Ferrari: Csökkentettük a hátrányunkat

Egyrészt magabiztosan hagyhatta el a Ferrari az Osztrák Nagydíj helyszínét, hiszen Charles Leclerc nyers tempóval verte meg a Red Bullt, másrészt viszont aggódhatnak, mivel Carlos Sainz motorhiba miatt esett ki. Ráadásul Leclerc az utolsó pár kört beesett gázpedállal csinálta végig, így van mit megoldani a vörösöknél.

Mattia Binotto mégis bizakodó, hiszen biztos benne, hogy közelebb kerültek a legfőbb riválisukhoz: „Hátrányunk volt a Red Bullhoz képest főként az egyenesekben, ez nem kétség, különösen a DRS zónákban. Sokkal jobbak voltak hozzánk képest, ezért nagyon sokat dolgoztunk ezen a területen.”

„Új első szárnyat vezettünk be, amit Kanadában Charlesszal, Nagy-Britanniában viszont már mindkét autóval kipróbáltunk. Úgy gondolom, hogy ezzel az újítással csökkentettük a különbséget. Még mindig van némi előnyük, de ez nagyon kicsinek mondható.”

„Gyorsak voltunk (Ausztriában) nem csak az autó miatt, hanem mindkét versenyző miatt is, akik remek munkát végeztek mind az autó egyensúlya, beállítása és a gumikezelése terén is. Ha a kanyarokban jobban betapad az autónk, akkor tudunk előnyt kovácsolni, erő szempontjából pedig nagyon közel vagyunk egymáshoz.”

Ezzel a győzelemmel 38 pontra csökkentette a különbséget Leclerc Verstappenhez képest, de ez több is lehetett volna, ha Sainz bejön mögötte másodiknak. A megbízhatósági problémákon is mehet el bajnoki cím, így Binotto is elismeri, hogy ezen kell még a dolgozni a csapatnak.

„Nagyon jó motorunk van, ami reményt ad nekem a jövőben, amikor megtaláljuk a módját, hogy megbízhatóak is legyünk. Ezek a problémák aggasztanak minket, mivel a következő versenyeken is előjöhetnek, de biztosan nem hosszútávon. Meg vagyok győződve róla, hogy meg tudjuk oldani, de időre van szükségünk.”

Fotó: F1 Fansite

Kapcsolódó cikkek

SsangYong Rexton Premium 4WD teszt-Jámbor óriás

Nem sokkal a Tivoli Grand után a márka zászlóshajója, a Rexton is nálunk járt egy teszthét erejéig, így árnyalt képet kaphattunk, mire is képes a koreai gyártó. Talán nem túlzás azt állítani, hogy Rexton maga a SsangYong. Igen, vannak régebbi modellek, mint a Korando, amelyet, már a ’80-as években is gyártottak vagy a Musso pick-up, […]

Olvass tovább

Itthon is megkezdődött a Mercedes-Benz EQS SUV értékesítése

Az EQS SUV a Mercedes-Benz első teljesen elektromos hajtású luxus-SUV modellje, amelynek piacbevezetése most három változattal indul. Az EQS 450+ és az EQS 450 4MATIC 360, az EQS 580 4MATIC pedig 558 lóerőt kínál. A modell bruttó magyarországi alapára 51.686.000 forinttól indul, az álló helyzetből csupán 4,6 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsuló csúcsváltozat alapára pedig […]

Olvass tovább

Tizedik hely ide, megforgás oda, Verstappen győzni tudott

Nem okozott problémát a címvédőnek az ötödik soros rajt. Egy jó taktikával és gumikezeléssel meglepett mindenkit, és először nyert a Hungaroringen. A második helyre nagy hajrában Hamilton érkezett meg, míg a pole-ból induló Russell a harmadik, még dobogós helyet szerezte meg. Száraz pályás gumikon indult el a mezőny a 37-ik Magyar Nagydíjon, de lógott az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom