A Honda nyilvánosságra hozta a márka első európai elektromos kétkerekűjének, az EM1 e:-nek az árát

A Honda első európai, kifejezetten a fiataloknak szánt elektromos mopedjét, az EM1 e:-t, mely egy roppant szórakoztató, kényelmes és tisztán elektromos üzemű városi jármű, az EICMA-n mutatta be a nagyközönségnek a japán gyártó. Most, a hazai piacra lépését egy vonzó, 989.000 Ft-os bevezető árral ünnepli, mely összeg tartalmazza a hajtásáról gondoskodó Honda Mobile Power Pack e: névre keresztelt, cserélhető akkumulátort és a hozzá tartozó töltőt is.

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen. Az újdonság leleplezésével újabb fontos lépést tesz a Honda céljának megvalósítása felé, miszerint 2040-ig teljes motorkerékpár-kínálatát szeretné karbonsemlegessé tenni.

Az EM betűszó az Electric Moped, azaz elektromos segédmotorkerékpár kifejezést takarja, maga a típus pedig azon fiataloknak készül, akik könnyen kezelhető, szórakoztató, károsanyag-kibocsátás nélkül haladó közlekedési eszközt keresnek maguknak városi környezetbe. Kompakt, síkpadlós kialakításával és kifinomult stílusával kétségtelenül ideális partner, s egyedi megjelenésével a Honda választékában is különlegességnek számít.

Az EM1 e: rendkívül gazdagon felszerelt modell. Egyebek mellett digitális műszeregység, prémium minőségérzetet szavatoló kapcsolókonzol, hosszú, nagy méretű lábtartó, ülés alatti tárolórekesz és USB töltőaljzat teszi vonzóvá. A tervezők nem feledkeztek meg az utas lábtartójáról sem, sőt csomagtartó konzol és parkolást megkönnyítő oldaltámasz is szerepel a felszereltség listán.

A hatótávolság– a Honda saját mérése szerint – 41,3 km, míg a végsebességet 45 km/órában határozták meg a japán mérnökök, de belső tesztek szerint ECON üzemmódban egy akkumulátortöltéssel kb. 48 km is megtehető. A hajtást biztosító Honda Mobile Power Pack e:-t úgy alakították ki, hogy ellenálljon a különböző hőmérsékleteknek, páratartalomnak, ütéseknek és rezgéseknek.

Egy átlagos diák nagyjából 30 km-t tesz meg egy nap a városban, így az EM1 e: kétségtelenül remek választás a napi közlekedésre – könnyen kezelhető, csendes valamint környezetbarát – és ez csak az első indok a sok közül.

A moped összefoglaló sajtóanyagát megtalálja a következő linkre kattintva – EM1 e:

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

A EUROPEAN HARLEY OWNERS GROUPTM RALLY 2025-BEN IS VISSZATÉR, MÉGHOZZÁ HORVÁTORSZÁGBA

A Harley-Davidson® örömmel jelenti be, hogy a European Harley Owners Group (H.O.G.) évente megrendezésre kerülő, hatalmas érdeklődéssel várt 31. Harley Owners Group (H.O.G.) Rally-nak 2025. június 12-15. között a horvátországi Medulin ad otthont. Az Európai H.O.G. Rally minden évben más-más helyszínre költözik, ezzel is erősítve a közösség nemzetköziségét. A rendezvény résztvevői -vagyis a Harley-Davidson egyedülálló […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Különleges plug-in hybrid hajtáslánccal is rendelhető a Peugeot 3008

Teljessé válik a Peugeot 3008-paletta: az eddigi tisztán elektromos és öntöltő hibrid változatok mellett mostantól rendelhető a tölthető hibrid is, amelyet nagy teljesítménye és hosszú elektromos hatótávja emel a kompakt kategória fölé. A Peugeot tovább folytatja a járművei elektrifikációja terén megkezdett munkát. Ezúttal a bemutatását követően azonnal sikeres Peugeot 3008 kínálata lett gazdagabb egy hálózatról […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról

Kemény kérdések, kritikák, humor és szakmaiság: Ilyen volt az ENDURANCE KÖZÖNSÉGTALÁLKOZÓ

Aki az elmúlt hét szombatján a budafoki Gokart Arénába látogatott, az kuriózumot látott és hallott. Itt rendezték ugyanis Magyarország első Endurance Közönségtalálkozóját, amely nem volt híján a sztárvendégeknek sem. Vályi István neve Magyarországon már-már a legenda státuszba igazodik. A népszerű autós újságíró ízes véleményei valósággal ömlenek a közösségi csatornákból (is), ezért magától értetődő volt, hogy […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom