között időmérőn. A címvédő a végén mindenkinél gyorsabb volt Sainz-cal karöltve. Az Alfa Romeók közül csak Bottas maradt állva. Norris hiába futott egy jó időt a végén, túl szélesre csúszott, így elvették a mért körét.

A Q3 Verstappen remek, 1:19.073-as körével indult és Leclerc hibájával, aki így mért idő nélkül folytatta a küzdelmeket. Sainz a második, Perez a harmadik helyen tanyázott. A Russell és Hamilton a stabil negyedik-ötödik pozícióban állt. Bottas a kötelező hatodik idővel rendelkezett. Második nekifutásra Leclerc kezdett, és egy verhetetlen időt autózott, ezzel megtörve a Mercedesek barcelonai egyeduralmát. Verstappen végül úgy lett második, hogy nem tudott második mért kört menni, motorproblémái voltak a címvédőnek. Sainz hazai közönség előtt csak harmadik lett, így továbbra is várat magára első pole-ja. Russell végül a negyedik helyre kormányozta be a Mercedest Perez előtt, Hamilton ezúttal hatodik lett. Bottas egyet visszaesett a hetedikre, Magnussen nyolcadiknak zárt. A tizedik Schumacher lett Ricciardo előtt.

Fotó: Instagram

 

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Az új BMW i4 és az új BMW 4-es Gran Coupé

A bajor prémiumgyártó a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 és a BMW 4-es Gran Coupé technológiáját és formanyelvét egyaránt továbbfejlesztette, a vezetés zéró emissziójú élményének iránymutatói és a prémium középkategóriában elérhető progresszivitás megtestesítői így még átütőbb vonzerővel kecsegtetnek. A bajor prémiumgyártó a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 és a BMW 4-es Gran Coupé technológiáját és […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

A Ford különleges modellváltozatok bevezetésével ünnepli a legendás Mustang 60. évfordulóját

A vállalat a Ford Mustang Világvágta ünnepsorozattal, illetve az új Mustang California Special és a Nite Pony Package modellváltozatok bevezetésével ünnepli a Mustang 60. évfordulóját Már ebben a hónapban előrendelhető Európában az új elektromos Mustang Mach-E Rally és a várva várt Mustang GTD A Mustang az egész világ kedvence; ezt idézi fel a Ford Mustang […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Precíz, magabiztos, sokoldalú: az új BMW X3 a sorozatgyártás előtti utolsó tesztköröket futja

+++ A világszerte sikeres Sports Activity Vehicle új nemzedéke a futómű-technológia vezérlőrendszereinek és a fedélzeten dolgozó intelligens vezetést támogató rendszerek végső finomhangolását végzi +++ A minden részletre kiterjedő tesztprogramnak a BMW Group Miramasban működő tesztközpontja ad otthont +++ A fejlesztőmunka középpontjában a keresztdinamika, a kormányzási kényelem és a hosszabbra nyúló utazások során is kifogástalan menetkomfort […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom