Nyilvánosságra hozta a Honda a vadonatúj ZR-V és CR-V árát

  • Az új, tisztán elektromos üzemmódra is képes ZR-V Elegance indulóára 16.404.000 Ft, mely elérhető
  • Honda Finance által kínálta kedvező hitelkonstukcióval is
  • A márka legújabb, legfejlettebb hajtásláncainak és a különböző felszereltségi csomagoknak hála rendkívül széles a választék

A gyártó 2023.07.03-tól vesz fel rendelést a mind a két modellre

A májusban lezajlott, európai modellbemutatót követően a mai napon nyilvánosságra hozta legújabb – elektromos üzemmódra is képes – szabadidő-autói, tehát a ZR-V e:HEV, valamint a CR-V e:HEV és e:PHEV árát a Honda, és a felszereltségi szinteket is ismertették a gyáriak.

ZR-V e:HEV – A rendeléseket 2023.07.03-tól veszik fel a kereskedések.

Stílusos, praktikus és sportos vezetési élményt kínál! A Honda díjnyertes – megnövelt teljesítményű és gyorsabb reakció idejű – e:HEV full hibrid hajtásláncára épülő ZR-V minden szempontból a maximumot nyújtja.

Az Elegance névre keresztelt belépőmodell 18”-os, szürke, könnyűfém kerekekkel, első-hátsó parkolóradarral, 11 légzsákkal, tolatókamerával, valamint 8 hangszórós audiorendszerrel kerül a szalonokba. Ráadásként – a kormány mögött elhelyezett, 7”-os digitális kijelző mellé – 9”-os érintőképernyő is elérhető a különféle modellváltozatokhoz, méghozzá Honda Connecttel, navigációval, valamint Android Auto- és Apple CarPlay-kompatibilis operációs rendszerrel kiegészítve.

A Sport kiviteleket (17 304 000 Ft-tól1) nem csak különleges bevonattal ellátott első lökhárító és hűtőrács, fényes fekete külső tükör és ablakkeret, matt fekete kerékgarnitúra és szövet-műbőr üléskárpit teszi különlegessé, sportos pedálsor, LED hangulatvilágítás, motoros mozgatású csomagtérajtó és vezeték nélküli telefontöltő ugyancsak szerepel felszereltségi listáján, és még több USB-csatlakozót helyeznek el az autóban.

Az Advance csúcsmodellek (18 404 000 Ft-tól1) esetében perforált betétekkel és ezüst varrásokkal látványosabbá tett üléskárpit, bőrborítású kormánykerék, panorámatető és fényes fekete, polírozott részekkel feldobott kerékgarnitúra fokozza a minőségérzetet. Mindemellett, aki a ZR-V család zászlóshajójára szavaz, 10,2”-os érintőképernyővel kezelheti az infotainment rendszert, 12 hangszórós BOSE hifin élvezheti kedvenc zenéit és vadonatúj, 6” -os Heap-up kijelző (HUD) segíti a közlekedésben.

CR-V e:HEV és e:PHEV – A rendeléseket 2023.07.03-tól veszik fel a kereskedések.

A CR-V hatodik nemzedéke az év második felében érkezik, Elegance (19 544 000 Ft-tól1) és Advance (21 344 000 Ft-tól1) kivitelben. A korábbinál is merészebb formatervvel, egyedülállóan magas használati értékkel, kifinomult mobilkommunikációs rendszerrel és páratlanul kényelmes utastérrel. A kompakt szabadidő-autók méretosztályába sorolható CR-V ezentúl e:HEV full hibrid és – Európában először – e:PHEV plug-in hibrid változatban is elérhető lesz. Mindkettő roppant dinamikus és hatékony, utóbbi nem kevesebb, mint 82 km-es elektromos hatótávolságra lehet büszke.

Azon túlmenően, hogy szélesebb, hosszabb és magasabb lett, 40 mm-rel nőtt tengelytávja, 16 mm-rel hátsó lábtere és 18%-kal csomagtér-kapacitása, tehát még tágasabb, mint korábban.

Leginkább feltűnő formajegye kétségtelenül az agresszív orr-rész, amelyet az e:HEV-nél és e:PHEV-nél más hűtőrács díszít. Szomszédságában – az ütősebb összhatás érdekében – két feltűnő, nappali menetfénnyel kiegészített, karcsú fényszóró kapott helyet, míg hátul a függőleges féklámpák és irányjelzők kombinációja garantálja, hogy azonnal felismerhető legyen a típus.

Ráadásul az új CR-V e:PHEV, melynek kezdőára 24 170 000 Ft1, kapja meg az öreg kontinensen először a Honda minden irányba figyelő, holttereket minimalizáló SENSING 360 baleset-megelőző rendszerét. A most érkező modellekkel újabb fontos lépést tett a Honda, s még közelebb került azon céljához, hogy a Honda autók és motorkerékpárok 2050-ben már képesek legyenek minden halálos balesetet elkerülni.

– A ZR-V és a CR-V teljesítmény, kényelem és használhatóság terén egyaránt azt a színvonalat hozza, amit a vásárlók elvárnak egy Hondától – mondta el Tom Gardner, a Honda Motor Europe alelnöke. – A vonzó megjelenésnek, a gazdag felszereltségnek, a lenyűgöző menetdinamikának és a hibrid hajtásláncok kibővült kínálatának köszönhetően a Honda SUV-palettája minden eddiginél szabadabb választást enged a vásárlóknak – fűzte hozzá.

Ha szeretne részletes információhoz jutni a ZR-V és a CR-V árára, finanszírozására és műszaki adataira vonatkozóan, kérjük, kattintson ide:
https://www.honda.hu/zr-v-hybrid-suv.html
https://www.honda.hu/cr-v-hybrid-suv.html

Kapcsolódó cikkek

Hírek Itthonról Motor

Világritkaságok a Motorkiállítás 2025 – Márkák hétvégéje a Millenárison

Honda NR 750 – 300db készült belőle 1992-ben, egy különleges ovális alakú dugattyú megoldással, ezt a megoldást azóta sem használta egyetlen gyártó sem! A kiállításon megtekinthető motor még a 300 legyártott darabból is kiemelkedik, mert soha nem volt használva. 0km-es, ami rendkívül ritka, ilyenből csupán 1-2 db van a világon. Rendkívül értékessé teszi, hogy még […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Verdák

Elkészült az UNIX-AMTS 2025 nyereményautója!

Idén tavasszal is egy szakavatott csapat által egyedivé varázsolt autó kerül kisorsolásra a látogatók között az UNIX-AMTS zárónapján. A sokéves tradíció és a játék feltételei változatlanok, a fődíj pedig a show történetének eddigi legfiatalabb, legerősebb és legértékesebb nyereményautója! A nemzetközi UNIX – Autó, Motor és Tuning Show (AMTS) szervezői ezúttal sem tértek el a hagyományoktól. […]

Olvass tovább
Teszt Verdák

Az iszákos nindzsa – Nissan Qashqai 1.33 DIG-T Mild Hybrid 158HP X-TRONIC Tekna Plus teszt

Repül az idő… Tavalyelőtt teszteltük a harmadik generációs Nissan Qashqai benzines és hibrid változatát, 2024 második felében pedig befutott a facelift. Az E-Power hibridhajtással szerelt Qashqai tesztjét már olvashattátok itt a Motor&Verdán, az 1.33-as benzinest pedig nekem dobta a gép. A Nissan egyfelől erős évet zárt itt Magyarországon, volt idő mikor top 3-as márka volt […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom