A Törökországban épített „Bunker Imprint” a 2024. évi Honda Customs győztese

• A 2024. évi Honda Customs verseny rekordot döntött, hiszen 9 európai ország 16 motorját mutatták be a www.hondacustoms.com weboldalon és a biarrzitzi Wheels and Waves fesztiválon
• Az idei megmérettetés középpontjában a CL500 és CL250 * állt
• A török „Bunker Imprint”, a kortárs stílusban fogant, ámde retró stílusjegyeket is felvonultató café racere, az összesített szavazatok 37%-ával megnyerte az idei, immáron 5. versenyt
• A francia Oceane Motos márkakereskedés által készített „Ocean’s Track” lett az ezüst-, a szavazatok 20%-ával, míg a német „CL Surfer” a bronzérmes
• A Hondacustoms.com oldalon több mint 25 500-an adták le a szavazatukat a nyár folyamán, ami 18%-os növekedést jelent az előző évhez képest.

A törökországi Bunker Custom Cycles (@bunkercustomcycles) által készített igencsak egyedi „Bunker Imprint” Honda CL250-es lett a Honda Customs verseny győztese.
A 2024-es viadal az előző évek sikerére épített, de idén a CL500 és CL250 modelleket helyezték a reflektorfénybe. Azt a kettőt, amely ízig-vérig scrambler, roppant sokoldalú és a szemet gyönyörködtető formaviláguk megannyi stílusos részletből áll. A Fejezd ki önmagadat! (Express Yourself) jelmondat alapján kifejlesztett CL-ek ideálisak a versenyhez, mivel könnyen személyre szabhatók és kihívást jelentenek mind a hétköznapi, mind a professzionális motorépítők számára, hogy a kreativitásukat, stílusérzéküket és egyéniségüket maximálisan kiélhessék.

Első helyezett – Bunker Imprint/Törökország

A hondacustoms.com oldalon 9 383 szavazatot kapott, az összesen 25 558 leadott 37%-át, a Bunker imPrint a kortárs stílusban fogant, ámde retró stílusjegyeket is felvonultató café raceük. A Bunker csapata felhasználta a szériafelszereltségű CL250-et ám egyedi, üvegszállal megerősített, FDM 3D-nyomtatással készült félidomzzattal új oldalpanelekkel, egyedi zárt kipufogóval rendelkező haspáncéllal, farrésszel és egy vadonatúj üléssel tették egyedivé a modellt. A Bunker Custom Cycles (@bunkercustomcycles) immár az ötödik motorépítő csapat, amely Biarritzban elhódított az elsőséget és ezáltal csatlakozott a korábbi nyertesek csapatához:

2023: A portugál Tamara Alves és a szintén portugál Art On Wheels Garage által készített Dax Furiosa
2022: Az olasz Motocicli Audaci – a Maanboard CMX500 Rebel alkotói
2021: A portugál Mototorfa Mototorfa kereskedő – a Fenix CB650R-rel
2020: A svájci Brivemo Motos, aki a CB1000R „Africa Four” változatát alkotta meg.

A törökországi Bunker Imprint győzelme tükrözi az ország a motorkerékpárok és robogók iránti növekvő érdeklődését és a keresletet. 2023-ban a helyi értékesítés meghaladta az 530 000 darabot, ami az európai 1,3 milliós eladás 38%-ának felel meg. Ez a szám exponenciális növekedett, hiszen, az előző évhez képest a piac csaknem megháromszorozódott (2022-ben 190 000), és közel négyszerese a 2021-es 140 000 értékesített kétkerekűnek.

Çetin Kardeş, a Honda Törökország motorkerékpár-üzletágának vezetője így nyilatkozott: „Öröm számunkra, hogy elnyertük ezzel a projekttel ezt a díjat, amely tükrözi elképzelésünket egy egészséges és egyedülálló motorkerékpáros kultúra megteremtéséről Törökországban. Még keményebben fogunk dolgozni azon, hogy tovább ösztönözzük honfitársainkat a kétkerekűek használatára és szélesítsük a használók körét hazánkban. Szeretném kifejezni őszinte köszönetemet minden kollégánknak, akik hozzájárultak ehhez a sikerhez.”

Második helyezett – Ocean’s Track/Franciaország

A szavazás során végig keményen üldözte a francia „Ocean’s Track” az elsőséget megszerző törököket. Az Oceane Motos (@Oceane_motos_officiel) által készített motor az amerikai flat track stílust mutatja be, egy csipetnyi kaszkadőrmotorok azaz stunt bike stílussal vegyítve, hogy egy igazán szemet gyönyörködtető látványt hozzon létre. A legfontosabb változások a normál CL500-hoz képest a piros váz és lengőkar, az arany kerekek, a szuperszéles, kormányvég-tükrökkel felszerelt kormány, a LED vetítőlencsés fényszóró, a rajtszámtartó és a szóló ülés

Harmadik helyezett – CL Surfer/Németország

Az idei Hondacustoms verseny dobogójára még felfért a német CL Surfer, amely a Wheels and Waves fesztiválnak otthont adó Biarritz gyönyörű strandjaiból és laza, szörfös hangulatából merített ihletet. A terület zászlóshajójának számító frankfurti Honda Center (@hondamotorrad_de) kereskedés csapata által készített CL Surfer igazodik a hullámlovasok ízléséhez a fémes ezüstszínű tankjával, jellegzetes kék csíkkal ellátott első és hátsó sárvédőivel, valamint csutkakormányával, kipufogójával és jellegzetes, igényesen kialakított barna bőr ülésével.
A verseny első öt helyezettje közé szavazták még a Meister Engineering (@meisterengineering) által épített, lenyűgöző Alpina 500-as és a spanyol Stil Moto (@stilmotohonda) Enduro 500-asát.

Negyedik helyezett – Alpina 500/Svájc

A Meister Engineering a Honda Switzerland 50 éves fennállását ünnepli a legszebb európai országokra utaló formajegyekkel látványosabbá varázsolt Alpina 500-zal. CB-stílusú tankjával, lecsupaszított segédvázával és minimalista nyergével igencsak eltért a nevezők sorából.

Ötödik helyezett – Enduro 500/Spanyolország

A San Sebastian-i StilMoto (@stilmotohonda) márkakereskedés Enduro 500-asa nagyon is megtestesíti a CL scrambler stílust, és úgy tervezték, hogy a motorkerékpározás történetének aranykorát felidézve hasson a közönség szívére. A feltűnő tankfestéssel, magasra szerelt első sárvédővel, jellegzetes hálós fényszóró-burkolattal, egyedi rajtszámtáblával, számos kézzel készített alkatrésszel és Arrow kipufugódobbal felszerelt egyedi CL500-as meghódította a közönséget.

Az öt CL rendkívül eltérő színpalettája, dizájnja, egyedi részletei és szépsége bizonyítja a modell sokoldalúságát, mint az önkifejezés, a személyre szabhatóság egyik eszközé, az „Express Yourself” megnyilvánulását.

Hondacustoms

Az idei nyár folyamán 25 558-an látogattak el a www.hondacustoms.com weboldalra, hogy leadják szavazataikat – ez 18%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest -, és közel 7 000-en töltötték le a választott motorjuk egyedi háttérképét.
Azok számára, akik szeretnék közelebbről megnézni mind a 16 egyedi motorkerékpárt, a Honda Customs oldala továbbra is elérhető angol, francia, német, olasz, spanyol, portugál és olasz nyelven. A felhasználók továbbra is letölthetik kedvenc motorjaik háttérképét asztali vagy mobiltelefonra, valamint megoszthatják a közösségi médiafelületeken a kiválasztott és kedvelt motorokat.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A Mazda CX-80 lett a legbiztonságosabb nagyméretű SUV az EURO NCAP értékelésén

A Mazda CX-80 elnyerte a szegmens legbiztonságosabb járművének járó címet Japánban alkottuk: a Mazda új zászlóshajója biztonságot, kényelmet, praktikumot és sokoldalúságot kínál A vadonatúj Mazda CX-80-at az Euro NCAP legutóbbi tesztsorozatán a nagyméretű SUV kategória „Best in Class” díjával tüntették ki. A rangos elismerés a Mazda elkötelezettségét tükrözi a biztonság és az innováció iránt. 2024-ben […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

A Ford 15. éve piacvezető a haszongépjárművek szegmensében és továbbra is a 3. legnépszerűbb márka Magyarországon a személygépjárművekkel összesített újautó értékesítések piacán 2024-ben

Magyarországon 2024-ben a Ford 14.128 új autó értékesítéssel, 9.3%-os piaci részesedéssel a 3. legkelendőbb autómárkának bizonyult a teljes piacot és összes szegmenst egyben tekintve, stabilan megőrizve ezzel a pozícióját. A Ford Pro üzletága immáron 15. éve töretlenül piacvezető a haszongépjárműveknél hazánkban, 2024-ben a Ford mintegy 27%-os kimagasló piaci részesedéssel, 9253 új haszongépjármű értékesítéssel zárt (beleértve […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Univerzális csodamotort fejleszt a Toyota

Egy kiváló hatásfokú benzinmotor, amely hibrid modellekbe éppúgy beépíthető, mint sportkocsikba vagy akár versenyautókba, méghozzá akár hosszában, akár keresztben? Ilyen erőforrás ma még nincs, de a Toyota már fejleszti. A 2025-ös Tokiói Autószalon egyik legvadabb látványossága volt a GR Yaris M Concept: egy középmotoros kísérleti jármű, amelynek legfontosabb eleméről, a kétliteres turbómotorról semmi érdemi információt […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom