A Dax élénk új színe, valamint a CB125F frissítése és új fényezései teszik teljessé a Honda 2024. évi modellkínálatát

Jövőre új, Pearl Glittering Blue színben is megvásárolható a Dax
Az örök népszerű, frissített CB125F fényezései között két új is szerepel: Imperial Red Metallic és Matt Marvel Blue Metallic.

41 év után tért vissza Európába a Honda legendás örömforrása, a Dax és csatlakozott a márka másik két ikonjához, a Monkey-hoz és az MSX125 Gromhoz. Jövőre egy igazán funky-s fényezés, a Pearl Glittering Blue csatlakozik a már jól ismert Pearl Nebula Red és Pearl Cadet Grey színekhez.

Az ST125 Dax ikonikus T-alakú nagy szakító szilárdságú acélváza, mely ezer közül is felismerhető, legyen az kicsi vagy nagy köbcentis, hiszen egyik formája sem hasonlítható össze vele. Ha végigfut rajta a tekintetünk az üléstől a krómozott kormányig, a hosszan elnyújtott váz a kerekeivel és az alacsony ülésmagaságával egy kedves tacskóra emlékeztet, ami az eredeti 1969-ben megjelent modell elnevezéséhez is vezetett: ST50 Dax.

A 2024. modellévű ST125 Dax megtartja a korhű, ikonikus megjelenést, a motor remek úttartását préselt acélváz, fekete, 12″-os kerékgarnitúra és 31 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkóppár garantálja, Nem hiányzik róla a mindennapi közlekedést megkönnyítő, modern LED-világítás és a negatív szedésű LCD-kijelző sem. Formatervének hangsúlyos eleme a stílusos utaskapaszkodó, melyet a hatvanas években született elődök alkatrészeiről mintáztak.

Idén a portugál Tamara Alves és a szintén portugál Art On Wheels Garage által megalkotott Dax Furiosa vívta ki az elsőséget az Honda Customs motorépítő-versenyen, mely a biarritzi Wheels&Waves fesztivál keretein belül zajlott (www.hondacustoms.com).

A Honda világszerte kedvelt CB125F belépőmodellje tökéletes első lépést jelent a motorozás világába. A 2021. modellévre teljesen áttervezték a Honda szakemberei, ekkor kapott, új motort, új vázat és új külsőt, melybe beletartozott a LED-fényszóró és a digitális fogyasztásmérővel kiegészített, műszeregység. Tavaly a CB125F volt Európa második legnépszerűbb 125 cm-es motorkerékpárja, több mint 7000 darabot értékesítettek.

Jövőre kicsit felfrissül a külseje, hiszen rövidebbé vált a kipufogója, hosszabb krómozott hővédő burkolatot és erősebb alumínium kapaszkodót kap. A fényezésről sem feledkezhetünk meg, a meglévő mellett két új fényezés kerül a kínálatba Imperial Red Metallic és Matt Marvel Blue Metallic. Mindhárom kivitelben a lengéscsillapítókon és a gyertyapipán megjelenő élénkpiros festés vonzza a tekintetet, ami még egyedülállóbbá teszi a motort.

A Dax decemberben érkezik az európai márkakereskedésekbe, amelyet 2024 januárjában a CB125F követ.

Kapcsolódó cikkek

Hírek Nagyvilág

Sportos kapcsolat: a Peugeot és a Roland Garros

Néhány napja elindult az idei Roland Garros tenisztorna, amely a négy Grand Slam-verseny egyike. Bár a Peugeot már nem hivatalos partnere a versenynek, a korábbi együttműködés a francia nyílt teniszbajnoksággal számos emlékezetes modellt hívott életre. Noha 2022 óta a Peugeot már nem a Roland Garros hivatalos partnere, sok autó- és teniszrajongó számára a tavaszi párizsi […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Már a legkisebb, legolcsóbb Toyota is öntöltő hibrid lett

Alapos ráncfelvarráson esett át a csehországi Kolínban készülő Aygo X, amelynek nem csak a megjelenése, hanem a hajtáslánca is megváltozott. A városi miniautó elsőként vezeti be az öntöltő hibrid technológiát a saját szegmensében, az új hajtáslánc több dinamizmust és jóval kisebb fogyasztást garantál. Három éve van piacon az Aygo X, és 287 ezer darabot értékesített […]

Olvass tovább
Hírek Nagyvilág Verdák

Új tölthető hibrid hajtást kap a Peugeot 308 és a Peugeot 408

Bár fejlesztő kapacitásának jelentős részét az elektromos autózás területeire (villanymotorok, akkumulátorok, vezérlőegységek) összpontosítja, a Peugeot nem hanyagolja el azokat a modelljeit sem, amelyekben még van belső égésű erőforrás. Legutóbb a 308-as és a 408-as kapott fontos frissítéseket. Jelenleg rohamléptekkel zajlik az elektromos autózás fejlesztése – a gyártók sorra mutatják be új modelljeiket, a fejlesztő központokban […]

Olvass tovább
error: Védett tartalom