Yamaha motor kínálat 2024

2024-re a Yamaha bevezeti a teljesen újratervezett és magasabb specifikációjú MT-09 és MT-09 SP Hyper Naked modelleket, egy teljesen új Sport Heritage modellt, az XSR900 GP-t, amelynek kialakítása a 80-as és 90-es évek GP versenygépeit idézi. A 2023-ban csak egyes országokban bevezetett Ténéré 700 Extreme és Ténéré 700 Explore modellek az összes európai piacon elérhetővé válnak.

Egy évtizeddel ezelőtt a Yamahát Tokió underground motoros mozgalma – Japán sötét oldala – inspirálta az eredeti MT-09 megalkotására. És azóta a Yamaha Hyper Naked modelljei uralják a saját környezetüket.

A sportos karosszériával, a szupersport ihletésű motor- és alváz-kialakításokkal, valamint a fejlett elektronikus technológiákkal ellátott, agresszív stílusú MT termékcsalád azt a végső célt szolgálja, hogy korosztálytól és tapasztalattól függetlenül minden motoros valódi ízelítőt kapjon Japán sötét oldalából.

MT-10
Újdonság: Midnight Cyan szín sötétszürke karosszériával, ciánkék kerekekkel és frissített grafikával. Korábbi: Icon Blue, Tech Black.
Új MT-09/35 kW-os MT-09
Új: Midnight Cyan szín sötétszürke karosszériával, ciánkék kerekekkel és frissített grafikával. Korábbi: Icon Blue, Tech Black.

Új MT-09/35 kW-os MT-09 SP
Korábbi: Icon Performance.
MT-07/35 kW-os MT-07
Új: Midnight Cyan szín sötétszürke karosszériával, ciánkék kerekekkel és frissített grafikával. Korábbi: Icon Blue, Tech Black.
MT-03
Új: Midnight Cyan szín sötétszürke karosszériával, ciánkék kerekekkel és frissített grafikával. Korábbi: Icon Blue, Midnight Black.
MT-125
Új: Midnight Cyan szín sötétszürke karosszériával, ciánkék kerekekkel és frissített grafikával. Korábbi: Icon Blue, Tech Black.

A Yamaha azóta jelentős szereplője a túramotorozás világának, hogy az XT500 megnyerte az első Párizs-Dakar Rallyt. 40 évvel ezelőtt a legelső Ténéré a világutazás új korszakát nyitotta meg minden olyan motoros számára, akik új távlatok meghódítására törekedtek. A legújabb Ténéré 700 termékcsalád része a Ténéré 700 Extreme és a Ténéré 700 Explore, amelyek 2024-től egész Európában elérhetővé válnak.
Ténéré 700 World Raid
Új: Icon Blue új grafikával és Mistral Grey új grafikával.
Ténéré 700 Extreme
Új: A meglévő Icon Blue új, modellspecifikus grafikával és aranyszínű eloxált kerekekkel.
Ténéré 700 Explore
Új: A meglévő Tech Kamo új, modellspecifikus grafikával és aranyszínű eloxált kerekekkel.

Az ikonikus színekkel és gyönyörűen megmunkált karosszériával rendelkező Yamaha Sport Heritage motorok a Yamaha néhány legendás történelmi gépének valódi szellemét idézik meg a múltból. A legújabb motor- és alváz-kialakítással felszerelt, kifinomult elektronikus vezérlési technológiával ellátott XSR modellek igazán egyedülálló vezetési élményt nyújtanak, amely mindig megdobogtatja a szívet. Az új XSR900 GP tökéletes megtestesítője a Yamaha dicső versenyzői múltjának, az 1980-as évek Grand Prix motorjaira emlékeztető ikonikus stílusa pedig a kategóriában elérhető legfejlettebb technológiával párosul.
XSR900 GP/XSR900 GP 35 kW-os változat
Új: Legend Red és Power Grey.

XSR900/XSR900 35 kW-os változat
Új: Legend Red. Korábbi: Midnight Black
XSR700
Új: Historic Blue, meglévő Historic White új grafikával.
A Yamaha sporttúra modelljeit nagy nyomatékú keresztsíkú motorok hajtják, és szélterelő burkolatokkal ellátott ergonomikus vázszerkezettel rendelkeznek, így ezek a gépek az interkontinentális túráktól a hétvégi kirándulásokon át a napi ingázásig széles körűen használhatók. A csomagtartó a GT modellek alapfelszereltsége.

Tracer 7/Tracer 7 35 kW-os változat
Új: Meglévő Midnight Black új grafikával és színes első sárvédővel, Icon Performance új grafikával és színes első sárvédővel, Redline új grafikával és színes első sárvédővel.
Egyetlen más gyártó sem rendelkezik ilyen teljes körű, prémium kategóriás Szupersport gépkínálattal. Az 1000 cm³-es R1M és R1 modelltől a 125 cm³-es R125 modellig minden R-sorozatú gép a Yamaha versenygénjeit hordozza, és készen áll arra, hogy a legizgalmasabb vezetési élményt nyújtsa. A közúti használatra engedélyezett modellek mellett olyan speciális versenygépek is megtalálhatók a kínálatban, mint az R1 GYTR, az R6 GYTR és az R6 RACE modellek, amelyeket kizárólag versenyzésre és pályán való használatra fejlesztettek ki.

R1M
Új: Icon Performance módosított színnel és grafikával
R1
Új: Icon Blue módosított színnel és grafikával és Midnight Black módosított színnel és grafikával.
R1 GYTR
Korábbi: Primer White.

R7/R7 35 kW-os változat
Új: Icon Blue módosított színnel és grafikával és Midnight Black módosított színnel és grafikával.
R6 GYTR
Új: Tech Black frissített GYTR készlettel.

R6 RACE:
Korábbi: Primer White.

R3
Új: Icon Blue módosított színnel és grafikával és Yamaha Black módosított színnel és grafikával.
R125
Új: Icon Blue módosított színnel és grafikával| és Midnight Black módosított színnel és grafikával.

Szöveg és kép: Yamaha world

Kapcsolódó cikkek

Motor Női szemmel Teszt

Suzuki V-Strom 800 (2024) teszt – “Alap”, hogy jó! – Motor&Verda

A tavalyi év újdonságát a Suzuki háza táján a soros kéthengeres erőforrással szerelt “nyolcszázas” motorok piacra dobása jelentette. 2024-ben ezen modelleket továbbfejlesztve, átalakítva szélesítették palettájukat a japánok. A GSX-8S után idén a sportos GSX-8R, a V-Strom 800 DE után pedig a V-Strom 800 került bemutatásra. Ez utóbbi modellt volt alkalmunk ezúttal kipróbálni a Suzuki Magyarország […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Race

Brutális teljesítménnyel és aktív aerodinamikával mutatkozik be Le Mans-ban a Ford utcai versenyautója, a Mustang GTD

A magnézium keréktárcsákat, aktív aerodinamikát és első légterelő elemeket tartalmazó új Performance csomag fontos szerepet játszik majd a nürburgringi 7 perc alatti köridő 1 teljesítésében A Mustang GTD vezetőközpontú utasterében nagyméretű, 3D-nyomtatással gyártott, kormány mögött váltófülek, alapáras Recaro ülések és alul lapított karimájú kormánykerék található A teljesítményorientált Mustang GTD átkonfigurálható központi kijelzője egyedi grafikai elemeket […]

Olvass tovább
Hírek Itthonról Race

Tim Gábor a harmadik hétvége után a bajnokság második helyén

2024-ben Tim Gábor hétszeres bajnok és a GFS Racing Team nagy fába vágta a fejszéjét. Egy Lotus Cup Europe-on induló kupás autóval neveztek be az ESET Cup bajnokságba, ahol egyértelműen a mezőny leggyengébb autójával kísérlik meg a lehetetlent, megnyerni a GTX kategória bajnoki címét. Az első három forduló után Tim Gábor a kategória értékelés második […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom