Ferrari: Csökkentettük a hátrányunkat

Egyrészt magabiztosan hagyhatta el a Ferrari az Osztrák Nagydíj helyszínét, hiszen Charles Leclerc nyers tempóval verte meg a Red Bullt, másrészt viszont aggódhatnak, mivel Carlos Sainz motorhiba miatt esett ki. Ráadásul Leclerc az utolsó pár kört beesett gázpedállal csinálta végig, így van mit megoldani a vörösöknél.

Mattia Binotto mégis bizakodó, hiszen biztos benne, hogy közelebb kerültek a legfőbb riválisukhoz: „Hátrányunk volt a Red Bullhoz képest főként az egyenesekben, ez nem kétség, különösen a DRS zónákban. Sokkal jobbak voltak hozzánk képest, ezért nagyon sokat dolgoztunk ezen a területen.”

„Új első szárnyat vezettünk be, amit Kanadában Charlesszal, Nagy-Britanniában viszont már mindkét autóval kipróbáltunk. Úgy gondolom, hogy ezzel az újítással csökkentettük a különbséget. Még mindig van némi előnyük, de ez nagyon kicsinek mondható.”

„Gyorsak voltunk (Ausztriában) nem csak az autó miatt, hanem mindkét versenyző miatt is, akik remek munkát végeztek mind az autó egyensúlya, beállítása és a gumikezelése terén is. Ha a kanyarokban jobban betapad az autónk, akkor tudunk előnyt kovácsolni, erő szempontjából pedig nagyon közel vagyunk egymáshoz.”

Ezzel a győzelemmel 38 pontra csökkentette a különbséget Leclerc Verstappenhez képest, de ez több is lehetett volna, ha Sainz bejön mögötte másodiknak. A megbízhatósági problémákon is mehet el bajnoki cím, így Binotto is elismeri, hogy ezen kell még a dolgozni a csapatnak.

„Nagyon jó motorunk van, ami reményt ad nekem a jövőben, amikor megtaláljuk a módját, hogy megbízhatóak is legyünk. Ezek a problémák aggasztanak minket, mivel a következő versenyeken is előjöhetnek, de biztosan nem hosszútávon. Meg vagyok győződve róla, hogy meg tudjuk oldani, de időre van szükségünk.”

Fotó: F1 Fansite

Kapcsolódó cikkek

Verdák

Izgalmas év vár 2025-ben a Nissanra: visszatér a Micra elektromos autóként, érkezik a harmadik generációs LEAF, valamint frissül az e-POWER technológia a Qashqaiban

• A Micra név visszatér egy stílusos, városi elektromos autó formájában • A forradalmi LEAF harmadik generációja letisztult dizájnjával hódít • A Nissan továbbfejlesztett e-POWER technológiája kifinomultabb működést, jobb hatékonyságot és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást kínál • A harmadik generációs JUKE 2026-ban teljesen elektromos autóként mutatkozik be Párizs, 2025 március 26. – A Nissan folytatja elektromos offenzíváját […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az autóipar Buffalo cipője – Dacia Duster Extreme TCe 130 4×4 teszt

Kétség nem fér hozzá, a Duster a Dacia legsikeresebb típusa. Az első generációt 2010-ben mutatták be, azonnal vitték a népek, a második kiadás szintén a legkeresettebb Dacia-típus lett, 15 év elteltével pedig már a harmadik lövésnél járunk. A forma első blikkre nem változott, mégis radikálisan más, mint amit eddig megszoktunk. A román gyártó jobban ráúszott […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A vadonatúj MAZDA6e: ahol a stílus és az elektrifikáció találkozik

Az új Mazda6e tökéletes egyensúlyt teremt a lendületes formavilág és a mindennapi praktikum között. „A külső design maradéktalanul megtestesíti az ‘Authentic Modern’ formanyelvet” – magyarázza Jo Stenuit, aki a Mazda európai formatervezési stúdiójának igazgatója, a németországi Oberurselben. A jármű elegáns, kupészerű sziluettje rövidre szabott hátsó szakasszal párosul, így sportos szedán hatást kelt, miközben megőrzi az […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom