Bemutatták az új hétüléses Renault Grand Kangoot

25 éves története során a sajátos formavilágú, rendkívül praktikus és tágas Renault Kangoo osztályának egyik vezető, innovatív tagja volt: több mint 4,4 millió darab fogyott belőle a világ 50 országában, családi autóként és profi szállítóként is helyt áll.

Münchenben ezúttal egy hosszabb változat mutatkozott be a nagyközönségnek, mely tovább fokozza a francia bestseller erősségeit, s akár hét személyt is megfelelő kényelmemben visz el A-ból B-be. Az üléselrendezés a szokásos, a középső sorban három, a harmadikban pedig két személy utazhat komfortosan, például a 164 milliméteres hátsó térdhely kimagaslónak számít. Emelett több mint 58 liternyi, könnyen hozzáférhető tárolóhely várja az utasok apróságait, köztük a padló alatti tárolók és az Easy Life fiók. A csomagtartó hét utas esetén is 500 literes, s egészen 3750 literig bővíthető, illetve akár 3,11 méter hosszú tárgy is szállítható benne. Az öt ülés kifejezetten sokféleképpen variálható, összesen 1024 üléskonfiguráció lehetséges, a harmadik sorba jutást a 83 centiméter széles tolóajtó és az alacsony küszöb könnyíti meg. A raktérajtó alapra egyben nyílik felfele, ám rendelhető 2/3-1/3 arányban osztott, kétfelé nyíló, üvegezett ajtók is.

Elektromos motorral és hagyományos belső égésű erőforrással választható a Grand Kangoo, előbbi hatótávja 265 kilométer a 45 kWh-s akkumulátorának hála. Teljesítménye 90 kW, nyomatéka pedig 245 Nm, az Eco üzemmóddal közel a felére „butítható”. A vásárló három regeneratív fékezés közül dönthet, a Grand Kangoo vitorlázni is tud, illetve egypedálos vezetésre is képes, maximalizálva az energiavisszanyerést. Ugyanezen célból szabályozható, kétzónás klímával és hőszivattyúval is felvértezték, tölteni kétféleképpen (AC/DC) lehet.

Emellett egy 130 lóerős benzines, valamint egy 95 lóerős dízel egységgel is megvásárolhatják a Grand Kangoot, előbbit akár hétfokozatú automata váltóval is. A Grand Kangoo 2023 végétől rendelhető, a kiszállítások 2024 elején kezdődnek meg.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

Világritkaságok a Motorkiállítás 2025 – Márkák hétvégéje a Millenárison

Honda NR 750 – 300db készült belőle 1992-ben, egy különleges ovális alakú dugattyú megoldással, ezt a megoldást azóta sem használta egyetlen gyártó sem! A kiállításon megtekinthető motor még a 300 legyártott darabból is kiemelkedik, mert soha nem volt használva. 0km-es, ami rendkívül ritka, ilyenből csupán 1-2 db van a világon. Rendkívül értékessé teszi, hogy még […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Elkészült az UNIX-AMTS 2025 nyereményautója!

Idén tavasszal is egy szakavatott csapat által egyedivé varázsolt autó kerül kisorsolásra a látogatók között az UNIX-AMTS zárónapján. A sokéves tradíció és a játék feltételei változatlanok, a fődíj pedig a show történetének eddigi legfiatalabb, legerősebb és legértékesebb nyereményautója! A nemzetközi UNIX – Autó, Motor és Tuning Show (AMTS) szervezői ezúttal sem tértek el a hagyományoktól. […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az iszákos nindzsa – Nissan Qashqai 1.33 DIG-T Mild Hybrid 158HP X-TRONIC Tekna Plus teszt

Repül az idő… Tavalyelőtt teszteltük a harmadik generációs Nissan Qashqai benzines és hibrid változatát, 2024 második felében pedig befutott a facelift. Az E-Power hibridhajtással szerelt Qashqai tesztjét már olvashattátok itt a Motor&Verdán, az 1.33-as benzinest pedig nekem dobta a gép. A Nissan egyfelől erős évet zárt itt Magyarországon, volt idő mikor top 3-as márka volt […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom