Aprilia 660 Trofeo 2023.

2023-tól több csapat és versenyző számára nyílik meg a lehetőség, hogy alacsony költség szinten tudjanak versenyezni. Két éves növekedés után a Trofeo Aprilia 660 tovább fejlődik, hogy még több teret adjon azoknak a csapatoknak és versenyzőknek, akik ezt a formát választják kezdetnek a sportmotorozás világában.

A könnyű és intuitív országúti motorkerékpárnak született Aprilia RS 660 hihetetlenül dinamikus, és megvan benne az olasz gyártó versenyre termettsége. A nyomatékban gazdag és jól használható ikerhengeres motor, a jó visszajelzéseket adó futómű, valamint az igazi versenymotor érzését keltő idom, a célzott módosításoknak köszönhetően tökéletes formája a kisebb kategóriákból a magasabbak felé tartóknak. A BK Corse fiatal tesztpilótája, Tommaso Marcon és a szakértő Matteo Baiocco folyamatosan a pályán fejlesztette a 660 Trofeo projektet, amely elért a teljes kiforrottságig. Az eddigi fejlődés lehetővé teszi, hogy mostantól közvetlenül a csapatok és versenyzőik, akik részt kívánnak venni a Trofeóban végezzék tovább ezeket a feladatokat.

Ez egy szükséges lépés a Trofeo 660 növekedési folyamatában, amely a MotoAmerica Twins Cup kategóriájával párhuzamosan erősíti mind az Aprilia RS 660 értékét, mind a menedzsment képletét: a jóval drágább motorokhoz méltó teljesítményt és versenyképességet ad a fiatal versenyzők képzéséhez. Massimo Rivola, az Aprilia Racing vezérigazgatója így értékelte az elért eredményeket:
Amit ma bejelentünk, az egy fontos lépés a Trofeo Aprilia 660 evolúciójában, amely számunkra nem csak egy márkabajnokság, hanem egy valódi koncepció.

Amiben hiszünk, és aminek növekedését mostantól a motorosokra és a verseny hétvégékre bízzuk, hogy még inkább növeljük ennek a formulának a képzési értékét, amelyet igazi „Bajnokok Iskolájává” szeretnénk varázsolni. Ezt most, két év folyamatos fejlesztés után tesszük, mert úgy gondoljuk, hogy műszaki szempontból az Aprilia RS 660 elérte a teljes érettségét ehhez. Ez partnerünk, a BK Corse hihetetlen munkájának köszönhető, egy olyan struktúrát hoztak létre, amelyben hozzáértésük és professzionalizmusuk megerősített minket abban, hogy a Trofeo szervezői minőségében is szervesen kapcsolódnak a programhoz.

Egy közúti motorkerékpár, amely Tommaso Marcon tesztlovas kezében 1’58-at képes menni Mugellóban, bizonyítja, milyen utat kell megtenni az edzéskategóriák jövője szempontjából. Ezért nemzetközi szinten is gondolkodunk, mert az Olasz Szövetséggel végzett kiváló egyttműködés folytatásaként, amit a két bajnoki címünk az Aprilia 250 Sport Production és a Trofeo 660 címünk már ezen a szinten megmutatott.

Kapcsolódó cikkek

Miller nyert, Bagnaia hibázott

Rögtön a rajtnál történt egy dráma. Aleix Espargaro ugyanis a felvezető körön a fejét fogta és rázta, kijött a boxba, átült a tartalék motorra, és csak a mezőny után rajtolt el. Valószínűleg technikai hibája volt, és rajt előtt még motort cserélhetett. Marc Marquez nem tudta tartani az első körökben a legjobbak tempóját, a 2. körben […]

Olvass tovább

Fantasztikus ez az eredmény, főleg úgy, hogy a versenyen ültem először ezen a Yamahán

A múlt hétvégén rendezték meg az Endurance világbajnokság újabb 24 órás viadalát, a századik Bol D’ort. Kovács Bálint, a H-Moto Team versenyzője ezúttal is fantasztikus teljesítményt nyújtott, és a Maco Racing kölcsönpilótájaként az abszolút hatodik helyén végzett a Superbike kategóriában, azaz a legutóbbi, Spa-Francorchampsban elért 5. helye után ismételten világra szóló sikert aratott. Eddigi EWC-s […]

Olvass tovább

Bastianini nyert Bagnaia előtt, Quartararót Marquez ütötte ki

Francesco Bagnaia, Brad Binder és Jack Miller kapták jól el a rajtot, valamint Marc Marquez, aki a top 6-ig jött előre. Ő is lett a főszereplő, de nem épp pozitív kontextusban. Marc Marquez megcsúszó motorja kiütötte a bajnoki éllovas Fabio Quartararót, majd pár kanyarral később Nakagami is Marquez motorjában esett el, és mindketten kiálltak a […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom