Meghaladta a hárommillió darabot a BYD éves globális értékesítése

A BYD eladási rekorddal zárta a 2023-as évet: a márka, előzetes célkitűzéseit is meghaladva, több mint hárommillió új energiákkal hajtott (NEV: New Energy Vehicle) járművet értékesített világszerte. Ezzel az eredménnyel a BYD a NEV piac világszintű vezetője 2022 után 2023-ban is. 2023-as eladásaival a BYD a világ tíz legnagyobb autógyártója közé lépett, és megőrizte vezető helyét a kínai piacon.

A decemberi értékesítés 341,043 darabbal zárt, ami önmagában is 45%-os növekedést jelent, az éves végeredmény pedig összesen 3,024,417 darab világszerte, ami 61.9%-os többlet 2022-höz viszonyítva.

Ugrásszerű fejlődés exportban és globalizációban egyaránt

A BYD nemzetközi piaci jelenléte is nagyot nőtt 2023-ban: exportja 334.2%-kal emelkedett, ami összesen 242,765 exportált autót jelent. A márka immár hat kontinens több mint 70 országában van jelen; termékei, a vállalat technológiai ereje, globális, környezettudatos mobilitási megoldások iránti elkötelezettsége, valamint kiváló partnerkapcsolatai révén egyre több vásárló érdeklődését keltik fel világszerte. A BYD autói több rangos nemzetközi elismerést is begyűjtöttek.

Széles kínálat és erős piaci válasz

2023-ban a BYD kiteljesítette kínálatát a Dynasty- és az, Ocean-sorozattal, valamint a DENZA-val, a FANGCHENGBAO-val, és YANGWANG-gal. A bővítés megerősítette a BYD pozícióját az új energiákkal hajtott járművek világszintű piacán

A Dynasty- és az Ocean-sorozat látványos, összesen 2,877,353 darabos értékesítést könyvelhetett el 2023-ban, ami 55.3%-os növekedést jelent 2022-höz viszonyítva. DENZA-ból 127,840 talált gazdára tavaly, a DENZA D9 az egyterű eladások bajnoka is lett. Az OTA frissítés hamarosan érkező lehetősége – a DENZA N7-ben – szintén kiválóan példázza a BYD vezető szintű járműtechnológiai tudását és képességeit.

A YANGWANG és a FANGCHENGBAO 2023-ban mutatkozott be, kiszállításaik novemberben indultak el. A piac lelkesen fogadta őket: a YANGWANG U8 máris a sokmilliós NEV szegmens vezetője, a BAO 5 pedig a terepjárók mezőnyében szerepel kiválóan.

Azzal, hogy Kína vezető NEV gyártójából a világ vezető NEV márkájává fejlődött, majd a világ tíz legnagyobb autómárkája közé emelkedett, a BYD megmutatta, milyen komoly potenciál rejlik ebben a piaci szegmensben. “Technológiák egy jobb életért” mottójához híven a márka folyamatosan a zöldebb jövőbe vezető átmenet felgyorsításán fáradozik, miközben fő célkitűzésének megvalósítása, a világ átlaghőmérsékletének 1°C-kal való csökkentése felé törekszik.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág Verdák

A Hyundai N az N Day 2024 rendezvényen mutatta be pimaszul eredeti RN24 kísérleti járművét, amely a jövő nagy teljesítményű elektromos típusait készíti elő

• A Hyundai N az N Day 2024 online rendezvényen mutatta be új generációs „gördülő laboratóriumát”: az RN24 kísérleti járművet, amely a nagy teljesítményű elektromos N modellek fejlesztési irányát szemlélteti • Az RN24 az IONIQ 5 N fejlett teljesítmény-elektronikai rendszerét társítja egy WRC-ihletésű futóművel, miközben lehető legdinamikusabb vezethetőségéről, legprecízebb irányíthatóságáról új generációs szoftver gondoskodik • […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Race Verdák

Németh Eszter: „A legproduktívabb és legeredményesebb versenyszezonom az idei”

Élete legnehezebb, ugyanakkor legproduktívabb versenyszezonján van túl Németh Eszter autóversenyző, és még nincs vége az évnek. Erős szereplés a Swift Cup Europe sorozatban, rendszeres részvétel az Euroring négyórás endurance futamain, kőkemény edzés, kiállítások, közönségtalálkozók, és magyar válogatottság a Global Esports Gamesen… Többek között erről is beszélgettünk Eszterrel. Lassan 2024 végére érünk, itt az idő mérleget […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

A Nürburgringen és a Hockenheimringen is bemutatkozott a BMW M2 Racing

Új név, új dizájn, és az első intenzív teszt a „Zöld Pokolban”: a BMW M Motorsport új belépő szintű versenyautója két helyszínen is fellépett múlt hétvégén. A BMW M2 Racing a Német Túraautó Bajnokság (DTM) hockenheimringi szezonzáró futamán a paddockban mutatta be új dizájnját a rajongóknak, miközben a Nürburgring 4-órás futamán (NLS) az első intenzív […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom