Aprilia 660 Trofeo 2023.

2023-tól több csapat és versenyző számára nyílik meg a lehetőség, hogy alacsony költség szinten tudjanak versenyezni. Két éves növekedés után a Trofeo Aprilia 660 tovább fejlődik, hogy még több teret adjon azoknak a csapatoknak és versenyzőknek, akik ezt a formát választják kezdetnek a sportmotorozás világában.

A könnyű és intuitív országúti motorkerékpárnak született Aprilia RS 660 hihetetlenül dinamikus, és megvan benne az olasz gyártó versenyre termettsége. A nyomatékban gazdag és jól használható ikerhengeres motor, a jó visszajelzéseket adó futómű, valamint az igazi versenymotor érzését keltő idom, a célzott módosításoknak köszönhetően tökéletes formája a kisebb kategóriákból a magasabbak felé tartóknak. A BK Corse fiatal tesztpilótája, Tommaso Marcon és a szakértő Matteo Baiocco folyamatosan a pályán fejlesztette a 660 Trofeo projektet, amely elért a teljes kiforrottságig. Az eddigi fejlődés lehetővé teszi, hogy mostantól közvetlenül a csapatok és versenyzőik, akik részt kívánnak venni a Trofeóban végezzék tovább ezeket a feladatokat.

Ez egy szükséges lépés a Trofeo 660 növekedési folyamatában, amely a MotoAmerica Twins Cup kategóriájával párhuzamosan erősíti mind az Aprilia RS 660 értékét, mind a menedzsment képletét: a jóval drágább motorokhoz méltó teljesítményt és versenyképességet ad a fiatal versenyzők képzéséhez. Massimo Rivola, az Aprilia Racing vezérigazgatója így értékelte az elért eredményeket:
Amit ma bejelentünk, az egy fontos lépés a Trofeo Aprilia 660 evolúciójában, amely számunkra nem csak egy márkabajnokság, hanem egy valódi koncepció.

Amiben hiszünk, és aminek növekedését mostantól a motorosokra és a verseny hétvégékre bízzuk, hogy még inkább növeljük ennek a formulának a képzési értékét, amelyet igazi „Bajnokok Iskolájává” szeretnénk varázsolni. Ezt most, két év folyamatos fejlesztés után tesszük, mert úgy gondoljuk, hogy műszaki szempontból az Aprilia RS 660 elérte a teljes érettségét ehhez. Ez partnerünk, a BK Corse hihetetlen munkájának köszönhető, egy olyan struktúrát hoztak létre, amelyben hozzáértésük és professzionalizmusuk megerősített minket abban, hogy a Trofeo szervezői minőségében is szervesen kapcsolódnak a programhoz.

Egy közúti motorkerékpár, amely Tommaso Marcon tesztlovas kezében 1’58-at képes menni Mugellóban, bizonyítja, milyen utat kell megtenni az edzéskategóriák jövője szempontjából. Ezért nemzetközi szinten is gondolkodunk, mert az Olasz Szövetséggel végzett kiváló egyttműködés folytatásaként, amit a két bajnoki címünk az Aprilia 250 Sport Production és a Trofeo 660 címünk már ezen a szinten megmutatott.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Motor Nagyvilág

Végéhez ért a Honda Adventure Roads túrasorozat különleges, marokkói expedíciója, és a Honda bejelentette a következő kaland helyszínét

• Egyedülálló utazás Marokkó lenyűgöző tájain, feledhetetlen útjain és kihívásokkal teli, sivatagos részein • A Honda Adventure Roads 30 résztvevőjét a Honda HRC Dakar Rally csapatának versenyzői segítették a túra során • Az expedíció legizgalmasabb pillanatait megörökítő videók a Honda hivatalos Youtube-csatornáján tekinthetőek meg • A 2025-ös Honda Adventure Roads túra ismét elképesztően izgalmasnak ígérkezik: […]

Olvass tovább
Hírek Motor Nagyvilág Utcán

Városi mobilitás: Új belépő szintű robogó a Yamahától

Az új Yamaha RayZR 125 a Yamaha városi mobilitási kínálatának új sztárja. A mindössze 99 kilogrammos tömegével (üzemanyaggal feltankolva és menetkészen) a RayZR igazi könnyűsúlyú, és az eddigi legkönnyebb 125 cm3-es Yamaha. A D`Elight robogónál is 3 kg- mal könnyebb. A mindössze 1298 mm-es tengelytávnak és a rövid áttételnek köszönhetően praktikus és jól manőverezhető a […]

Olvass tovább
Motor Női szemmel Teszt

Kawasaki Versys 1000 SE (2024) teszt – A zöld óriás

Új márkát köszönthetünk tesztmotoros palettánkban a Kawasaki személyében. Ráadásul nem is kis fejszébe vágtuk fejszénket, ugyanis rögtön egy “fullextrás” ezres Versys-t kaptunk egy hosszú hétvégére az Ivanics Motor jóvoltából. Kalandjainkról videót is készítettünk, melyet ide kattintva nézhettek meg:   Történelem Idestova 14 éve találkozhatunk utainkon Versys-ekkel: egy kiforrott típusról, technológiáról beszélhetünk tehát. A 650-es modell […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom