Ferrari: Csökkentettük a hátrányunkat

Egyrészt magabiztosan hagyhatta el a Ferrari az Osztrák Nagydíj helyszínét, hiszen Charles Leclerc nyers tempóval verte meg a Red Bullt, másrészt viszont aggódhatnak, mivel Carlos Sainz motorhiba miatt esett ki. Ráadásul Leclerc az utolsó pár kört beesett gázpedállal csinálta végig, így van mit megoldani a vörösöknél.

Mattia Binotto mégis bizakodó, hiszen biztos benne, hogy közelebb kerültek a legfőbb riválisukhoz: „Hátrányunk volt a Red Bullhoz képest főként az egyenesekben, ez nem kétség, különösen a DRS zónákban. Sokkal jobbak voltak hozzánk képest, ezért nagyon sokat dolgoztunk ezen a területen.”

„Új első szárnyat vezettünk be, amit Kanadában Charlesszal, Nagy-Britanniában viszont már mindkét autóval kipróbáltunk. Úgy gondolom, hogy ezzel az újítással csökkentettük a különbséget. Még mindig van némi előnyük, de ez nagyon kicsinek mondható.”

„Gyorsak voltunk (Ausztriában) nem csak az autó miatt, hanem mindkét versenyző miatt is, akik remek munkát végeztek mind az autó egyensúlya, beállítása és a gumikezelése terén is. Ha a kanyarokban jobban betapad az autónk, akkor tudunk előnyt kovácsolni, erő szempontjából pedig nagyon közel vagyunk egymáshoz.”

Ezzel a győzelemmel 38 pontra csökkentette a különbséget Leclerc Verstappenhez képest, de ez több is lehetett volna, ha Sainz bejön mögötte másodiknak. A megbízhatósági problémákon is mehet el bajnoki cím, így Binotto is elismeri, hogy ezen kell még a dolgozni a csapatnak.

„Nagyon jó motorunk van, ami reményt ad nekem a jövőben, amikor megtaláljuk a módját, hogy megbízhatóak is legyünk. Ezek a problémák aggasztanak minket, mivel a következő versenyeken is előjöhetnek, de biztosan nem hosszútávon. Meg vagyok győződve róla, hogy meg tudjuk oldani, de időre van szükségünk.”

Fotó: F1 Fansite

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Utcán Verdák

Magyarországon is bemutatkozott az új DS 7

• Páratlan kényelmével és akár 360 lóerős hibrid hajtásával az Új DS 7 egyszerre testesíti meg a műszaki szaktudást és eleganciát. • A francia luxus kézművesség védjegyeit viselő Új DS 7 orr-részének megjelenését a DS PIXEL LED VISION 3.0 technológiával társított, és a kategóriában egyedülálló kiegyensúlyozottságot és kifinomultságot sugárzó anyaghasználat uralja. • A DS PERFORMANCE […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Megérkezett Magyarországra az új DS 3

• A DS 3 CROSSBACK utódaként hazánkban is bemutatkozott új DS 3 számos stilisztikai és technológiai újdonságot kínál. • Az új DS 3 E-TENSE 100%-ban elektromos hajtású változata egy új 115 kW (156 LE) teljesítményű motort és egy új 54 kWh-s akkumulátort kap, amely akár 402 km-es hatótávolságot biztosít WLTP vegyes ciklus szerint mérve. • […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Utcán Verdák

Megérkezett az új, Európában tervezett és gyártott elektromos hajtású Ford Explorer

A Ford ma mutatta be a tisztán elektromos hajtású Explorert; egy új elektromos autót, amely hatásosan ötvözi a német mérnöki tudást és az ikonikus amerikai stílust. Az Explorer az első modell a Ford innovatív, új elektromos járműveinek hosszú sorában, és erre az autóra vár a feladat, hogy kitapossa a Ford márka teljes európai megújulásához vezető […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom