Ferrari: Csökkentettük a hátrányunkat

Egyrészt magabiztosan hagyhatta el a Ferrari az Osztrák Nagydíj helyszínét, hiszen Charles Leclerc nyers tempóval verte meg a Red Bullt, másrészt viszont aggódhatnak, mivel Carlos Sainz motorhiba miatt esett ki. Ráadásul Leclerc az utolsó pár kört beesett gázpedállal csinálta végig, így van mit megoldani a vörösöknél.

Mattia Binotto mégis bizakodó, hiszen biztos benne, hogy közelebb kerültek a legfőbb riválisukhoz: „Hátrányunk volt a Red Bullhoz képest főként az egyenesekben, ez nem kétség, különösen a DRS zónákban. Sokkal jobbak voltak hozzánk képest, ezért nagyon sokat dolgoztunk ezen a területen.”

„Új első szárnyat vezettünk be, amit Kanadában Charlesszal, Nagy-Britanniában viszont már mindkét autóval kipróbáltunk. Úgy gondolom, hogy ezzel az újítással csökkentettük a különbséget. Még mindig van némi előnyük, de ez nagyon kicsinek mondható.”

„Gyorsak voltunk (Ausztriában) nem csak az autó miatt, hanem mindkét versenyző miatt is, akik remek munkát végeztek mind az autó egyensúlya, beállítása és a gumikezelése terén is. Ha a kanyarokban jobban betapad az autónk, akkor tudunk előnyt kovácsolni, erő szempontjából pedig nagyon közel vagyunk egymáshoz.”

Ezzel a győzelemmel 38 pontra csökkentette a különbséget Leclerc Verstappenhez képest, de ez több is lehetett volna, ha Sainz bejön mögötte másodiknak. A megbízhatósági problémákon is mehet el bajnoki cím, így Binotto is elismeri, hogy ezen kell még a dolgozni a csapatnak.

„Nagyon jó motorunk van, ami reményt ad nekem a jövőben, amikor megtaláljuk a módját, hogy megbízhatóak is legyünk. Ezek a problémák aggasztanak minket, mivel a következő versenyeken is előjöhetnek, de biztosan nem hosszútávon. Meg vagyok győződve róla, hogy meg tudjuk oldani, de időre van szükségünk.”

Fotó: F1 Fansite

Kapcsolódó cikkek

Teszt Verdák

Kisautó, másként-Toyota Yaris Hybrid Premiere Edition 130 LE

Ritka az olyan modellfrissítés, amikor inkább a tartalom változik, nem a külső. A Toyota viszont épp így fejlesztett, új hibridhajtás került a Yarisba! 2019-ben mutatkozott be a japánok 1999-es születésű kisautója, a Toyota Yaris negyedik generációja. A modell nagyon jól megvolt az elmúlt években, melyet jól mutat, hogy szegmensében Európa legnépszerűbb autójának mondhatja magát. A […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A DS AUTOMOBILES FELFEDI KÖVEKEZŐ MODELLJE NEVÉT ÉS BELSŐ HANGULATÁT

• A DS Automobiles következő kreációjának neve DS N°8. • Ez az elnevezés új stratégiát takar, melynek keretében egy olyan, 100%-ban elektromos modell mutatkozik be, amely határozottan a luxus világába tartozik. • A DS N°8 felfedi műszerfala dizájnját. DS N°8 : a DS Automobiles új generációja Néhány héttel zászlóshajójának leleplezése előtt a DS Automobiles új […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Már rendelhető Magyarországon az új Opel Grandland

Az induló ár hibrid hajtással 12.490.000 forint Az Opel új zászlóshajója januárban érkezik a márkakereskedésekbe Rendelhető teljesen elektromos változat 17.990.000 forinttól és plug-in hibrid 15.990.000 forintos induló áron Budapest/ A teljesen új alapokra épülő Opel Grandland megérkezett Magyarországra. A márka legújabb és legnagyobb szabadidő autóját június közepén Budapesten már megmutattuk. Azóta néhány teszt is megjelent […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom