Friss dizájn és kibővült funkcionalitás: bemutatkozik az új i10 és az új i10 N Line

A Hyundai Motor bemutatta az átdolgozott, frissebb megjelenésű új i10-est. Az opcióként elérhető, sportos i10 N Line kivitelt a Hyundai N sportmodellei ihlették.

Emellett a modell olyan fejlett online kapcsolódási funkciókkal, kényelmi szolgáltatásokkal és technológiákkal gazdagodott, amelyekkel rendszerint csak felsőbb méretosztályokban találkozunk. Ez az előre mutató fejlesztés még versenyképesebbé teszi a típust kategóriájában.

Merész, egyedi megjelenés

Az eredetileg 2019-ben bevezetett modell kívül és belül egyaránt megújult. Alacsony tetővonala és hosszú tengelytávja sportosabb kiállást és összességében határozottabb karaktert kölcsönöz az autónak.

A karosszéria kilenc különböző színben, illetve fekete kéttónusú tetőlemezzel rendelhető. Két új gyöngyházfényű árnyalat található a palettán: a világosszürke Lumen Grey és a liláskék Meta Blue.

Áttervezték az MFR fényszórók belső szerkezetét, valamint az első és hátsó LED-es karakterfényt. Az elülső LED-es nappali világítás az új méhsejt-rácsozatú, sportos, széles első hűtőmaszkban kapott helyet. A LED-es kombinált hátsó lámpatestek újdonságként H-t rajzolnak ki a csomagtér vízszintes karaktervonalán. Szintén új rajzolatúak a modell 15 colos könnyűfém keréktárcsái.

Az utastérben az első üléseknél kék hangulatvilágítást találunk. Az új lila színcsomag játékos felhangokkal gazdagítja az autó sportos külső megjelenését. A csomag lila függőleges csíkokkal megrajzolt skótkockás szövetüléseket, lila díszítő öltéseket, illetve légbeömlő kereteket tartalmaz. A stílusos megjelenést lilás árnyalatú szürke felületek – így a műszerfal és a padlókonzol alsó része – fokozzák.

Az i10 N Line a motorsport világából örökölte különleges stílusjegyeit, az egyedi lökhárítóktól kezdve a betéteken át a piros részletekig. Az ülések háttámláját három sávból álló, piros szövetbetét díszíti, a modellváltozat új 16 colos könnyűfém keréktárcsákon gurul.

Intelligens technológia

A fejlett kapcsolódási funkciók nem csak modernebbé teszik az új i10-est, de az utazás élményét és kényelmét is javítják. A modell olyan új megoldásokat kínál, mint a szériakivitelű 4,2 colos LCD műszeregység, az elöl és hátul elhelyezett USB-C aljzatok, a 4G hálózaton működő, második generációs eCall rendszer, vagy a vezeték nélküli szoftverfrissítés (OTA.) Emellett 8 colos központi audio, video és navigációs képernyő, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto okostelefon-integráció, vezeték nélküli telefontöltő, valamint a Bluelink® telematikai rendszer legújabb kiadása szerepel a felszereltségi listán.

Kibővült az alapfelszerelésként kínált Hyundai Smart Sense biztonsági szolgáltatások palettája. A ráfutásos balesetet megelőző rendszer (FCA) az eddigi városi, országúti és gyalogos-felismerés funkciókon túl mostantól a kerékpárosokat is észleli. Az FCA érzékeli a jármű előtti akadályokat, és elkerüli a fenyegető ütközést. A sávkövető segédlet (LFA) funkció a kormányzásba beavatkozva a forgalmi sávban tartja az autót. A hátsó utasra figyelmeztető (ROA) funkció a műszeregységben megjelenő üzenettel emlékezteti a vezetőt, ha az aktuális utazás során kinyitották a hátsó ajtót, így megelőzve, hogy a hátsó ülésen maradjon bárki vagy bármi.

Fokozott kényelem és praktikum

Az új i10 változatlanul praktikus választás az európai piacon. Az A-szegmensben előremutatónak számító módon a modell motorosan behajtható külső visszapillantó tükröket kapott. A csomagtartó paraméterei nem változtak: az üreg alaphelyzetben 252, lehajtott hátsó ülésekkel 1050 literes, a padló két szintre helyezhető be, a hátsó ülések egy kézzel lehajthatók. A manőverezést tolatókamera segíti.

Az új i10 gyártása 2023 áprilisában veszi kezdetét a Hyundai törökországi gyárában, Izmit városában. Az első példányok várhatóan az év második felében jelennek meg az európai utakon.

A Hyundai i modellcsaládja

A Hyundai i modellcsaládja – amely az i10, i20 és i30 típusokból áll – valódi sikertörténetnek számít Európában. A márka legnépszerűbb típusai közé tartozó i modellek mindig is a minőség, a megbízhatóság és a praktikum szinonimái voltak, és ezzel a legkülönbözőbb ügyfeleknek tettek nagyszerű szolgálatot a mindennapokban. Az i modellcsalád az évek során folyamatosan fejlődött, így dinamikus formavilággal, fejlett online kapcsolódási képességekkel, valamint kompromisszumokat nem ismerő kényelemmel büszkélkedhet.

Jogi nyilatkozat: CO2- és károsanyag-kibocsátási információk

• Az új i10 még nem kapható. A modell hivatalos CO2-kibocsátási értékeit még nem határozták meg.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról

Átadták az UNIX-AMTS 2024 nyereményautóját

Hazánk egyik prémum tuning találkozójának keretei között vehette át új tulajdonosa a 2024-es UNIX-AMTS nyereményautóját. A 2010-es, 2014-es, 2015-ös, 2016-os, 2017-es, 2018-as, 2019-es, 2020-as, 2021-es, 2022-es és 2023-as évhez hasonlóan ismét egy autó volt a fődíj az UNIX – Autó, Motor és Tuning Show-n, melyet a márciusi rendezvény keretei között sorsoltunk ki a felnőtt, családi, […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az elődök útján – Honda C-RV e:PHEV Advance Tech teszt

A Civic mellett a CR-V a Honda azon típusa, amelyik igazán beivódott az európai köztudatba. „Természetesen” a CR-V-nek is az USA és Kanada a legfőbb piaca, ott igazi anyataxi szerepet tölt be, de nem véletlenül árulják a japánok Európában is immár az hatodik generációt. Hozta a japános megbízhatóságot, összerakottságot, a Honda közepes SUV-ja, mindig is […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Világpremier Cannes-ban: a Naomi Campbell ihlette BMW XM Mystique Allure

+++ A BMW és a brit szupermodell közötti kreatív együttműködés legújabb gyümölcse egy különleges egyediség +++ A kimagasló teljesítmény és a haute couture találkozása +++ Világpremier a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon +++ A BMW sorozatban harmadik alkalommal áll hivatalos autóipari partnerként a világ egyik legnívósabb filmfesztiválja mellett +++ Látványos filmpremierek, vörös szőnyegen felvonuló világsztárok és egy […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom